Urząd Miejski Gminy Stęszew ogłasza przetarg
- Adres: 62-060 Stęszew, ul. Poznańska 11
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 8197141
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Gminy Stęszew
ul. Poznańska 11 11
62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie
tel. 8197141
REGON: 00053114000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.steszew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy chodników na terenie gminy Stęszew w 2010 roku wg potrzeb Zamawiającego z materiału Wykonawcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy chodników na terenie gminy Stęszew w 2010 roku wg potrzeb Zamawiającego z materiału Wykonawcy. Zakres prac obejmuje: 1.Roboty określone w formularzu ofertowym SIWZ. a) chodniki na podsypce cementowo piaskowej grubości 5 cm. - z płytek Zamawiającego - z płytek Wykonawcy - z kostki Pozbruk grubości 6 cm materiał Zamawiającego - z kostki Pozbruk grubości 6 cm szara materiał Wykonawcy - z kostki Pozbruk grubości 6 cm kolor materiał Wykonawcy - wymiana dodatkowej podsypki piaskowej, materiał Wykonawcy - b) wjazdy na podsypce piaskowej grubości 3 cm. - z kostki Pozbruk grubości 8 cm materiał Zamawiającego - z kostki Pozbruk grubości 8 cm, szara materiał Wykonawcy - z kostki Pozbruk grubości 8 cm, kolor materiał Wykonawcy - z trylinki, materiał Zamawiającego - z trylinki, materiał Wykonawcy - wymiana podbudowy na podbudowę betonową grubości 12 cm, materiał Wykonawcy - c) pozostałe. - wymiana krawężnika 15 x 30 x 100, materiał Zamawiającego . - wymiana krawężnika 15 x 30 x 100, materiał Wykonawcy, - wymiana opornika 8 x 20 x 100, materiał Zamawiającego - wymiana opornika 8 x 20 x 100 materiał Wykonawcy - wymiana ławy betonowej pod krawężnik , materiał Wykonawcy - wykonanie ścieku z kostki brukowej grubości 8 cm, 3 rzędy na ławie betonowej grubości 20 cm, materiał Wykonawcy - wykonanie wylewki betonowej, materiał Wykonawcy - regulacja studzienek telekomunikacyjnych - regulacja studni kanalizacyjnych - regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - wymiana włazów żeliwnych typu ciężkiego, studni kanalizacyjnych materiał Wykonawcy - wymiana pokrywy betonowej studni kanalizacyjnej fi 1000 materiał Wykonawcy - inne niezbędne prace . 2.Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach. W cenie robót należy uwzględnić wykonanie niezbędnych robót ziemnych i rozbiórkowych tj.: wykop, załadunek, wywóz gruntu i gruzu, zasypanie i zagęszczenie wykopów, rozebranie nawierzchni chodników i wjazdów, rozkucie betonów, załadunek i wywóz gruzu. Ponadto zakres prac obejmuje: Sporządzenie operatu kolaudacyjnego. - dokumentację powykonawczą - atesty na materiały i prefabrykaty, - wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń, - protokóły odbioru robót, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332537
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą osoby spełniające następujące warunki: 1.Spełniające warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Spełniające warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Spełniające warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oraz dostarczą dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. 4.Wadium nie jest wymagane. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Sprawdzanie żądanych oświadczeń i dokumentów. 2.Sprawdzanie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta sporządzona na piśmie musi spełniać następujące warunki i zawierać: 1.Formularz oferty z oferowaną ceną netto i brutto Uwaga: Zaleca się wykorzystanie przekazanego formularza oferty. Dopuszcza się formularz oferty przygotowany przez Wykonawcę pod warunkiem, że będzie on zgodny co do treści z formularzem określonym przez Zamawiającego. Dołączenie do oferty formularza o innej treści niż określony w SIWZ oraz niewypełnienie wszystkich pozycji formularza ofertowego skutkować może odrzuceniem oferty. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. 5.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Wykonawca musi pisemnie wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7.Dwa lub więcej podmioty występujące wspólnie, składają oferty zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność odpisu z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.steszew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa odcinka bieżni rekreacyjnej - ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż zbiornika wodnego =Września= od wiaduktu kolejowego po stronie Psar Polskich do drogi gminnej w m. Psary Polskie
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa ul. Roosevelta w Gnieźnie - wykonanie chodnika
Dodano: 2016-06-10 - VI etap budowy strażnicy dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie przy ul. Grunwaldzkiej, dz. nr 2291, 2293 i 2294/2. - zagospodarowanie terenu
Dodano: 2016-05-27 - Zadane nr 1: Wymiana i budowa nawierzchni chodników i placów na terenie Żłobka Miś Uszatek przy ulicy Prądzyńskiego 16 w Poznaniu Zadanie nr 2: Termomodernizacja Żłobka Przemko na osiedlu Rzeczypospolitej 77 w Poznaniu Zadanie nr 3: Wymiana wentylacji mechanicznej w kuchni Żłobka Przemko na osiedlu Rzeczypospolitej 77 oraz wymiana posadzki, malowanie pomieszczeń i wymiana wentylacji mechanicznej Żłobku Żurawinka położonego przy ul. Żurawinowej w Poznaniu
Dodano: 2016-05-06 - Przebudowa drogi - budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1339P w m. Rosko.
Dodano: 2016-05-05 - Przebudowa chodnika w m. Głubczyn
Dodano: 2016-04-11 - Przebudowa ciągu pieszego w m. Paruszka
Dodano: 2016-04-11 - Remonty chodników na terenie Rejonu w Kaliszu
Dodano: 2016-04-07 - Wykonanie naprawy nawierzchni placu zabaw, remont sal dydaktycznych, wykonanie robót sanitarnych oraz wykonanie robót elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 im. Hipolita Cegielskiego na os. Rusa 56 w Poznaniu
Dodano: 2016-04-04 - Budowa chodnika w ul. Morasko od przejazdu kolejowego do ul. Meteorytowej
Dodano: 2016-03-01