Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Michów wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi.

Gmina Michów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-140 Michów, Rynek I 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 8566001 , fax. 81 8566001 w. 29
  • Data zamieszczenia: 2013-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michów
    Rynek I 16
    21-140 Michów, woj. lubelskie
    tel. 81 8566001, fax. 81 8566001 w. 29
    REGON: 43101956600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamichow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Michów wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Michów wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi. Zamawiający informuje, iż budżet Gminy jest prowadzony przy pomocy 23 rachunków. Zamawiający informuje, iż ilość rachunków w trakcie obowiązywania umowy może się zmieniać. Może to dotyczyć rachunków inwestycji, oraz innych rachunków, których konieczność otwarcia zaistnieje w trakcie obowiązywania umowy. Rachunki te będą prowadzone na warunkach złożonej oferty.Zamówienie obejmuje:Otwarcie 23 rachunków Gminy i podległych jednostek organizacyjnych (punkt 1 formularza oferty). Są to rachunki bieżące i rachunki pomocnicze. Prowadzenie 7 rachunków bieżących, wraz z wydawaniem wyciągów z załącznikami (punkt 2 formularza oferty). Prowadzenie 16 rachunków pomocniczych, wraz z wydawaniem wyciągów z załącznikami (punkt 3 formularza oferty).Telefoniczne przekazywanie informacji o saldzie na hasło w 3 jednostkach organizacyjnych Gminy (punkt 4 formularza oferty).Przyjmowanie wpłat gotówkowych każdego rodzaju, realizowanych przez Gminę i jej jednostki organizacyjne, a także sołtysów, na rzecz Gminy (punkt 5 formularza oferty). Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2012 roku - że miesięcznie może to być średnio 15 sztuk wpłat w różnych wartościach, na ogólną kwotę około 14.500,00zł. Realizacja wypłat gotówkowych (punkt 6 formularza oferty). Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2012 roku - że miesięcznie może być to 30 sztuk wypłat i jest to kwota wypłat w wysokości (średnio) 250.000,00 zł. Sprzedaż blankietów czekowych (punkt 7 formularza oferty).Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii z 2012 roku, że średnio w miesiącu Gmina i jej jednostki organizacyjne zrealizowały 30 czeków. Instalacja i szkolenie w systemie bankowości elektronicznej (punkt 8 formularza oferty). Do niniejszego przetargu przyjęto założenie, że system bankowości elektronicznej zostanie zainstalowany na co najmniej 3 stanowiskach i że zostaną przeszkolone 3 osoby. Abonament za korzystanie z sytemu bankowości elektronicznej (punkt 9 formularza oferty). Zamawiający wymaga, aby wykonawca - bank dokonywał uaktualniania, konserwacji, ewentualnie okresowych szkoleń doskonalących z systemu bankowości elektronicznej na 3 stanowiskach. W przypadku konieczności zainstalowania systemu bankowości elektronicznej na większej ilości stanowisk będą ponoszone koszty takie jak w złożonej ofercie. Realizacja przelewów wewnętrznych (w banku obsługującym budżet), w systemie bankowości elektronicznej (punkt 10 formularza oferty). Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2012 roku - że miesięcznie jest to (średnio) 100 sztuk przelewów. Realizacja przelewów do innych banków w systemie bankowości elektronicznej (punkt 11 formularza oferty). Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2012 roku - że miesięcznie jest to (średnio) 520 sztuk przelewów. Sporządzanie duplikatów dokumentów, stanowiących załączniki do wyciągów (punkt 12 formularza oferty). Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2012 roku - że miesięcznie może to być 5 sztuk dokumentów. Przelew w formie papierowej wewnętrzny i zewnętrzny składany w sytuacjach incydentalnych (punkt 13 formularza oferty). Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2012 roku - że miesięcznie może to być 5 sztuk przelewów. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do udzielania kredytu w rachunku bieżącym, na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu (punkt 14 formularza oferty). Zamawiający informuje, że Rada Gminy upoważniła Wójta do zaciągnięcia kredytu na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego 2013, przejściowego deficytu budżetu Gminy, do wysokości 2.500.000,00 zł. Zamawiający zastrzega, iż wysokość kredytu może być inna, gdyż wynika to z ewentualnego zapotrzebowania na kredyt w rachunku bieżącym do konkretnego budżetu. W związku z tym, iż zamawiający nie jest w stanie określić, zarówno wysokości kredytu w każdym roku, okresu w jakim kredyt może być wykorzystywany i w jakiej wysokości salda w konkretnym dniu - dla porównania ofert należy obliczyć odsetki kredytu 2.500.000,00 zł za 90 dni. Do obliczenia wysokości oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym, jako jeden ze składników tegoż oprocentowania, należy przyjąć średnią arytmetyczną stawkę WIBOR 3 M za miesiąc poprzedni, przed miesiącem, w którym upływa termin składania ofert (np. jeżeli oferta jest składana w czerwcu, to jest to średnia arytmetyczna stawki W3M z miesiąca maja). Formuła naliczania oprocentowania, zawarta w umowie będzie następująca: cyt: Kredyt jest oprocentowany wg zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym. Oprocentowanie będzie obliczane wg średniej arytmetycznej stawki WIBOR 3 M za miesiąc poprzedni i stałej marży banku wynoszącej ............. % na następny miesiąc Formuła obliczenia odsetek od w/w kredytu, w celu porównania ofert, jest następująca: 2.500.000,00zł x oprocentowanie (średnia arytmetyczna stawka WIBOR 3 M za miesiąc poprzedni i stała marża banku) x 90 dni / 365 Prowizja od kwoty udzielonego kredytu, obliczona w złotych - (punkt 15 formularza oferty). Dla porównania ofert należy przyjąć wysokość kredytu 2.500.000,00zł. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wystawiony przez Gminę, z kontrasygnatą Skarbnika Gminy oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji do wysokości kredytu oraz odsetek od kredytu, obliczone w pełnej wysokości salda kredytu w czasie obowiązywania umowy, na dzień jego zaciągnięcia. Termin w dniach, na udzielanie kredytu w rachunku bieżącym, na pokrycie występującego w ciągu przejściowego deficytu budżetu Gminy (punkt 20 formularza oferty). W formularzu oferty należy wpisać liczbę dni, niezbędnych bankowi na udzielenie w/w kredytu. Jest to termin liczony od momentu złożenia kompletnego wniosku, do dnia zawarcia umowy. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca może być zobowiązany do udzielania gwarancji zapłaty za roboty budowlane, w związku z uprawnieniami wynikającymi z Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny, Art. 6491 i dalsze, (punkt 16 formularza oferty).Dla porównania ofert przyjęto gwarancję w wysokości 1.000.000,00 zł. Zamawiający zastrzega, iż wysokość gwarancji może być inna, gdyż może to wynikać z konkretnej wartości realizowanej inwestycji. Nie można też stwierdzić ilu wykonawców robót budowlanych może zażądać gwarancji, a także okresów obowiązywania tych gwarancji. Dla porównania ofert wykonawca powinien obliczyć i wstawić do Formularza oferty wynagrodzenie w złotych, od kwoty gwarancji, za rozpoczęty 10-dniowy okres. W koszcie tym wykonawca powinien uwzględnić wszystkie prowizje i opłaty związane z gwarancją. W trakcie obowiązywania umowy, w przypadku korzystania Gminy z gwarancji w terminie 15 dni, należy rozumieć, że są to dwa okresy podlegające opłacie za korzystanie z gwarancji. Termin w dniach, na udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane (punkt 21 formularza oferty). W formularzu oferty należy wpisać liczbę dni, niezbędnych bankowi na udzielenie w/w gwarancji. Jest to termin liczony od momentu złożenia kompletnego wniosku o gwarancję do dnia zawarcia umowy. Oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych, przy wymaganej miesięcznej kapitalizacji odsetek (punkt 22 formularza oferty). Zamawiający wymaga od wykonawców, aby rachunki były oprocentowane według zmiennej stopy procentowej. Oprocentowanie w trakcie obowiązywania umowy będzie obliczane w sposób następujący: średnia arytmetyczna stawka WIBID 1 M za miesiąc poprzedni x (razy) stały wskaźnik korygujący, zaoferowany przez wykonawcę = oprocentowanie na następny miesiąc Wymaga się, aby powyższa formuła naliczania oprocentowania była zawarta w umowie. Dla porównania ofert, do obliczenia wysokości oprocentowania środków na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych, jako jeden ze składników tegoż oprocentowania, należy przyjąć średnią arytmetyczną stawkę WIBID 1 M za miesiąc poprzedni, przed miesiącem, w którym upływa termin składania ofert (np. jeżeli oferta jest składana w czerwcu, to jest to średnia arytmetyczna stawki WIBID 1 M z miesiąca maja). W Formularzu oferty wykonawca powinien wstawić oferowany wskaźnik w kolumnie D 22 oraz obliczyć oprocentowanie w kolumnie E 22 (oznaczenia formularza Oferty a nie arkusza Excel.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000,00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin w dniach na udzielenie kredytu w rachunku bieżącym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmichow.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach