Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia w częściach wspólnych budynków mieszkalnych i przy wejściach do budynków Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Opolu

Opolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 45-867 Opole, ul. Hallera 9A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4545712 , fax. 77 4545712
  • Data zamieszczenia: 2014-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Hallera 9A 9A
    45-867 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4545712, fax. 77 4545712
    REGON: 53130874100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia w częściach wspólnych budynków mieszkalnych i przy wejściach do budynków Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana oświetlenia na oświetlenie energooszczędne i bezobsługowe - uruchamiane czujnikiem ruchu wspomaganym czujnikiem natężenia oświetlenia tzw. zmierzchowymi w częściach wspólnych i przy wejściach do budynków mieszkalnych oraz w podcieniach (bramach przyjazdowych) i na elewacji tych budynków, zlokalizowanych w Opolu w zespołach mieszkaniowych, stanowiących własność Zamawiającegopolegająca na wymianie opraw oświetleniowych umiejscowionych w korytarzach i klatkach schodowych, w piwnicach oraz w wiatrołapach i przy wejściach do tych budynków - na oprawy typu plafon ze źródłem światła w postaci płytki ledowej z diodami SHD wraz z wykonaniem koniecznych prac związanych z dostosowaniem istniejącej instalacji do montażu nowych opraw i ewentualnej zmiany ich umiejscowienia. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tzn. ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych urządzeń niż podane w powyższym zestawieniu pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych takich samych lub wyższych. Po zastosowaniu rozwiązań równoważnych musi zostać zachowana funkcjonalność przedmiotu zamówienia w zgodzie w niniejszą Specyfikacją. Wszelkie proponowane zmiany wymagają pisemnej akceptacji Zamawiającego. 5. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1) Dobór ilości nowych lamp do danego pomieszczenia i ich prawidłowe rozmieszczenie z uwzględnieniem niezbędnego oświetlenia przestrzeni przed drzwiami do mieszkań; 2) Dobór źródła światła w postaci płytki ledowej z diodami SMD o mocy zapewniającej właściwą ilość światła dla danego pomieszczenia; 3) Dobór właściwych czujników sterujących lampami i jak najkrótszego czasu świecenia po zaprzestaniu ruchu; 4) Demontaż starych opraw wraz z ich utylizacją; 5) Dostawa i montaż nowych opraw oświetleniowych typu plafon o średnicy 300 mm lub innej dostosowanej do danego pomieszczenia, o parametrach: a) obudowa wykonana z wytrzymałego ABS, tworzywa wzbogaconego o składniki zapobiegające kruszeniu, wykonana metoda wtryskową, o stopniu szczelności IP44 i stopniu odporności na uszkodzenia mechaniczne IK10; b) klosz mleczny uniemożliwiający identyfikację źródła światła w stanie spoczynku i podczas świecenia, wykonany z wysokoudarowego poliwęglanu, mocowany w sposób utrudniający demontaż przez osoby niepowołane; c) oprawa wyposażona, w zależności od jej umiejscowienia, w regulowany mikrofalowy czujnik ruchu i zmierzchu bądź nie regulowany czujnik ruchu PIR (podczerwieni) wykonany w technologii wysokiej częstotliwości; d) barwa światła - ciepła; e) lampa bezobsługowa o trwałości źródła światła min. 30 000 godzin ciągłego świecenia w normalnej eksploatacji; 6) Wykonanie odcinków instalacji w przypadku konieczności przesunięcia - zmiany lokalizacji lamp względem demontowanej lampy, wraz z naprawą tynków; 7) Wykonanie koniecznych prac związanych z dostosowaniem instalacji, umożliwiających montaż nowej oprawy i ewentualną zmianą miejsca posadowienia; 8) Wykonanie pomiarów natężenia światła po dokonaniu wymiany opraw oraz sporządzenie protokołów z pomiarów. 10) Wykonanie właściwych przełączeń elektrycznych w puszkach rozgałęźnych oraz w rozdzielnicy administracyjnej mających na celu wyeliminowanie ręczne uruchomianie oświetlenia w ciągu klatki schodowej. W układzie istniejącego zasilania (obwodzie) oświetlenia klatki schodowej pominąć (zdemontować) istniejący automat schodowy; 11) Zlikwidowanie istniejących przycisków i łączników włączających oświetlenie w ciągu klatki schodowej, zatynkowanie otworów po wyłącznikach. 8. Wykonawca wraz z ofertą przedstawia: 1) kosztorys szczegółowy; 2) harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia; 3) kartę katalogową, certyfikat i świadectwo dopuszczenia oferowanego wyposażenia. Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy dla każdego zespołu mieszkaniowego - którego wzór stanowią załączniki nr 1 i nr 2 musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przedstawionego przez Wykonawcę w ofercie harmonogramu w przypadku zaistnienia rozbieżności w załączonym i rzeczywistym terminie rozpoczęcia zadania. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, które powierzy podwykonawcom, lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, o których mowa w rozdz.5 ust. 4 i 5, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Część I - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych); 2) Część II - 300,00 zł (słownie: czterysta złotych); 3) Część III - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych); 4) Część IV -200 zł (słownie: dwieście złotych); 5) Część V - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych); 6) Część IV - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych); Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: w Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Operacyjny w Opolu nr 76 2030 0045 1110 0000 0234 8950. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otbs,opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach