Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat uczęszczających do Publicznego Przedszkola Nr 3 w Ząbkach. Postępowanie prowadzi jednostka organizacyjna Miasta Ząbki - Publiczne Przedszkole Nr 3 w Ząbkach, ul. Westerplatte 1/11, 05-091 Ząbki.

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7816814 , fax. 022 7816813
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Wojska Polskiego 10 10
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7816814, fax. 022 7816813
    REGON: 00052728500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat uczęszczających do Publicznego Przedszkola Nr 3 w Ząbkach. Postępowanie prowadzi jednostka organizacyjna Miasta Ząbki - Publiczne Przedszkole Nr 3 w Ząbkach, ul. Westerplatte 1/11, 05-091 Ząbki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat uczęszczających do Publicznego Przedszkola Nr 3 w Ząbkach. 2.Zamawiający przewiduje Prawo opcji polegające na zmniejszeniu bądź zwiększeniu ilości zamawianych posiłków w zależności od potrzeb zamawiającego w granicach +/- 20%. Ilość posiłków w danym miesiącu uzależniona będzie od faktycznej ilości dzieci uczestniczących w zajęciach przedszkolnych. Przewiduje się zmniejszenie lub zwiększenie ilości posiłków, w zależności od ewentualnych zmian ilościowych w granicach +/- 20%. 3.Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku, 3 razy w ciągu dnia (śniadanie ok. godz. 8, obiad ok. godz. 11:30 i podwieczorek godz. 14) w ilościach uzgodnionych z Dyrektorem Przedszkola lub osobą przez niego upoważnioną na 1 dzień przed ich dostawą. 4.Miejsca dostaw posiłków: ul. Westerplatte 1/11 w Ząbkach. 5.Przygotowane potrawy muszą zawierać odpowiednią ilość składników odżywczych i energetycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami żywieniowymi. 6.Wykonawca musi gwarantować przygotowanie różnego rodzajów - diet w tym bezglutenowej i bezmlecznej - zgodnie z wytycznymi lekarza. 7.Szczegółowy jadłospis obejmujący 10 dniowy okres realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca przedłoży zamawiającemu do zatwierdzenia na 7 dni wcześniej. 8.Posiłki muszą być przygotowane z produktów świeżych, z zachowaniem odpowiednich norm jakościowych i higieniczno-sanitarnych. 9.Posiłki muszą być zróżnicowane, urozmaicone, gorące i dostarczane porcjowane. 10.Wykonawca dostarczający gotowe posiłki w winien zapewnić: -ich odpowiednią temperaturę w chwili dostawy -odpowiednie warunki higieniczno-sanitarne dostaw -odpowiednie pojemniki jednorazowe -sztućce jednorazowe 11.Wykonawca w celu dowożenia posiłków zobowiązany jest posiadać do dyspozycji samochód przystosowany do przewozu żywności, w tym dań gorących. 12.Miejsce do spożywania posiłków zapewnia zamawiający. 13.Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego odbioru powstających odpadków pokonsumpcyjnych wraz ze zużytymi naczyniami jednorazowego użytku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555240009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadają wiedzę i doświadczenie; 3)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. w terminie do 21 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT; 2.Ocena spełniania ww warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy - wzór formularza stanowi Załącznik nr 2 do specyfikacji; 1.2. oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ustawy -wzór formularza stanowi Załącznik nr 3 do specyfikacji; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawcy winni złożyć: 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć: 3.1.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł 4.W celu potwierdzenia, że realizowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, należy złożyć: 4.1.zaświadczenie, iż wykonawca znajduje się pod stałym nadzorem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. 4.2.zaświadczenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w zakresie stanu higieniczno-sanitarnego zakładu, w którym odbywa się produkcja posiłków oraz jeżeli wykonawca dostarcza gotowe posiłki - zaświadczenie w zakresie środków transportu, którym wykonawca dowozi gotowe posiłki. 5Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: a)W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b)Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 6. W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do podpisywania dokumentów składanych w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umzabki.bip.org.pl , www.eskrzat.pl ,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach