Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza 32
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 646-42-92 , fax. 0-89 646-29-56
- Data zamieszczenia: 2010-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Mickiewicza 32 32
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 646-42-92, fax. 0-89 646-29-56
REGON: 51093013500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług szkolenia zawodowego CPV 80423000-5 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług szkolenia zawodowego CPV 80423000-5 w zakresie następujących szkoleń dla osób bezrobotnych: Malarz-szpachlarz dla 12 osób Posadzkarz-glazurnik dla 12 osób Kucharz dla 16 osób Pracownik biurowy dla 16 osób Sprzedawca w supermarkecie dla 24 osób Dzielenie i wykrawanie indyka dla 12 osób pod potrzeby zatrudnieniowe Indyk Mazury w Ostródzie. Zasady ogólne organizacji szkoleń: Każde ze szkoleń musi odbywać się codziennie w obrębie godzin pomiędzy 7.30 a 16.30, od poniedziałku do piątku, oprócz soboty i niedzieli, po co najmniej 8 godzin dydaktycznych dziennie (jedna godzina dydaktyczna to 45 min.). Szkolenia mają być oparte o metody wykorzystujące zastosowanie kwestionariuszy, ćwiczeń, przykładów praktycznych, gier szkoleniowych, zajęć symulacyjnych i innych metod szkoleniowych, w celu aktywnego uczestnictwa osób szkolonych i prowadzenia oceny procesu zdobywania wiedzy w trakcie szkolenia. Szkolenia, zarówno część teoretyczna, jak i praktyczna, muszą być organizowane w odpowiednich pomieszczeniach i miejscach z zapewnionym zapleczem do przeprowadzenia szkolenia, zgodnie z wymaganiami polskiego prawa, tj. posiadać odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe oraz wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne. Dodatkowo program zajęć z zakresu bhp musi zostać przygotowany w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z dnia 18 sierpnia 2004 r. z późn. zm.) oraz uczestnicy szkolenia muszą otrzymać zaświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z dnia 18 sierpnia 2004 r. z późn. zm.). Wykonawca musi prowadzić stały nadzór nad przebiegiem szkolenia, m.in. przez dokumentację księgową szkolenia w postaci: faktur zakupu, umów zlecenia, rachunków, itp. poświadczających poniesione wydatki oraz prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia w postaci: dzienników zajęć wypełnianych codziennie w oparciu o realizowany program zajęć i frekwencję uczestników szkolenia, imiennej listy obecności, list potwierdzonych przez uczestników szkolenia wydania materiałów biurowych, dydaktycznych, odzieży ochronnej, itp. Odbiór wykonanych usług następuje na podstawie przedłożonych zamawiającemu kserokopii zaświadczeń i certyfikatów wydanych uczestnikom szkolenia, list obecności, list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne, biurowe, odzież ochronną, kserokopii dziennika prowadzonych zajęć, itp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804230005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/pup.ostroda.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenia zawodowe
Dodano: 2014-09-25 - Pracownik ochrony
Dodano: 2014-07-18 - Nazwa przedmiotu zamówienia: Szkolenia zawodowe.
Dodano: 2014-06-05 - Uprawnienia spawalnicze
Dodano: 2014-04-30 - SZKOLENIA ZAWODOWE
Dodano: 2014-03-13 - Uprawnienia spawalnicze
Dodano: 2014-03-10 - Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia w zakresie kursów podnoszących kwalifikacje zawodowe dla 56 osób
Dodano: 2013-06-17 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów umożliwiających uzyskanie uprawnień do obsługi maszyn i urządzeń drogowych lub budowlanych
Dodano: 2013-03-28 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego w zakresie kursu spawacza w trzech metodach dla 15 osób bezrobotnych
Dodano: 2013-03-22 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego w zakresie następujących szkoleń: Część 1 przedmiotu zamówienia Brukarz - 16 osób. Część 2 przedmiotu zamówienia: Pracownik terenów zielonych - 12 osób.
Dodano: 2013-03-01