Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń: A. Pracownik ds. obsługi sekretariatu z nauką języka obcego, B. Pracownik ds. kadrowo-płacowych oraz C. Pracownik ds. obsługi sekretariatu z elementami kadr i płac

Powiatowy Urząd Pracy w Śremie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, ul. Adama Mickiewicza 56
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61 2837059 , fax. 0-61 2837075 w. 40
  • Data zamieszczenia: 2010-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
    ul. Adama Mickiewicza 56 56
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 0-61 2837059, fax. 0-61 2837075 w. 40
    REGON: 41114401100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.srem.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń: A. Pracownik ds. obsługi sekretariatu z nauką języka obcego, B. Pracownik ds. kadrowo-płacowych oraz C. Pracownik ds. obsługi sekretariatu z elementami kadr i płac
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Pracownik ds. obsługi sekretariatu z nauką języka obcego Pracownik ds. obsługi sekretariatu z nauką języka obcego dla grupy 30 osób (2 grupy po 15 osób) posiadających wykształcenie min. średnie oraz znajomość podstaw obsługi komputera i podstaw danego języka. Termin wykonania zamówienia: I termin - szkolenie dla grupy 15 osób z nauką języka angielskiego III dekada sierpnia/III dekada października 2010r. - szkolenie realizowane w ramach: Program aktywizacji osób do 30 roku życia; II termin - szkolenie dla grupy 15 osób z nauką języka niemieckiego II dekada września/I dekada listopada 2010r. - szkolenie realizowane w ramach: Program aktywizacji osób do 30 roku życia; Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do profesjonalnego prowadzenia sekretariatu z umiejętnością prowadzenia spraw kadrowo-płacowych, z uwzględnieniem komunikatywnego języka angielskiego/niemieckiego. W zakresie tematycznym szkoleń muszą znaleźć się takie elementy jak: 1. Zasady organizacji biura i sekretariatu. 2. Zagadnienia kultury i etyki zawodu. 3. Organizacja pracy szefa. 4. Obsługa narad i spotkań organizowanych przez szefa. 5. Komputeryzacja prac biurowych - Pakiet MS Office (Word, Excel, Power point, Access, poczta elektroniczna) Internet, elektroniczny notes menedżerski, obsługa urządzeń techniki biurowej. 6.Czynności kancelaryjne w sekretariacie. System znakowania, archiwizowania i obiegu dokumentów. 4. Kadry. 5. Płace - wynagrodzenia. 6. ZUS - system ubezpieczeń społecznych, problematyka ZUS. 7. Wykorzystanie komputera- elektroniczna postać kadr i płac. 8. Wykorzystanie komputera- program Płatnik. 9. Wykorzystanie komputera- Internet w otoczeniu kadrowca. 10. Nauka języka angielskiego/niemieckiego. Zgodnie z programem kursu na jednego uczestnika przypada około 275 godzin lekcyjnych szkolenia (1 godzina lekcyjna = 45 minut), w tym około 194 godziny lekcyjne zajęć teoretycznych oraz około 81 godzin zajęć praktycznych w tym 50 godzin praktycznej nauki zawodu realizowanej u pracodawców. Praktyczna nauka zawodu u pracodawcy trwać będzie 5 dni roboczych (8 godzin zegarowych czyli 10 godzin lekcyjnych i 30 minut przerwy dziennie). Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi miejsce odbywania praktycznej nauki zawodu na terenie Śremu. Szkolenie powinno odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do max 16:00. Liczba godzin szkolenia w ciągu tygodnia nie może być mniejsza niż 30 godzin zegarowych (1 godzina zegarowa = 60 minut). Wyżej wymieniony czas trwania szkolenia uwzględnia przerwy. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia poczęstunek: - w trakcie szkolenia napoje zimne tj. woda, soki, - w trakcie przerw: kawę, herbatę, cukier, mleko, ciastka i kanapki. Szkolenie powinno odbywać się na terenie Śremu. W przypadku, gdyby szkolenie odbywało się poza Śremem, Wykonawca zapewni dojazd uczestników do miejsca szkolenia oraz z powrotem do Śremu. Szkolenie będzie prowadzone przez wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę dydaktyczną, zarówno podczas zajęć teoretycznych jak i praktycznych. Kurs powinien być oparty o metody wykorzystujące zastosowanie ćwiczeń, przykładów praktycznych w celu aktywnego uczestnictwa osób szkolonych i prowadzenia oceny procesu zdobywania wiedzy w trakcie szkolenia. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi odpowiednio wyposażone stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu dla efektywnego zdobywania wiedzy (tj. 15 stanowisk komputerowych dla każdej grupy). W przypadku skierowania przez Zamawiającego na szkolenie osób zarejestrowanych jako poszukujące pracy, Wykonawca zobowiązany będzie ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w drodze do i z miejsca szkolenia. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia. Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. Celem dokonania oceny szkolenia, Wykonawca będzie prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia: 1. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych (listę obecności bezrobotni powinni podpisywać w każdym dniu zajęć), 2. rejestr wydanych zaświadczeń i/lub certyfikatów. Na zakończenie kursu jego uczestnicy winni wypełnić imienną ankietę służącą do oceny szkolenia. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają stosowne zaświadczenie i/lub certyfikat o jego ukończeniu. B. Pracownik ds. kadrowo-płacowych Pracownik ds. kadrowo-płacowych dla grupy 15 osób bezrobotnych, posiadających wykształcenie min. średnie, znających podstawy obsługi komputera. Termin wykonania zamówienia: III dekada sierpnia/I dekada października 2010r. - szkolenie realizowane w ramach projektu: Bądź gotowy dziś...do zmian, współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania pracy na stanowisku ds. kadr i płac, gdzie niezbędna jest umiejętność obsługi komputerowych programów kadrowo-płacowych oraz programu Płatnik. Kurs ma pomóc w znalezieniu zatrudnienia nie tylko w jednostkach administracyjnych i stanowić ma podstawę do pracy na stanowiskach biurowych. W zakresie tematycznym szkolenia muszą znaleźć się takie elementy jak: 1. Kadry. 2. Płace - wynagrodzenia. 3. ZUS - system ubezpieczeń społecznych, problematyka ZUS. 4. Wykorzystanie komputera - elektroniczna postać kadr i płac (program komputerowy do obsługi Kadr i Płac). 5. Wykorzystanie komputera - program Płatnik. 6. Wykorzystanie komputera - Internet w otoczeniu kadrowca. 7. Aktywne formy poszukiwanie pracy. 8. Praktyczna nauka zawodu. Szkolenie składa się z zajęć szkoleniowych oraz praktycznej nauki zawodu realizowanej u pracodawcy. Zgodnie z programem kursu na jednego uczestnika przypada około 270 godzin lekcyjnych szkolenia (1 godzina lekcyjna = 45 minut), w tym: - około 52 godziny lekcyjne zajęć teoretycznych (zawierających 10 godzin metod aktywnego poszukiwania pracy), - około 218 godzin lekcyjnych zajęć praktycznych, w tym 78 godzin praktycznych zajęć szkoleniowych oraz 140 godzin praktycznej nauki zawodu realizowanej u pracodawców. Praktyczna nauka zawodu u pracodawcy trwać będzie 10 dni roboczych (8 godzin zegarowych czyli 10 godzin lekcyjnych i 30 minut przerwy dziennie). Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi miejsce odbywania praktycznej nauki zawodu na terenie Śremu. Szkolenie powinno odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do max 17:00. Liczba godzin szkolenia w ciągu tygodnia nie może być mniejsza niż 30 godzin zegarowych (1 godzina zegarowa = 60 minut). Wyżej wymieniony czas trwania zajęć szkoleniowych uwzględnia przerwy w szkoleniu. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia poczęstunek: - w trakcie szkolenia napoje zimne tj. woda, soki, - w trakcie przerw: kawę, herbatę, cukier, mleko, ciastka i kanapki. Szkolenie powinno się odbywać na terenie Śremu. W przypadku, gdyby szkolenie odbywało się poza Śremem, Wykonawca zapewni dojazd uczestników do miejsca szkolenia oraz z powrotem do Śremu. Szkolenie będzie prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi odpowiednio wyposażone stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu dla efektywnego zdobywania wiedzy (tj. 15 stanowisk komputerowych). Kurs będzie oparty o metody wykorzystujące zastosowanie ćwiczeń, przykładów praktycznych w celu aktywnego uczestnictwa osób szkolonych i prowadzenia oceny procesu zdobywania wiedzy w trakcie szkolenia. Wykonawca zapewni wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę dydaktyczną, również podczas praktycznej nauki zawodu. C. Pracownik ds. obsługi sekretariatu z elementami kadr i płac Pracownik ds. obsługi sekretariatu z elementami kadr i płac dla grupy 15 osób bezrobotnych, posiadających wykształcenie min. średnie, znających podstawy obsługi komputera. Termin wykonania zamówienia: I dekada października/I dekada listopada 2010r. - szkolenie realizowane w ramach projektu: Bądź gotowy dziś...do zmian, współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem kursu jest przygotowanie uczestników do profesjonalnego prowadzenia sekretariatu z umiejętnością prowadzenia spraw kadrowo - płacowych (gdzie niezbędna jest umiejętność obsługi komputerowych programów kadrowo - płacowych oraz programu Płatnik). W zakresie tematycznym szkolenia muszą znaleźć się takie elementy jak: 1. Zasady organizacji biura i sekretariatu: co to jest sekretariat?; SEKRETARIAT: w strukturze organizacji firmy, w małej firmie prywatnej, w przedsiębiorstwie państwowym, w spółce akcyjnej, w administracji państwowej, w administracji samorządowej; czynności kancelaryjne w sekretariacie, fazy obiegu pism, korespondencja, zarządzanie czasem, szefowie i asystenci, współpracownicy i interesanci, rozmowy telefoniczne, delegacje służbowe, krajowe i zagraniczne. 2. Zagadnienia kultury i etyki zawodu: jaki jest ideał pracownika sekretariatu? profesjonalizm pracownika sekretariatu. 3. Komputeryzacja prac biurowych - Pakiet MS Office (Word, Excel, Power point, Access, Poczta elektroniczna, Internet, elektroniczny notes menedżerski, Poznanie obsługi urządzeń techniki biurowej m.in.: fax, kserokopiarka, skaner). 4. Kadry. 5. Płace - wynagrodzenia. 6. ZUS - system ubezpieczeń społecznych, problematyka ZUS. 7. Wykorzystanie komputera - elektroniczna postać kadr i płac. 8. Wykorzystanie komputera - program Płatnik. 9. Wykorzystanie komputera - Internet w otoczeniu kadrowca. Zgodnie z programem kursu na jednego uczestnika przypada około 153 godziny lekcyjne szkolenia (1 godzina lekcyjna = 45 minut), w tym 70 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych oraz 83 godziny lekcyjne zajęć praktycznych w tym 50 godzin praktycznej nauki zawodu realizowanej u pracodawców. Praktyczna nauka zawodu u pracodawcy trwać będzie 5 dni roboczych (8 godzin zegarowych czyli 10 godzin lekcyjnych i 30 minut przerwy dziennie). Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi miejsce odbywania praktycznej nauki zawodu na terenie Śremu. Szkolenie powinno odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do max 15:00. Liczba godzin szkolenia w ciągu tygodnia nie może być mniejsza niż 30 godzin zegarowych (1 godzina zegarowa = 60 minut). Wyżej wymieniony czas trwania zajęć szkoleniowych uwzględnia przerwy w szkoleniu. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia poczęstunek: - w trakcie szkolenia napoje zimne tj. woda, soki, - w trakcie przerw: kawę, herbatę, cukier, mleko, ciastka i kanapki. Szkolenie powinno się odbywać na terenie Śremu. W przypadku, gdyby szkolenie odbywało się poza Śremem, Wykonawca zapewni dojazd uczestników do miejsca szkolenia oraz z powrotem do Śremu. Szkolenie będzie prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi odpowiednio wyposażone stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu dla efektywnego zdobywania wiedzy (tj. 15 stanowisk komputerowych). Kurs będzie oparty o metody wykorzystujące zastosowanie ćwiczeń, przykładów praktycznych w celu aktywnego uczestnictwa osób szkolonych i prowadzenia oceny procesu zdobywania wiedzy w trakcie szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Potencjał techniczny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.srem.pl bądź www.pup.srem.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach