Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Żnińskiego.

Starostwo Powiatowe w Żninie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. Potockiego 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3031100 , fax. 052 3031302
  • Data zamieszczenia: 2012-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Żninie
    ul. Potockiego 1 1
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3031100, fax. 052 3031302
    REGON: 09236143300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.znin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Żnińskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Żnińskiego, w szczególności obejmujących wykonanie: 1)ocieplenia przegród zewnętrznych siedmiu budynków, 2)wykonania elewacji i pokrycia dachowego, 3)wymiany i regulacji instalacji centralnego ogrzewania, 4)wymiany okien i drzwi zewnętrznych, 5)budowy jednego węzła ciepłowniczego oraz wymiany dwóch węzłów ciepłowniczych. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ekonomiczno - Handlowych w Żninie, ul. Śniadeckich 18, zgodnie z zakresem robót wynikającym z przedmiaru robót, projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będących załącznikami do niniejszej specyfikacji, CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Termomodernizacja kompleksu budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Żninie przy ul. Browarowej 14 (budynek szkolny wraz z salą gimnastyczną oraz budynek warsztatów i Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Żninie) zgodnie z zakresem robót wynikającym z przedmiaru robót, projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będących załącznikami do niniejszej specyfikacji, CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Termomodernizacja budynku Głównego Szpitala Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Żninie ul. Szpitalna 30, zgodnie z zakresem robót wynikającym z przedmiaru robót, projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będących załącznikami do niniejszej specyfikacji, CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: 1.Termomodernizacja budynku Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Żninie ul. Szpitalna 30, zgodnie z zakresem robót wynikającym z przedmiaru robót, projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będących załącznikami do niniejszej specyfikacji, 2.Termomodernizacja budynku Poradni Specjalistycznych Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Żninie ul. Szpitalna 30, zgodnie z zakresem robót wynikającym z przedmiaru robót, projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będących załącznikami do niniejszej specyfikacji, 3.Termomodernizacja Budynku Administracyjnego wraz z Prosektorium Pałuckiego Centrum Zdrowia sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Żninie ul. Szpitalna 30, zgodnie z zakresem robót wynikającym z przedmiaru robót, projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będących załącznikami do niniejszej specyfikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: 1) Projekty budowlane, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3) Przedmiary robót, 4) Projekt Wykonawczy Dodatkowe uwagi: - Wykonawca zapewni kierownika robót budowlanych oraz kadrę kierowniczą, niezbędną do prawidłowej realizacji zamówienia. - Przedmiot zamówienia objęty będzie 5-letnim okresem gwarancji, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu na daną część zamówienia i wnoszący wadium w pieniądzu, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA 14.000,00 złotych (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100) II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA 33.000,00 złotych (słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych 00/100). III CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA 41.000,00 złotych (słownie: czterdzieści jeden tysięcy złotych 00/100). IV CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA 15.000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3.Jeżeli wadium będzie wniesione w formie pieniężnej to należy tego dokonać przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Żninie nr konta: 37 8181 0000 0001 4717 2000 0002 4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Wadium wnoszone w innej formie, należy złożyć w formie oryginału w Wydziale Finansów Starostwa Powiatowego w Żninie ul. Potockiego 1, pok. nr 16. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 8.Zmawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7 niniejszego rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.znin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach