Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-035 Opole, ul. Nysy Łużyckiej 42
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 4539906, 4530069, 4021154 , fax. 0-77 4530069
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Opolu
ul. Nysy Łużyckiej 42 42
45-035 Opole, woj. opolskie
tel. 0-77 4539906, 4530069, 4021154, fax. 0-77 4530069
REGON: 00016239800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pios.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup etyliny bezołowiowej E 95, oleju napędowego i gazu LPG dla samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup (bezgotówkowy) wg potrzeb zamawiającego etyliny bezołowiowej E 95, oleju napędowego i gazu LPG, wg ceny z dnia sprzedaży obowiązującej na danej stacji w ramach sieci Wykonawcy z uwzględnieniem zaoferowanego upustu, w przewidywanej ilości, o której niżej mowa: Dostawa nr 1 - dla samochodów WIOŚ w Opolu, przy ul. Nysy Łużyckiej 42 1. Etylina bezołowiowa E-95 - 15070 l 2. Olej napędowy - 16600 l 3. Gaz LPG - 4500 l Dostawa nr 2 - dla samochodu WIOŚ w Kędzierzynie-Koźlu, przy ul. Reja 2a Etylina bezołowiowa E-95 - 1430 l - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 1 do oferty), oraz w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w wymienionym artykule - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub jego upełnomocnionego przedstawiciela, następującego dokumentu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.pios.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP PALIW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW W 2016/2017 r.
Dodano: 2016-04-07 - DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW I SPRZĘTU ZDP
Dodano: 2015-12-04 - Zakup paliw płynnych dla potrzeb ANR OT Opole. Postępowanie nr: OP.ZP.016.II.89.2015.D
Dodano: 2015-11-17 - Sukcesywne, bezgotówkowe dostawy paliwa na podstawie kart paliwowych do pojazdów służbowych eksploatowanych w OCRM Opole
Dodano: 2015-09-04 - Przetarg nieograniczony
Dodano: 2015-09-04 - Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń Głubczyckich Wodociągów w roku 2015
Dodano: 2015-02-25 - Dostawa w latach 2015-2017 paliw dla pojazdów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, jednostek organizacyjnych Gminy Kędzierzyn-Koźle oraz gminnych osób prawnych, zwanych jednostkami zamawiającymi, na zasadzie indywidualnego, bezgotówkowego tankowania
Dodano: 2015-02-25 - BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW I MASZYN DROGOWYCH ZAMAWIAJĄCEGO W OKRESIE 01.03.2015-28.02.2017
Dodano: 2015-02-05 - Zakup paliw płynnych dla potrzeb ANR OT Opole. Postępowanie nr: OP.ZP.016.II.121.2014.U
Dodano: 2014-12-15 - DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW I SPRZĘTU ZDP
Dodano: 2014-12-12