Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-040 Wrocław, Podwale
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48713403716 , fax. +48717824171
- Data zamieszczenia: 2017-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Podwale 31-33
50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. +48713403716, fax. +48717824171
REGON: 930156216 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obiektu Posterunku Policji w Miękini ul. Willowa 4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obiektu Posterunku Policji w Miękini ul. Willowa 4. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem uzgodnień i decyzji administracyjnych, pełnienie nadzoru autorskiego oraz realizację robót budowlanych w zakresie modernizacji budynku administracyjnego oraz zagospodarowania terenu. Przedmiotem zamówienia objęto: a) opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, b) przeprowadzenie wszelkich czynności w celu uzyskania odpowiednich pozwoleń i decyzji, łącznie z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę i decyzji na użytkowanie - jeżeli będzie wymagana, c) pełnienie nadzoru autorskiego, d) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: a) wykonania inwentaryzacji, uzyskania map i innych materiałów na cele projektu, b) opracowania i uzgodnienia z zamawiającym koncepcji projektowej, c) wykonania projektu budowlanego, d) uzyskania wszystkich wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, zgód i uzgodnień, w tym pozwolenia na budowę, e) wykonania projektów wykonawczych dla całości robót budowlanych, f) wykonania pełnych specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, g) wykonania przedmiarów i kosztorysów szczegółowych budowlanych, h) zakupu i dostawy materiałów służących do zrealizowania przedmiotu umowy, i) wykonania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, j) prowadzenia dokumentacji budowy (dziennik, książka przedmiarów), k) pełnienia nadzoru autorskiego, l) opracowania dokumentacji odbiorowej, z rysunkami powykonawczymi, atestami, instrukcjami, oraz dokumentacją fotograficzną. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą rysunków, fotografii oraz programu funkcjonalno - użytkowego. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia na etapie wykonywania robót budowlanych były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub na podstawie analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216111-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą. 1.wypełniony formularz ofertowy – stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, całkowitą cenę ofertową brutto oraz dane dotyczące wszystkich parametrów podlegających ocenie; 2.Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie określonym w tym oświadczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 5 i załącznikiem nr 6 do SIWZ). 3. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystać przy wykonaniu przedmiotu zamówienia z podwykonawców dołącza do oferty oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego formularz stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 4.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienie wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, stanowiące załącznik nr 5 i załącznik nr 6 do SIWZ, dotyczące tych podmiotów. 5. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda oświadczeń, o którym mowa w pkt. 3 powyżej, od podwykonawców, o ile nie są oni podmiotami, na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 6. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium. 7. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – oświadczenie (zobowiązanie), którego treść została określona w załączniku nr 4 do SIWZ. Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa nowej siedziby Posterunku Policji w Szczytnej realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2023-06-19 - Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. adaptacja nieruchomości przy ul. Łokietka 6a w Lubinie w trybie zaprojektuj i wybuduj na potrzeby KPP w Lubinie.
Dodano: 2020-09-15 - Remont elewacji budynku administracyjnego Komendy Powiatowej Policji w Złotoryi.
Dodano: 2019-07-04 - Budowa nowego Komisariatu Policji w Bogatyni przy ul. Stefana Batorego
Dodano: 2019-04-25 - roboty budowlane polegające na wykonaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem uzgodnień i decyzji administracyjnych, pełnieniem nadzoru autorskiego oraz realizacji robót budowlanych w zakresie wymiany instalacji elektrycznej w budynku Komendy Powiatowej Policji w Dzierżoniowie przy ul. Ząbkowickiej 57;
Dodano: 2018-04-12 - Modernizacja obiektu Posterunku Policji w Pieszycach, przy ul. Kościuszki 18.
Dodano: 2017-08-09