Przetargi.pl
BZP.271.134.2012 świadczenie usług polegających na zimowym i letnim utrzymaniu przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Miasta Zakopane oraz opróżnianiu i wywozie nieczystości z koszy znajdujących się na przystankach.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2012-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.134.2012 świadczenie usług polegających na zimowym i letnim utrzymaniu przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Miasta Zakopane oraz opróżnianiu i wywozie nieczystości z koszy znajdujących się na przystankach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na zimowym i letnim utrzymaniu przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Miasta Zakopane o łącznej powierzchni 826 m2 oraz opróżnianiu i wywozie nieczystości z koszy znajdujących się na przystankach. Jako przystanek komunikacyjny, rozumie się wiatę lub słupek przystankowy obejmujący obszar zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2 do niniejszej siwz. Zakres zamówienia : 1. Letnie utrzymanie czystości na przystankach komunikacyjnych obejmować będzie powierzchnię wiaty przystankowej lub słupka przystankowego zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2 do siwz i polega na: 1. Sprzątaniu i zamiataniu wnętrza wiaty przystankowej i terenu dookoła niej zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz 2. Sprzątaniu i zamiataniu terenu wokół słupka przystankowego obejmujący obszar 1 m? zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz 3. Sprzątaniu i zamiataniu z terenu wiaty przystankowej i słupka przystankowego oraz z chodnika i pobocza do 2 mb od wiaty przystankowej i do 1 m? od słupka przystankowego zanieczyszczeń, tj. liści, papierów, szkła, elementów z tworzyw sztucznych, niedopałków papierosów itp. 4. Usuwaniu trawy i chwastów z terenu wokół słupka przystankowego obejmujący obszar 1 m2 i z terenu wiaty przystankowej do 2 mb od niej. 5. Sprzątaniu i usuwaniu pozostałości wybitych szyb oraz uszkodzonych elementów drewnianych z wiat przystankowych, 6. Zabezpieczeniu zdewastowanego przystanku komunikacyjnego tj. wygrodzenie terenu, 7. Informowaniu Zamawiającego o ilości i wymiarach wybitych szyb oraz lokalizacji wiat, w których stwierdzono dewastację, 8. Uzupełnienie brakujących elementów drewnianych w wiatach przystankowych, 9. Czyszczeniu i likwidacji napisów, plakatów i ogłoszeń ze słupków przystankowych, tablic znaku przystankowego (D-15), wiat przystankowych oraz ramek i gablot przystankowych z rozkładami jazdy, za wyjątkiem ogłoszeń Burmistrza Miasta Zakopane. W razie konieczności malowanie wiat przystankowych w celu zachowania właściwej estetyki. 10. Częstotliwość sprzątania Zamawiający wyznacza na trzy razy w tygodniu tj. w poniedziałek, środę i sobotę do godziny 10.00 . 2. Zimowe utrzymanie czystości na przystankach komunikacyjnych obejmować będzie powierzchnię wnętrza wiaty przystankowej i terenu dookoła niej oraz słupka przystankowego zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2 do siwz i polega na: 1. Wykonawca rozpoczyna akcję związaną z odśnieżaniem przystanków komunikacyjnych nie później niż dwie godziny po rozpoczęciu intensywnych opadów śniegu, 2. Całkowite usunięcie śniegu ma nastąpić najpóźniej trzy godziny po ustaniu opadów, 3. Ponadto z obsługiwanych przystanków komunikacyjnych na bieżąco należy usuwać śnieg, błoto pośniegowe, ubitą przymarzniętą do nawierzchni warstwę lodu oraz usuwać występującą śliskość poprzez stosowanie materiałów uszorstniających, 4. Prace związane z odśnieżaniem można prowadzić przy użyciu sprzętu specjalistycznego lub ręcznie. W przypadku użycia sprzętu winien to być sprzęt lekki, którego masa wraz z osprzętem nie przekroczy dwóch ton. 5. Pryzmowanie śniegu na przystanku lub poboczu drogi należy wykonywać w sposób nie powodujący utrudnień w ruchu pieszych, nie powodujący znacznego zawężenia przystanku lub pobocza oraz nie utrudniający dostęp do przejść dla pieszych, 6. Niedopuszczalne jest odkładanie śniegu z przystanków na jezdnię, 7. W przypadku intensywnych opadów i braku możliwości pryzmowania śniegu - śnieg należy wywieźć 8. Zabezpieczenie prowadzonych robót przy odbywającym się ruchu na objętym robotami fragmencie przystanku, jak również uczestniczących w tym ruchu osób i pojazdów należy do Wykonawcy 9. Sprzątaniu i usuwaniu pozostałości wybitych szyb oraz uszkodzonych elementów drewnianych z wiat przystankowych, 10. Zabezpieczeniu zdewastowanego przystanku komunikacyjnego tj. wygrodzenie terenu, 11. Informowaniu Zamawiającego o ilości i wymiarach wybitych szyb oraz lokalizacji wiat, w których stwierdzono dewastację, 12. Uzupełnieniu brakujących elementów drewnianych w wiatach przystankowych, 13. Czyszczeniu i likwidacji napisów, plakatów i ogłoszeń ze słupków przystankowych, tablic znaku przystankowego (D-15), wiat przystankowych oraz ramek i gablot przystankowych z rozkładami jazdy, za wyjątkiem ogłoszeń Burmistrza Miasta Zakopane. W razie konieczności malowanie wiat przystankowych w celu zachowania właściwej estetyki. 14. Czynności zimowego utrzymania prowadzone będą jako (akcja czynna) polegająca na pełnym zimowym utrzymaniu przystanków, 15. Czynności zimowego utrzymania prowadzone będą również jako (akcja bierna), polegająca na utrzymaniu stałej gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. Akcja bierna występuje w przypadku ustabilizowanych warunków pogodowych. 16. Zamawiający będzie każdorazowo określał na piśmie z jednodniowym wyprzedzeniem terminy rozpoczęcia czynności zimowego i letniego utrzymania oraz wprowadzenia akcji czynnej i biernej jak również zawieszenie akcji zimowego utrzymania. 17. Zawieszenie akcji zimowego utrzymania skutkuje rozpoczęciem przez Wykonawcę realizacji sprzątania po zimie. Sprzątanie powinno zostać zrealizowane w ciągu 3 dni - licząc od dnia zawieszenia akcji zimowego utrzymania. 18. W przypadku, gdy zawieszenie akcji zimowego utrzymania trwa dłużej niż 3 dni od 4 dnia zawieszenia Wykonawca rozpoczyna czynności wykonywania usługi letniego utrzymania przystanków komunikacyjnych. 19. Zakończenie akcji zimowego utrzymania zobowiązuje Wykonawcę do rozpoczęcia realizacji sprzątania po zimie. Sprzątanie powinno zostać zrealizowane w ciągu 3 dni od dnia zakończenia akcji zimowego utrzymania. Wykonanie tego obowiązku podlega odbiorowi przez Zamawiającego. Za wykonanie tego obowiązku Wykonawcy nie przysługuje prawo do dodatkowego wynagrodzenia. 20. Okres wykonywania czynności sprzątania po zimie płacony będzie proporcjonalnie z zimowego utrzymania przystanków akcji czynnej. 3. Za okres zimowy przyjmuje się okres od 1 stycznia 2013 r. do 30 kwietnia 2013 r. i od 1 listopada 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. - Zamawiający wyznacza termin rozpoczęcia czynności zimowego utrzymania po wystąpieniu warunków atmosferycznych uzasadniających rozpoczęcie zimowego utrzymania czystości na przystankach - Zamawiający każdorazowo określał będzie na piśmie z jednodniowym wyprzedzeniem terminy rozpoczęcia i zakończenia czynności zimowego i letniego utrzymania , - W wypadku konieczności przystąpienia do czynności zimowego utrzymania w dzień ustawowo wolny od pracy(gwałtowna zmiana warunków atmosferycznych), Wykonawca przystępuje do robót po zawiadomieniu telefonicznym (potwierdzonym pisemnie)przekazanym przez przedstawiciela Zamawiającego , doba rozliczeniowa rozpoczyna się w dniu przystąpienia do czynności zimowego utrzymania . - Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia w trybie awaryjnym śmieci, śniegu, posypania przystanku materiałem uszorstniającym wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego, a w szczególnych przypadkach przez Policję, Straż Miejską - zawiadamiając o tym przedstawiciela Zamawiającego. 4. Opróżnianie koszy na śmieci zlokalizowanych przy przystankach komunikacyjnych z częstotliwością gwarantującą ich należyty stan sanitarno porządkowy. - przy wiatach przystankowych oraz słupkach przystankowych wymienionych zgodnie z Załącznikiem nr 3 do siwz - znajduje się 66 sztuk koszy - w tym 4 szt. koszy o pojemności 50 litrów i 62 szt. koszy o pojemności 70 litrów - częstotliwość opróżniania koszy Zamawiający ustala w następujący sposób: od 1 stycznia 2013 r. do 30 czerwca 2013 r. 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa i sobota do godziny 10.00, od 1 lipca 2013 r. do 30 września 2013 r. codziennie do godziny 10.00, od 1 października 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa i sobota do godziny 10.00. 5.Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wynikłe wobec Zamawiającego i osób trzecich spowodowane niewłaściwym świadczeniem usług objętych zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach