Przetargi.pl
Modernizacja instalacji elektrycznej i kuchni w Przedszkolu nr 24.

Gmina Kędzierzyn Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, Ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 405 03 80 , fax. (077) 405 03 79
  • Data zamieszczenia: 2010-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji
    Ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. (077) 405 03 80, fax. (077) 405 03 79
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji elektrycznej i kuchni w Przedszkolu nr 24.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadania: Modernizacja instalacji elektrycznej i kuchni w Przedszkolu Nr 24 1. Instalacje elektryczne 1.1 Wlz, tablica główna TG z układem pomiarowym, tablice rozdzielcze T1-T4, 1.2 Instalacja oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego, 1.3 Instalacja gniazd wtykowych 230V i przyzywowa, 1.4 Instalacja siły - 400V, 1.5 Instalacja słaboprądowa w tym: telefoniczna; alarmowa; RTV, 1.6 Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i słaboprądowej, 2. Instalacje sanitarne 2.1 Instalacja wewnętrzna kanalizacji 2.2 Instalacja wewnętrzna wody zimnej i ciepłej, 2.3 Wentylacja, 2.4 Instalacja wewnętrzna gazu. 2.5 Wyposażenie kuchni - zgodnie z projektem branża sanitarna pkt.8.1. Technologia kuchni 3. Roboty budowlane po robotach instalacyjnych 3.1 Zdrapanie starej farby olejnej i szpachlówki z lamperii, 3.2 Wykonanie gładzi i dwukrotne malowanie lamperii, 3.3 Zmycie starej farby emulsyjnej, przygotowanie powierzchni pod malowanie i dwukrotne malowanie farbą emulsyjną w kolorach pastelowych, 3.4 Dwukrotne malowanie stolarki drzwiowej, 3.5 Dwukrotne malowanie rur stalowych i kanalizacyjnych, 3.6 Zabezpieczenie podłóg folią, 3.7 Mycie po robotach malarskich, 3.8 Rozebranie okładziny ścian i podłóg w pomieszczeniach kuchennych na parterze i I piętrze, 3.9 Zerwanie posadzek cementowych w pomieszczeniach kuchennych, 3.10 Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi o zwiększonej odporności na wilgoć, 3.11 Wywiezienie i utylizacja gruzu z rozbiórek, 3.12 Skucie i wykonanie nowych tynków w pomieszczeniach kuchennych na parterze i I piętrze pod sufit, 3.13 Wyłożenie ścian pomieszczeń kuchennych na parterze i I piętrze pod sufit płytkami ceramicznymi 20x25 cm, 3.14 Wykonanie warstw wyrównawczych o grubości 5 cm w pomieszczeniach kuchennych na parterze i I piętrze, 3.15 Wykonanie izolacji z folii w płynie - dwukrotne, 3.16 Wykonanie posadzki z płytek dwubarwnych o wym. 30 x 30 cm antypoślizgowych, 3.17 Wykonanie gładzi gipsowych + malowanie 2 x farbami emulsyjnymi antypleśniowymi. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. b) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. c) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. d) Organizację i oznakowanie budowy. e) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. f) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. g) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. Zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: 1. Projekt Wykonawczy-branża elektryczna -Przebudowa instalacji elektrycznej w Publicznym Przedszkolu Nr 24 opracowany przez Zakład Usług Projektowych i Nadzoru TAMA-T.Matwijów, mgr inż. T.Matwijów 2. Projekt Wykonawczy-branża sanitarna -Przebudowa instalacji elektrycznej w Publicznym Przedszkolu Nr 24 opracowany przez Usługi Projektowe , mgr inż. J.Pięta 3. Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót-branża elektryczna - Przebudowa instalacji elektrycznej w publicznym przedszkolu nr 24 opracowany przez Zakład Usług Projektowych i Nadzoru TAMA-T.Matwijów, mgr inż. T.Matwijów 4. Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót-branża sanitarna, technologia kuchni, wentylacja, wew. inst. wod-kan i gazu- Przebudowa instalacji elektrycznej i wentylacji w przedszkolu nr 24 opracowany przez Usługi Projektowe , mgr inż. J.Pięta 5. Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót-branża budowlana- Przebudowa instalacji elektrycznej w publicznym przedszkolu nr 24- opracowany przez Zakład Usług Projektowych i Nadzoru TAMA-T.Matwijów, mgr inż. T.Matwijów 6. Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót-branża budowlana- Przebudowa instalacji elektrycznej i wentylacji w przedszkolu nr 24 opracowany przez Usługi Projektowe, mgr inż. J.Pięta oraz dokonana przez Wykonawcę wizja lokalna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 10 000.00 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz w poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach