Przetargi.pl
Budowa fontanny centralnej i dwóch fontann pływających w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rewaloryzacja Parku Centralnego w Świdnicy”

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58100 Świdnica, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 562 850 , fax. 748 523 110
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49
    58100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 748 562 850, fax. 748 523 110
    REGON: 57958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa fontanny centralnej i dwóch fontann pływających w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rewaloryzacja Parku Centralnego w Świdnicy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 4.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA : 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z Budową fontanny centralnej i dwóch fontann pływających w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rewaloryzacja Parku Centralnego w Świdnicy. 2. Zadanie wykonywane jest przez Gminę Miasto Świdnica z budżetu gminy. 3. Zadanie, o którym mowa wyżej obejmuje wykonanie robót budowlanych objętych pozwolenie na budowę: Nr 1144/2017 z dnia 01.08.2017r. Znak WB6740.644.2017.5AS 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej t.j w projektach wykonawczych pn. „Rewaloryzacja Parku Centralnego w Świdnicy” - FONTANNY WRAZ Z TECHNOLOGIĄ UZDATNIANIA WODY stanowiących część projektu budowlanego pn. „REWALORYZACJA PARKU MIEJSKIEGO W ŚWIDNICY” sporządzonego przez biuro projektów „ARCHIPROJEKT” Włodzimierz Banaś, ul. Górnicza 7B/3, 59-300 Lubin. 5. Dokumentacja projektowa dla przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Projekt budowlany, 2) Projekt wykonawczy, 3) Przedmiary robót. 6. Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 5, stanowiąca Załącznik nr 9 do SIWZ znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Referat Infrastruktury Miejskiej – pok. 316. Uwaga! Załączony przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, niesłużący do obliczania ceny oferty. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i poglądowym, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie należy mu przypisywać roli funkcji, o których mowa w § 4 ust.1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072). Przedmiar robót załączony jest w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiarów nie należy wypełniać ani załączać do oferty. 7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o: 1) dokumentację projektową, o której mowa w ust. 5-6 powyżej, 2) dokumentację przetargową, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego, obejmującą w szczególności SIWZ wraz z załącznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury przetargowej stanowiącymi integralną część SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego pismach. 8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym, oraz szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 9. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zorganizowania placu budowy ((zaplecze, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), 2) obsługi geodezyjnej budowy a w szczególności wykonywania inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia, której oryginał należy zgłosić do Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy, a kopię do Zamawiającego, 3) bieżącego wywozu gruntu i materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie zgodnie z przepisami o ile będzie to konieczne (do 10 km), 4) utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały, wykonania inwentaryzacji i przeglądu stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarządcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. 5) wykonania inwentaryzacji i przeglądu nieruchomości w sąsiedztwie wykonywanych robót. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. 6) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem, 7) niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót, 8) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 9) zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji roboty objętej umową, przy czym ubezpieczeniu podlegać mają w szczególności: a) roboty objęte umową, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót b) odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich a powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 10) wykonywania wszelkich, innych czynności wynikających ze specyfiki danych robót. 4.2 LOKALIZACJA Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest na działkach nr: 2529, 3017/1, 3017/2, 3017/7, 3017/8, 3036, 3038/1, 3038/2, 3039/1, 3039/2, 3040, 3041, 3042, 3050, 3051, 3052 Obręb geodezyjny: 0004 Śródmieście; jedn. ew. 021901 m. Świdnica. 4.3 WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45240000-1 – Budowa obiektów inżynierii wodnej, 45111200-0 - Przygotowanie terenu pod budowę i roboty ziemne, 45000000-7 - Roboty budowlane, 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne, 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne, 45252120-5 - Roboty w zakresie zakładów uzdatniania wody, 45442100-8 - Roboty kamieniarskie 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe. 4.4 CHARAKTERYSTYKA ROBÓT 1. Roboty budowlane związane są z budową granitowej fontanny centralnej i dwóch fontann pływających na zbiornikach wodnych tj. Zalewie Witoszówka I i Stawie Pływackim w Parku Centralnym w Świdnicy. Roboty budowlane będą prowadzone równolegle z realizacją robót w zakresie uzbrojenia terenu pn. wykonanie instalacji elektrycznej, wodnej i kanalizacyjnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewaloryzacja Parku Centralnego w Świdnicy”. W związku z powyższym roboty budowlane należy prowadzić w koordynacji z wykonawcą realizującym prace związane z uzbrojeniem terenu. Wszystkie roboty ziemne, betonowe i transportowe wymagające poruszania się po terenie budowy ciężkiego sprzętu należy wykonać w terminie do 31.03.2018r. 2. Zakres robót: 1) Roboty rozbiórkowe: - rozebranie pozostałości starej fontanny centralnej i wywóz gruzu, 2) Roboty ziemne: - wykonanie wykopów: pod fundament fontanny centralnej, komory techniczne dla 3 fontann, ułożenie kabli zasilających od szafek energetycznych do komór technologicznych, ułożenie instalacji wodnej z komory technologicznej do fontanny, ułożenie przyłacza odpływu wody z komory technologicznej to pierwszej studni doprowadzonej sieci ks. 3) Roboty betonowe: - wykonanie fundamentów i konstrukcji fontanny centralnej i komór technologicznych wraz z izolacją. 4) Roboty elektryczne: -ułożenie kabli zasilających i wewnętrznej instalacji oraz montaż podświetlenia, montażu tablic, rozdzielnic I urządzeń, - wykonanie pomiarów i uruchomienie sterowania fontann. - zakup i instalacja fontann pływających. 5) Roboty w zakresie instalacji sanitarnych: - wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej, - wykonanie odpływu wody z komory do sieci ks. 6) Część technologiczna: - montaż wszystkich zaprojektowanych urządzeń. 7) Roboty kamieniarskie - budowa architektury fontanny z granitu 8) Część ogólna: - wykonanie wszelkich niezbędnych prac mających na celu realizację zadania, 9) Dokumentacja - wykonanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy zakres robót został opisany w projekcie wykonawczym i przedmiarach robót. 3. Prace budowlane będą prowadzone na całym obszarze objętym przedmiotem zamówienia w sposób pozwalający na utrzymanie ruchu obsługującego przyległe tereny. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu do wszystkich nieruchomości dla osób pieszych, umożliwienia dojazdu do nieruchomości. 4. Wszelkie prace w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, energetyczne, przewody kanalizacyjne, wodociągowe, gazowe) należy prowadzić ręcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez właściciela sieci. Przed rozpoczęciem robót przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci. 4.5 INNE POSTANOWIENIA 1. Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy własne urządzeń i materiałów określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i wygląd. Mogą być zastąpione przez inne równoważne, z tym, że obowiązek udowodnienia równoważności należy do Wykonawcy. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, na kwotę nie większą niż 10.000,00 zł. Ewentualny zakres robót budowlanych zamówienia to między innymi: roboty ziemne – ilość robót i wywóz urobku, profilowanie, zagęszczenie i wzmocnienie podłoża. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP): 1) przygotowanie terenu pod budowę, 2) roboty ziemne, 3) roboty betonowe i żelbetowe, 4) roboty hydrauliczne, 5) roboty elektryczne, 6) roboty w zakresie instalacji sanitarnych, 7) roboty kamieniarskie, 8) roboty wykończeniowe. 6. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak w ust. 5, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 7. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy złącznika zawierającego skład osobowy tychże pracowników; załącznik musi być aktualizowany na bieżąco tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej na budowie. Wymaganie powyższe zawiera również „Wzór umowy” - Załącznik nr 8 do SIWZ 8. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak w ust. 9, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi wykaz tych osób. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez: 9.1. przedstawienie przez Wykonawcę kopii zanonimizowanych umów w zakresie danych osobowych (nie podlega anonimizacji imię i nazwisko osób, które będą świadczyć czynności na rzecz Zamawiającego, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu ) zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 7 dni roboczych, 9.2. okazanie dokumentów potwierdzających opłacenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o prace (wraz informacją o liczbie odprowadzanych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 7 dni roboczych, 9.3.sprawdzenie czy roboty budowlane będą wykonywane przez osoby wymienione w Załączniku nr 4 do umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, które zostały wskazane przez Wykonawcę. 10. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 9 pkt. 9.1. i 9.2. będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej §8 ust. 1 lit. i wzorze umowy załączonym do SIWZ, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 11. Kontrola, o której mowa w ust. 9 może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do dnia 31 maja 2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45240000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: X. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PeKaO. S.A. I Oddział w Świdnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu nr P-82/IX/17 na roboty budowlane związane z realizacją zadania pn. Budowa fontanny centralnej i dwóch fontann pływających w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rewaloryzacja Parku Centralnego w Świdnicy. 4. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. X. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający: 1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) wymaga, aby w przypadku mniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium został dołączony w oryginale do oferty. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Ponadto każdy Wykonawca musi do oferty dołączyć: 1) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2) pisemne zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach