Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Tarnawatka w wysokości 3 200 000,00 PLN

Urząd Gminy Tarnawatka ogłasza przetarg

  • Adres: 22-604 Tarnawatka, ul. Lubelska 39
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-84 662-47-10 , fax. 0-84 662-47-24
  • Data zamieszczenia: 2010-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Tarnawatka
    ul. Lubelska 39 39
    22-604 Tarnawatka, woj. lubelskie
    tel. 0-84 662-47-10, fax. 0-84 662-47-24
    REGON: 00099919100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnawatka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Tarnawatka w wysokości 3 200 000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Tarnawatka w wysokości 3 200 000,00 PLN (słownie: trzy miliony dwieście tysięcy złotych i 00/100) o okresie spłaty 6 lat. Kredyt jest przeznaczony na pokrycie planowego deficytu budżetowego. Kredyt powinien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, z tym, że Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji kredytu w transzach, o których będzie informował Wykonawcę nie później niż z dwudniowym wyprzedzeniem. Spłata kredytu zostanie dokonana w okresie sześciu lat. Obowiązują raty kwartalne, w terminie do 20 dnia miesiąca, po upływie każdego kwartału, tj. 20 stycznia, 20 kwietnia, 20 lipca, 20 października. Wstępne wyliczenie wysokości rat: kapitał 3 200 000,00 PLN, ilość rat - 24. 23-y raty w kwocie po 134 000,00 PLN 24-a rata w kwocie 118 000,00 PLN Spłata odsetek dokonywana będzie w terminach spłaty rat, tj. do 20 dnia - miesiąca, w którym spłacane będą raty kapitału. Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z sumy: - stałej w okresie kredytowania marży banku, - zmiennej w okresie kredytowania stawki oprocentowania określonej dla trzymiesięcznych depozytów bankowych (WIBOR-3M). Oprocentowanie kredytu ustalane jest na podstawie stawki WIBOR dla depozytów 3-y miesięcznych, notowane na dwa dni robocze przed podpisaniem umowy kredytu w pierwszym okresie trzymiesięcznym oraz na podstawie stawki WIBOR dla depozytów 3M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kolejnych okresów trzymiesięcznych, powiększonej o marżę banku w wysokości .................... p.p stałą w okresie kredytowania. Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu, Wykonawca powinien przyjąć wysokość stawki WIBOR-3M, na dzień 18 sierpnia 2010 r. tj. 3,82 % Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu, przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. O zmianie terminu spłaty kredytu, Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją z wystawienia Zamawiającego (kredytobiorcy). Koszty związane z ustanowieniem prawnego zabezpieczenia kredytu ponosi Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnawatka.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach