Przetargi.pl
Dostawa odzieży medycznej, obłożeń chirurgicznych jednorazowego użytku, drobnego sprzętu laboratoryjnego i medycznego dla Brzeskiego Centrum medycznego w Brzegu

Brzeskie Centrum Medyczne ogłasza przetarg

  • Adres: 49-301 Brzeg, ul. Mossora 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4446521 , fax. 077 4446522
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Brzeskie Centrum Medyczne
    ul. Mossora 1 1
    49-301 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 4446521, fax. 077 4446522
    REGON: 00031343700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bcmbrzeg.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odzieży medycznej, obłożeń chirurgicznych jednorazowego użytku, drobnego sprzętu laboratoryjnego i medycznego dla Brzeskiego Centrum medycznego w Brzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży medycznej, obłożeń chirurgicznych jednorazowego użytku, drobnego sprzętu laboratoryjnego i medycznego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 13 zadań. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w specyfikacji parametrów technicznych i użytkowych dla przedmiotu zamówienia, która stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ilości produktów stanowiących przedmiot zamówienia określono w specyfikacjach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 2.1-2.13 do SIWZ Określenie części zamówienia (zadania): 1. Akcesoria do odsysania 2. Ostrza chirurgiczne 3. Pojemniki na zużyte igły i strzykawki 4. Igły do nakłuć i znieczuleń 5. Probówki i pojemniki jednorazowe do pobierania materiału 6. Sprzęt laboratoryjny jednorazowy 7. Sprzęt do badań mikrobiologicznych 8. Etykiety, paski wskaźnikowe, pisaki 9. Materiały do USG, KTG, EKG 10. Odzież ochronna jednorazowego użytku, prześcieradła i podkłady papierowe 11. Jednorazowe fartuchy chirurgiczne, maski, czepki i ubrania chirurgiczne 12. Jednorazowe obłożenia chirurgiczne 13. Glukometry i paski testowe do glukometrów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Zadanie nr 1. Akcesoria do odsysania - 600,00 zł Zadanie nr 2. Ostrza chirurgiczne - 100,00 zł Zadanie nr 3. Pojemniki na zużyte igły i strzykawki - 400,00 zł Zadanie nr 4. Igły do nakłuć i znieczuleń - 700,00 zł Zadanie nr 5. Probówki i pojemniki jednorazowe do pobierania materiału - 300,00 zł Zadanie nr 6. Sprzęt laboratoryjny jednorazowy - 300,00 zł Zadanie nr 7. Sprzęt do badań mikrobiologicznych - 400,00 zł Zadanie nr 8. Etykiety, paski wskaźnikowe, pisaki - 100,00 zł Zadanie nr 9. Materiały do USG, KTG, EKG - 400,00 zł Zadanie nr 10. Odzież ochronna jednorazowego użytku, prześcieradła i podkłady papierowe - 900,00 zł Zadanie nr 11. Jednorazowe fartuchy chirurgiczne, maski, czepki i ubrania chirurgiczne - 600,00 zł Zadanie nr 12. Jednorazowe obłożenia chirurgiczne - 1 300,00 zł Zadanie nr 13. Glukometry i paski testowe do glukometrów - 600,00 zł Wykonawcy powinni wnosić wadium w kwocie przewidzianej dla oferowanych zadań. Jeżeli oferta złożona zostanie na wszystkie zadania wówczas wadium wyniesie: 6 700,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładająobowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które wykonawcy muszą dołączyć do oferty. Dokumenty te wyszczególniono w rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określono w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres stałości cen
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bcmbrzeg.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach