Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie obsługi przystanków autobusowych i remontu wiat autobusowych polegających na wymianie lub uzupełnieniu szyb oraz wymianie płyt poliwęglanowych znajdujących się na przystankach autobusowych zlokalizowanych na terenie miasta Tarnowa.

Tarnowski Organizator Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Bernardyńska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6888630, 6888631 , fax. 14 6888631
  • Data zamieszczenia: 2014-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tarnowski Organizator Komunalny
    ul. Bernardyńska 24
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6888630, 6888631, fax. 14 6888631
    REGON: 12268001210000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tok.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie obsługi przystanków autobusowych i remontu wiat autobusowych polegających na wymianie lub uzupełnieniu szyb oraz wymianie płyt poliwęglanowych znajdujących się na przystankach autobusowych zlokalizowanych na terenie miasta Tarnowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) Wymianę uszkodzonych lub uzupełnienie brakujących szyb wykonanych ze szkła bezpiecznego klejonego o grubości minimum 6 mm, o maksymalnych wymiarach 120 cm x 200 cm. Ilość szyb do wymiany lub uzupełnienia w okresie obowiązywania zamówienia - minimalny gwarantowany zakres zamówienia: 30 sztuk o powyższych wymiarach z możliwością zastosowania prawa opcji i rozszerzenia zamówienia maksymalnie do 40 sztuk. 2) Wymianę uszkodzonych lub uzupełnienie brakujących szyb wykonanych ze szkła hartowanego grubości minimum 8 mm, o maksymalnych wymiarach 100 cm x 200 cm. Ilość szyb do wymiany lub uzupełnienia w okresie obowiązywania zamówienia - minimalny gwarantowany zakres zamówienia: 8 sztuk o powyższych wymiarach z możliwością zastosowania prawa opcji i rozszerzenia zamówienia maksymalnie do 10 sztuk. 3) Wymianę uszkodzonych płyt poliwęglanowych wykonanych z poliwęglanu litego UV o grubości minimum 6 mm, o maksymalnych wymiarach 100 cm x 200 cm. Ilość płyt do wymiany w okresie obowiązywania zamówienia - minimalny gwarantowany zakres zamówienia: 15 sztuk o powyższych wymiarach z możliwością zastosowania prawa opcji i rozszerzenia zamówienia maksymalnie do 20 sztuk. 4) Wymianę uszkodzonych płyt poliwęglanowych wskazanych (dostarczonych) przez zamawiającego. Ilość płyt do wymiany w okresie obowiązywania zamówienia - minimalny gwarantowany zakres zamówienia: 10 sztuk z możliwością zastosowania prawa opcji i rozszerzenia zamówienia maksymalnie do 20 sztuk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tok.tarnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach