Gmina Kędzierzyn-Koźle ogłasza przetarg
- Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Planetorza 2
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 4052603 , fax. 0-77 4052603
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle
ul. Planetorza 2 2
47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 0-77 4052603, fax. 0-77 4052603
REGON: 00052450700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa taśm i wkładów drukujących - etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa taśm i wkładów drukujących, tonerów i akcesoriów eksploatacyjnych wg dołączonej do SIWZ specyfikacji -druk nr 1 W sumie 3 rodzaje wkładów drukujących, 12 rodzajów tonerów oraz taśmy do OKI i sprężone powietrze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych., Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł., Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych., Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z przepisami zawartymi w art. 24 ust. 1 pkt. 1÷9 oraz ust. 2 ustawy Pzp, Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych., Posiadanie wpisu do KRS-u lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych., Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat tj. od 16-03-2006r.do 16-03-2009r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw o charakterze: dostaw taśm i wkładów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na wartość łączną, co najmniej 50.000 ,-zł. WARUNKI OFERTY I UDZIELENIA ZAMÓWIENIA, 1.Wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie do 14 dni kalendarzowych liczonych od 7-mego dnia po dacie zawarcia umowy. 2.Akceptowanie warunków płatności określonych w ogólnych warunkach umowy. 3.Udzielenie na wykonanie dostawy minimum 24 miesięcy gwarancji . 4.Przystępowanie przez Wykonawcę do usuwania wad /usterek/ awarii, w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną. 5.W przypadku oferowania zamienników, potwierdzenie odpowiednimi dokumentami wystawionymi przez producenta danej drukarki o dopuszczeniu ich do eksploatacji na określonych urządzeniach drukujących. 6.Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom wykonania dostawy. 7.Akceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonych do SIWZ ogólnych warunków umowy. 8.Ustanowienie pełnomocnika w przypadku składania ofert wspólnych oraz ofert składanych przez spółki cywilne oraz innych pełnomocnictw do reprezentowania wykonawcy., Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na podstawie dołączonych do oferty dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 50.000 zł., Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 50.000 zł i ważną, co najmniej przez cały okres związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia, Oświadczenie Wykonawcy , Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (druk nr 2)., Formularz oferty, Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska., Odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego. Data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej powinno być opatrzone klauzulą wpis aktualny na dzień. Zamawiający nie będzie honorował klauzul w postaci - Wykonawca figuruje w rejestrze do nadal., Ogólne warunki umowy, Ogólne warunki umowy zaakceptowane wraz z kartą gwarancyjną (podpisany pod słowem akceptuję) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych, oznaczonych znakiem - dwie gwiazdki., Pełnomocnictwo, Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictwa muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) za zgodność z oryginałem notarialnie., Wykaz zadań wykonanych okresie od 16-03-2006r. do 16-03-2009r., Wykaz (sporządzony wg wzoru druk nr 7) zadań wykonanych okresie od 16-03-2006r.do 16-03-2009r.z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem przez zamawiających (na wykazie lub odrębnymi dokumentami), że zadania te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zadań obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach w/w wykazu tj. nazwa zadania, zamawiający miejsce realizacji, okres realizacji, wartość zadania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących oraz drobnych podzespołów komputerowych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-06-14 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących oraz drobnych podzespołów komputerowych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu.
Dodano: 2016-03-18 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń drukujących i faksów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/120/2015)
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa 14 zestawów fabrycznie nowych kaset z tonerami (materiałów eksploatacyjnych) do drukarek kolorowych HP Color Laser Jet 2025 finansowana w ramach projektu pn. Opolskie Obserwatorium Terytorialne - wzmocnienie systemu monitorowania polityk publicznych (Poddziałanie 5.2.1 PO KL) oraz w ramach środków finansowych budżetu województwa opolskiego. Nr postępowania: DOA-IV.272.41.2015
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa kaset z tonerami do drukarek na potrzeby Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie opolskim. Nr postępowania: DOA-IV.272.35.2015
Dodano: 2015-08-05 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
Dodano: 2015-08-04 - Dostawa fabrycznie nowych tonerów do drukarek oraz artykułów biurowych dla pracowników Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich, finansowana w ramach Pomocy technicznej Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013
Dodano: 2015-06-12 - Dostawa tonerów do kserokopiarek, drukarek i ploterów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego Zadanie 1 - Dostawa tonerów do kserokopiarek. Zadanie 2 - Dostawa tonerów / tuszy do drukarek i ploterów. Nr postępowania: DOA-IV.272.16.2015
Dodano: 2015-04-22 - TLZP/2-23/233/44/2015 Zakup i dostawa tonerów , tuszy oraz taśm barwiących
Dodano: 2015-04-20