Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa chemicznych środków czystości

Zakład Karny nr 1 w Strzelcach Opolskich ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Karola Miarki 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4621520+25
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny nr 1 w Strzelcach Opolskich
    ul. Karola Miarki 1 1
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4621520+25
    REGON: 00032023600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa chemicznych środków czystości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Pasta BHP, opakowanie plastikowe o wadze 500g, ilość opakowań 300 szt., 2.Proszek do prania, opakowanie foliowe o wadze 200g, ilość opakowań 8500 szt., 3.Płyn do mycia szyb, opakowanie plastikowe o zawartości 500ml., ilość opakowań 420 szt., 4.Płyn do WC,opakowanie plastikowe o zawartości 500ml., ilość opakowań 750 szt., 5.Pasta do szorowania sanitariatów, opakowanie plastikowe o zawartości 250g, ilość opakowań 8500 szt., 6.Płyn do mycia naczyń, opakowanie plastikowe o zawartości od 5 do 20 l, ilość 500 litrów, 7.Pasta do podłogi, opakowanie plastikowe o zawartości 500 ml., ilość opakowań 8500 szt., 8.Mydło w płynie , opakowanie plastikowe o zawartości 5 litrów, ilość opakowań 58 szt., 9.Uniwersalny płyn czyszczący, opakowanie plastikowe o zawartości 5 litrów, ilość opakowań 100 szt. 10. Soda kaustyczna , opakowanie foliowe o zawartości 25 kg.,ilość opakowań 5 szt., . 11. Płyn do dezynfekcji urządzeń sanitarnych i urządzeń technologicznych w przemyśle spożywczym typu TAAB lub równoważny, w pojemnikach plastikowych o pojemności od 1 do 5 litrów, ilość op. 50 Szt. 12. Środek do mycia i dezynfekcji wszelkich powierzchni - przeznaczony dla przemysłu spożywczego, gastronomii oraz placówek żywienia zbiorowego typu Dezopol VC 420 lub równoważny w pojemnikach plastikowych o pojemności 1000 ml., ilość op. 100szt., 13. Płyn do mycia dezynfekującego powierzchni, urządzeń i sprzętów, również kontaktujących się z żywnością, w przemyśle spożywczym, gastronomii. Usuwa zabrudzenia tłuszczowe i mikrobiologiczne. Przeznaczony głównie do mycia przedmiotów mających kontakt z żywnością typu Deosan lub równoważny, w pojemnikach plastikowych o pojemności 5 litrów, ilość op. 30., 14. Płyn do dezynfekcji powierzchni w placówkach służby zdrowia Płyn do dezynfekcji powierzchni w placówkach służby zdrowia o działaniu wirusowo-bakterio-grzybobójczym oraz prontkobójczym typu Jawinet lub równoważny, w pojemnikach plastikowych o pojemności 5 litrów, ilość op. 10., 15. Płyn aldehydowy do dezynfekcji urządzeń i narzędzi typu Aldesan E lub równoważny, w pojemnikach plastikowych o pojemności do 1 litr, ilość op. 3 szt., 16. Środek, proszek, czyszczący, nie rysujący powierzchni, biologicznie nie szkodliwy dla środowiska typu Ajax lub równoważny w pojemnikach plastikowych o poj. 500 ml. ilość opakowań 200, 17. Mleczko czyszczące do emalii,ceramiki oraz powierzchni ze stali nierdzewnej. Przeznaczony do mycia i czyszczenia kuchenek, umywalek, zlewozmywaków,wanien itd. typu Cif lub równoważny, w pojemnikach plastikowych o poj. 1000 ml., ilość op. 200, 18. Środek do czyszczenia , pielęgnacji i konserwacji powierzchni i elementów wykonanych ze stali szlachetnej typu Chromol, opakowanie plastikowe o poj. 500 ml. Ilość op.65, 19. Skoncentrowany płyn do usuwania osadów mineralnych typu Strip-a way, opakowanie plastikowe o poj. 5000 ml., ilość op.96, 20. Płyn do mycia chłodni, odporny na zamarzanie do -25st.C opakowanie 1000 ml. Ilość op. 20, 21. Preparat przeznaczony do usuwania tłuszczów, olejów i spalenizn z grlli, piekarników,frytkownic, okapów, kafli, kotłów, podłóg, stołów roboczych i innych wodoodpornych powierzchni opakowanie plastikowe o poj.5000 ml., ilość opakowań 25.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. wykonują lub wykonali co najmniej jedno zamówienie w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością, dostawy stanowiące przedmiot zamówienia, c) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym t.j (posiadają środek transportu przystosowany do przewozu artykułów stanowiących przedmiot zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt a) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt b) i c) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek określony w pkt d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt e) spełnia każdy z Wykonawców. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: pkt 9 w SIWZ a) oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 1, do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9.1. Do oferty należy załączyć również: a) wypełniony formularz oferty zawierający cenę netto, cenę brutto, wartość brutto dla danej pozycji oraz wartość netto i brutto dla całości zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ, b) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, c) informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca podczas realizacji w.w zadania nie będzie zatrudniał podwykonawców należy w załączniku nr 4 wpisać - nie dotyczy d) w przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzenia prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokumenty, o których mowa w pkt 9 od a) do d) oraz w pkt 9.1.pkt b) winien załączyć każdy z przedsiębiorców składający ofertę wspólną. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy z wyjątkiem pkt 9.1 ppkt b. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach