Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest kredyt w wysokości 3 500 000,00 zł przeznaczony na pokrycie planowanego deficytu związanego z wydatkami na budowę kanalizacji sanitarnej w msc. Otałęż, i Wola Otałęska gm Czermin

Urząd Gminy Czermin ogłasza przetarg

  • Adres: 39-304 Czermin,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7741922 , fax. 017 7741921
  • Data zamieszczenia: 2010-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czermin
    39-304 Czermin, woj. podkarpackie
    tel. 017 7741922, fax. 017 7741921
    REGON: 00053603100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czermin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest kredyt w wysokości 3 500 000,00 zł przeznaczony na pokrycie planowanego deficytu związanego z wydatkami na budowę kanalizacji sanitarnej w msc. Otałęż, i Wola Otałęska gm Czermin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Warunki, jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia: Wysokość kredytu: 3 500 000,00 zł Odsetki naliczone wg stopy zmiennej, przy ustalaniu stopy procentowej odsetek należy stosować stawkę referencyjną WIBOR 1M, na dzień 31.03.2010r. Prowizja związana z udzieleniem i obsługa kredytu liczona od kwoty kredytu 3 500 000,00 złotych Wymagany termin oddania kredytu do dyspozycji Zamawiającego: Kredyt będzie udzielony na okres od daty zawarcia umowy do 31.12.2010r. Zasady spłaty kredytu: Wykorzystanie i spłata kredytu następować będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Odsetki płatne w okresach miesięcznych od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Spłata kredytu nastąpi w terminach: -2011 r. w kwocie 960 000 zł, -2012 r. w kwocie 600 000 zł, -2013 r. w kwocie 600 000 zł, -2014 r. w kwocie 600 000 zł, - 2015 r. w kwocie 600 000 zł - 2016r. w kwocie 140 000 zł w tym terminie spłacający dokona spłaty kredytu rat kapitałowych i odsetek w ratach miesięcznych. Spłata odsetek w 2010r. dokonywana będzie w ratach miesięcznych po uruchomieniu kredytu płatność na koniec każdego miesiąca. Spłata kredytu będzie zabezpieczona w następujący sposób ; - weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową - oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego , Kredyt nie może być obciążony innymi kosztami niż wymienione w SIWZ.. Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji z wyjątkiem opłat i prowizji które będą ustalone w umowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu oraz prawo niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo złożenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji dalszego kredytu. Zamawiający informuje, że Wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny od udzielenia kredytu rzeczywistą liczbę dni występujących w danym roku (365/366) Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym pod warunkiem uprzedniego pisemnego powiadomienia wykonawcy, które zostanie doręczone osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faxem nie później niż 7 dni przed data spłaty całości lub części kredytu. W przypadku dokonania przez zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu strony ustala harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. Kwota spłaconego kredytu jak również kwota przedterminowo zwolniona nie podlega ponownemu wykorzystaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/ug_czermin
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach