Przetargi.pl
Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskanie i uzupełnianie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w zakresie pracownika pomocniczego obsługi hotelowej z językiem niemieckim, na podstawie § 3 ust. 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. opublikowanego w Dzienniku Ustaw z dnia 17 lutego 2012 r. poz. 186). (CPV 80423000-5 usługi szkolenia zawodowego).

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 646-42-92 , fax. 89 646-29-56
  • Data zamieszczenia: 2013-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Jana III Sobieskiego 5 5
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 646-42-92, fax. 89 646-29-56
    REGON: 51093013500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.ostroda.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskanie i uzupełnianie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w zakresie pracownika pomocniczego obsługi hotelowej z językiem niemieckim, na podstawie § 3 ust. 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. opublikowanego w Dzienniku Ustaw z dnia 17 lutego 2012 r. poz. 186). (CPV 80423000-5 usługi szkolenia zawodowego).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z zapisami projektu szkolenie będzie prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tekst jednolity Dz. U. z 2004 nr 256 poz. 2572 ze zmianami) oraz akty wykonawcze do niniejszej ustawy. Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskanie i uzupełnianie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w zakresie pracownika pomocniczego obsługi hotelowej z językiem niemieckim, na podstawie § 3 ust. 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. opublikowanego w Dzienniku Ustaw z dnia 17 lutego 2012 r. poz. 186). (CPV 80423000-5 usługi szkolenia zawodowego). Zgodnie z § 19 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia 16 października 2012 r. (Dz. U. z dn. 3-01-2012 r. poz. 7) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia między innymi musi zapewnić: 1. kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do rodzaju prowadzonego kształcenia; 2. odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia; 3. bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki; 4. warunki organizacyjne i techniczne umożliwiające udział w kształceniu osobom niepełnosprawnym; 5. nadzór służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia. Wykonawca również musi: 1. powołać komisję o charakterze zewnętrznym składającą się ze specjalistów danej branży do przeprowadzenia egzaminu końcowego; 2. absolwentom, którzy z wynikiem pozytywnym ukończyli kurs wydać zaświadczenia o ukończeniu kursu wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 Rozporządzenia MEN z dnia 16 października 2012 r. (Dz. U. z dn. 3-01-2012 r. poz. 7) oraz certyfikat potwierdzający zdobycie umiejętności zawodowych i certyfikat udziału w kursie finansowanym ze środków Unii Europejskiej (wzór załącznik nr 5 i 6 do siwz); 3. uczestnikom w trakcie zajęć zapewnić poczęstunek w formie: kawy, herbaty, wody mineralnej i zimnych napojów; 4. wyposażyć uczestników w niezbędną odzież ochronną do zajęć praktycznych; 5. wyposażyć uczestników w materiały dydaktyczne, biurowe, tj. długopisy, notatniki, ołówki, gumki do ścierania, słowniki do nauki języka niemieckiego, podręczniki, itp. Wszystkie materiały dydaktyczne i biurowe uczestnicy muszą otrzymać na własność; 6. uczestnikom przygotować identyfikatory; 7. prowadzić stały nadzór nad przebiegiem kursu; 8. prowadzić dokumentację księgową kursu w postaci: faktur zakupu, umów zlecenia, rachunków, itp. poświadczających poniesione wydatki; 9. prowadzić dokumentację przebiegu kursu w postaci: dzienników zajęć wypełnianych codziennie w oparciu o realizowany program zajęć i frekwencję, imiennej listy obecności, list potwierdzonych przez uczestników otrzymania materiałów biurowych, dydaktycznych, odzieży ochronnej, arkuszy i protokołów z egzaminów, itp. Kurs realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VI: Rynek Pracy Otwarty dla Wszystkich, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, tytuł projektu: AKTYWIZACJA MŁODYCH współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zasady ogólne organizacji kursu: Kurs musi obejmować tematykę dostosowaną do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje, w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych dostępne w bazach danych pod adresem http:www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl oraz podstawy programowe kształcenia w danym zawodzie. Wymiar kursu wyrażony jest w godzinach zegarowych. Do wymiaru godzinowego kursu nie wlicza się czasu przerw i egzaminów. Kurs będzie trwał trzy miesiące. Zajęcia nie mogą odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy, święta oraz soboty. Dzienny wymiar zajęć nie może przekraczać 6 godzin zegarowych. Zasady szczególne organizacji kursu: Pracownika pomocniczego obsługi hotelowej z językiem niemieckim Kursem zostanie objętych 10 osób bezrobotnych w wieku do 25 roku życia zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie i w Filii w Morągu. Kurs musi zostać przeprowadzony w wymiarze 296 godzin zegarowych na osobę. Zgodnie z zapisami projektu każdy z trenerów przewidziany do prowadzenia zajęć na kursie muszą posiadać wykształcenie wyższe, przygotowanie pedagogiczne, przygotowanie merytoryczne zgodne z tematyką prowadzonych przez niego zajęć, min. 2-letnim doświadczeniem w szkoleniach dorosłych. Dodatkowo lektor języka niemieckiego musi posiadać certyfikat potwierdzający znajomość języka niemieckiego na poziomie wyznaczonym przez Radę Europejską C1. Względem instruktora praktycznej nauki zawodu dopuszcza się, by praktyczna nauka zawodu była prowadzona przez osobę, która nie posiada wykształcenia wyższego, ale spełnia pozostałe wyżej opisane warunki. Program kursu musi zawierać następujące bloki tematyczne: 8 godzin - bhp, 8 godzin - HACCAP, 40 godzin - teoria zawodu, 120 godzin - praktyka w obiektach turystycznych, 120 godzin - nauka podstaw języka niemieckiego w komunikacji z klientem. W ostatnim dniu kursu, tj. 30 kwietnia 2013 r. musi zostać przeprowadzony egzamin końcowy o charakterze zewnętrznym. Celem egzaminu jest poświadczenie uczestnikom kursu zdobytych umiejętności zawodowych z zakresu pracownika pomocniczego obsługi hotelowej - pokojowa (kod zawodu 911203 wg Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010 r. Dz. U. z 2010 r. nr 82 poz. 537 z późn. zm.). Egzamin zewnętrzny musi składać się z części teoretycznej i części praktycznej. W skład komisji musi wchodzić co najmniej 6 osób: 3 specjalistów z branży posiadających co najmniej wykształcenie średnie i trzyletni okres wykonywania zawodu, którego dotyczy egzamin, przedstawiciela pracodawców z branży hotelarskiej, reprezentanta wykonawcy, pracownika Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie. Celem szkolenia jest zdobycie przez absolwentów umiejętności do wykonywania zawodu pokojowej oraz podstawowej komunikacji z klientem w języku niemieckim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804230005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.ostroda.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach