Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa grupowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3159100 , fax. 034 3159160
  • Data zamieszczenia: 2012-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 6 6
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 3159100, fax. 034 3159160
    REGON: 15139907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa grupowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa grupowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013 Wykaz szkół objętych Programem dla których organem prowadzącym jest Powiat Myszkowski L.p Nazwa placówki oświatowej Szkoła ( według typu) 1 Zespół Szkół nr 2 im. H. Kołłątaja w Myszkowie Technikum nr 2 2 Zespół Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie Technikum nr 1 3 Zasadnicza Szkoła Zawodowa 4 Zespół Szkół w Żarkach Technikum Przedmiot zamówienia finansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji zakresy zamówienia (jeden zakres obejmuje doradztwo w jednej grupie uczniów). Zakres 1 Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów Technikum nr 2 w Zespole Szkół nr 2 im. H. Kołłątaja w Myszkowie, ul. Pułaskiego 70, 42-300 Myszków w grupie liczącej maksymalnie 15 osób w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 4 razy w tygodniu po 3 godziny lekcyjne w każdym dniu. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 4 tygodni od dnia rozpoczęcia zajęć z doradztwa grupowego. Przy czym doradztwo grupowe rozpocznie się począwszy od dnia 16.10.2012r. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji zamówienia. Zakres 2 Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów Technikum nr 2 w Zespole Szkół nr 2 im. H. Kołłątaja w Myszkowie, ul. Pułaskiego 70, 42-300 Myszków w grupie liczącej maksymalnie 15 osób w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 4 razy w tygodniu po 3 godziny lekcyjne w każdym dniu. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 4 tygodni od dnia rozpoczęcia zajęć z doradztwa grupowego. Przy czym doradztwo grupowe rozpocznie się począwszy od dnia 16.10.2012r. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji zamówienia. Zakres 3 Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów w Zespole Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul. Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków w grupie liczącej maksymalnie 30 osób w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 4 razy w tygodniu po 3 godziny lekcyjne w każdym dniu. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 4 tygodni od dnia rozpoczęcia zajęć z doradztwa grupowego. Przy czym doradztwo grupowe rozpocznie się począwszy od dnia 16.10.2012r. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji zamówienia. Zakres 4 Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów w Zespole Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul. Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków w grupie liczącej maksymalnie 30 osób w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 4 razy w tygodniu po 3 godziny lekcyjne w każdym dniu. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 4 tygodni od dnia rozpoczęcia zajęć z doradztwa grupowego. Przy czym doradztwo grupowe rozpocznie się począwszy od dnia 16.10.2012r. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji zamówienia. Zakres 5 Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów w Zespole Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul. Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków w grupie liczącej maksymalnie 25 osób w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 4 razy w tygodniu po 3 godziny lekcyjne w każdym dniu. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 4 tygodni od dnia rozpoczęcia zajęć z doradztwa grupowego. Przy czym doradztwo grupowe rozpocznie się począwszy od dnia 16.10.2012r. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji zamówienia. Zakres 6 Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów Technikum w Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach, ul. Myszkowska 50, 42-310 Żarki w grupie liczącej maksymalnie 16 osób w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 4 razy w tygodniu po 3 godziny lekcyjne w każdym dniu. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 4 tygodni od dnia rozpoczęcia zajęć z doradztwa grupowego. Przy czym doradztwo grupowe rozpocznie się począwszy od dnia 16.10.2012r. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji zamówienia. Zakres 7 Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów Technikum w Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach, ul. Myszkowska 50, 42-310 Żarki w grupie liczącej maksymalnie 16 osób w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 4 razy w tygodniu po 3 godziny lekcyjne w każdym dniu. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 4 tygodni od dnia rozpoczęcia zajęć z doradztwa grupowego. Przy czym doradztwo grupowe rozpocznie się począwszy od dnia 16.10.2012r. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji zamówienia. 2.Informacje dotyczące wszystkich zakresów Zajęcia z doradztwa grupowego obejmować będą problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady pisania CV i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, gry symulacyjne), podstaw przedsiębiorczości, stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia i przykładów dyskryminacji na rynku pracy. Doradztwo grupowe będzie prowadzone w oparciu o materiały dydaktyczne przekazane przez Zamawiającego tj. podręcznik doradcy/ konsultanta zawodowego przygotowany przez Kuratorium Oświaty stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. W ramach ostatnich zajęć z doradztwa grupowego konsultant przeprowadzi z uczestnikami ankiety zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego; wypełnione przez uczestników ankiety Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu podpisanych przez uczestników list obecności na zajęciach z doradztwa grupowego (wzór listy Zamawiający przekaże Wykonawcy) niezwłocznie po wykonaniu usługi. Listy obecności oraz wypełnione przez uczestników ankiety będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia. Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający zapewni konsultantowi zawodowemu bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w Zespole Szkół wskazanym w opisie zakresu zamówienia, które Wykonawca będzie realizował. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi w tym wydruki materiałów. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem: 1.W terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy: a)wzór listy obecności na zajęciach z doradztwa grupowego, b)wzór ankiety uczestnika doradztwa, 2.Na 6 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć w ramach doradztwa grupowego Zamawiający przekaże wykonawcy: a)imienną listę uczestników doradztwa grupowego, b)proponowane terminy prowadzenia zajęć z doradztwa grupowego. 3.Na 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem zajęć w ramach doradztwa grupowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć w ramach doradztwa grupowego. 4.Zajęcia w ramach doradztwo grupowego rozpoczną się począwszy od dnia 16.10.2012r. Przy czym, Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji zamówienia w przypadkach określonych w pkt XVI SIWZ. 5.W terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć w ramach doradztwa grupowego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a)podpisane przez uczniów uczestniczących w zajęciach doradztwa grupowego listy obecności, b)wypełnione przez uczestników doradztwa grupowego ankiety. 6.Po wykonaniu zajęć z doradztwa grupowego, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/ rachunku za wykonanie usługi. 7.Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej dnia następnego po podpisaniu umowy informacje niezbędne do dokonania zgłoszenia Wykonawcy do ubezpieczenia społecznego. (jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów). 3.Do obowiązków Wykonawcy należy : a) pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym ( spotkania odpowiednio do potrzeb, kontakt telefoniczny, e-mailowy ); b) informowanie Zamawiającego o stanie realizacji usługi oraz niezwłoczne, pisemne powiadamianie Zamawiającego o pojawiających się problemach istotnych dla realizacji usługi; c) świadczenie usługi w wymiarze godzinowym określonym przez Zamawiającego w miarę jego potrzeb, od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w czasie nie pokrywającym się z godzinami zajęć lekcyjnych uczniów (przedział godzin: 8:00-19:00). W uzasadnionych przypadkach, za zgodą uczestników projektów i po akceptacji Zamawiającego, możliwa jest realizacja zajęć w sobotę. Szczegółowy wymiar godzinowy oraz terminy realizacji przedmiotu umowy ( harmonogram ) ustalone zostaną ze szkolnymi koordynatorami projektu, przy akceptacji Zamawiającego, w oparciu o analizę planów lekcji, na 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem planowanych zajęć; d) realizacja usługi na terenie wskazanych przez Zamawiającego szkoły/szkół z powiatu myszkowskiego ( zgodnie z zapisami SIWZ ) na podstawie przekazanego podręcznika, prowadzenie dokumentacji usług w formie pisanej i fotograficznej; e)wykorzystywanie wszystkich materiałów i dokumentów przekazanych przez Zamawiającego, stosowanie wytycznych w zakresie oznaczania projektów w ramach PO KL i Księgi Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności, umieszczenie na wszystkich materiałach godła Unii Europejskiej oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji o współfinansowaniu materiałów ze środków UE w ramach PO KL (zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektu, dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl); f) Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia, w szczególności w celu zbadania stanu realizacji umowy tj. jej efektywności, rzetelności i jakości oraz prawidłowości prowadzonej dokumentacji okołoprojektowej. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i monitoringu pracy Wykonawcy. 5.Z wybranym/i w drodze postępowania Wykonawcą/Wykonawcami Zamawiający zawrze umowę/umowy zgodne z załącznikiem nr 8 do SIWZ (jeden wzór dla wszystkich zakresów) z uwzględnieniem jego/ich formy organizacyjno - prawnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl/?c=207
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach