Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej w Skoroszycach.

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg

  • Adres: 48-320 Skoroszyce, ul. Powstańców Śląskich 17
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 431 80 96 , fax. 077 431 80 80
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli
    ul. Powstańców Śląskich 17 17
    48-320 Skoroszyce, woj. opolskie
    tel. 077 431 80 96, fax. 077 431 80 80
    REGON: 00116829100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoroszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej w Skoroszycach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace remontowe obejmować będą: - układanie przewodów elektrycznych w rozdzielnicach, - układanie przewodów elektrycznych poza rozdzielnicami, - montaż opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej wraz z przygotowaniem podłoża i robotami towarzyszącymi, - wykonanie instalacji odgromowej w części nadziemnej budynku oraz częściowo w części podziemnej otoku, - wykonanie instalacji sygnalizacji przeciwpożarowej, - montaż rozdzielni. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, książka przedmiarów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości - 3.000 zł ( słownie: trzy tysiące złotych ) Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 8.1. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach bankowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty , o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25 ,poz. 253, Nr 66,poz. 596 i Nr 216 , poz. 1824) 8.2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego 86 1020 3668 0000 5302 0128 0130 prowadzone przez PKO BP w Grodkowie , na przelewie należy umieścić informację wadium remont instalacji centralnego ogrzewania i wodnej, ksero przelewu należy dołączyć do oferty. 8.3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w przypadku wpłat gotówkowych, uznaje się ,że wadium zostało uiszczone gdy w terminie otwarcia ofert wadium znajduje się na koncie zamawiającego. 8.4. Wykonawca zobowiązany jest podać swoje konto bankowe na które ma nastąpić zwrot wadium. 8.5. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych . 8.6. Oferta Wykonawcy nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie wykluczona z postępowania. 8.7.Wadium składane w innej formie akceptowanej niż w pieniądzu, należy złożyć w siedzibie zamawiającego pokój Nr 5 -KASA od poniedziałku do piątku w godz. Od 800 - 1400 - oryginał, natomiast kopię dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych , spełniający następujące warunki: 4.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a na dowód złożą wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje tych osób, uprawnieniami i zaświadczeniami wydanymi przez izby samorządu zawodowego zgodnie zgodnie z art. 12 ust.7 - Prawa budowlanego. 4.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym , a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a na dowód złożą informację o wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym, zapewnią min. Dwóch pracowników z uprawnieniami SEP do 1 kV 4.3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 4.4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Informacja o oświadczeniach i dokumentach , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 5.1 Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu oraz przyjęciem tych warunków bez zastrzeżeń i w razie wygrania przetargu , zobowiązuje się do zawarcia umowy według załączonego projektu i we wskazanym terminie pod rygorem utraty wadium . 5.2 Oświadczenie, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 5.3 Oświadczenie, że posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.4 Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5.5 Oświadczenie, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.6 Oświadczenie że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.7 Zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami z właściwego Urzędu Skarbowego, lub zaświadczenie że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.8 Zaświadczenie z ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne , lub zaświadczenie ,że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 5.9 dowód wniesienia wadium; Dowód wniesienia wadium (w przypadku wpłaty gotówką uznaje się za uiszczone, jeżeli w terminie otwarcia ofert wpłata znajduje się na koncie zamawiającego ( Nr konta 86 1020 3668 0000 5302 0128 0130 prowadzone w PKO BP w Grodkowie ) , w innej formie - ksero w ofercie , oryginał w kasie GZEASiP -pokój nr 5) 5.10 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Dokumenty wymienione wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. Wykonawcy z siedzibą lub zamieszkaniem poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , powinni przedstawić dokumenty wystawione w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio ,że: 1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3/ nie zalega z uiszczeniem podatków , opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów określonych wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny byc przetłumaczone na język polski. 5.11 Informację na temat doświadczenia: wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi ,że roboty te zostały wykonane należycie. 5.12. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w tym zamówieniu z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - dołączając uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, przynajmniej dwóch pracowników musi posiadać uprawnienia SEP do 1kV. 5.13. Informacja o powierzeniu podwykonawcom części zamówienia . 5.14. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5.15. W przypadku oferty sporządzonej przez konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, należy dołączyć oświadczenie wykonawców, że ich zobowiązania co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej; b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; c) jeden z podmiotów wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. UWAGA: Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia , wówczas należy załączyć dokumenty określone w SIWZ dla każdego Wykonawcy oraz dołączyć pełnomocnictwo, w którym jednoznacznie określone będzie postępowanie do którego się ono odnosi , zakres umocowania i wskazanie pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców , którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie i musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców pełnomocnictwo . 5.16. Oświadczenie ,że nie jest przedmiotem wszczętego postępowania upadłościowego ani jej upadłość nie została ogłoszona , nie jest poddana procesowi likwidacyjnemu , a jej sprawy nie są objęte zarządem komisarycznym lub sądowym. 5.17. Oświadczenie ,ze nie wykonywała czynności związanych z przygotowaniem niniejszego postępowania i nie posługiwała się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skoroszyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach