Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności - Produktów zwierzęcych ,mięsa i produktów mięsnych dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Maz. ul.Jana Pawła II 37. Numer sprawy:DPS-2-III-241/1/2010

Dom Pomocy Społecznej Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Jana Pawła II 37
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 724-32-47 , fax. 0-44 724-32-47
  • Data zamieszczenia: 2010-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 2
    ul. Jana Pawła II 37 37
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 0-44 724-32-47, fax. 0-44 724-32-47
    REGON: 00067850600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps2.vernet.pl/przetargi.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności - Produktów zwierzęcych ,mięsa i produktów mięsnych dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Maz. ul.Jana Pawła II 37. Numer sprawy:DPS-2-III-241/1/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności - Produktów zwierzęcych , mięsa i produktów mięsnych / wołowiny , wieprzowiny i podrobów /dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej nr 2 Tomaszów Maz. ul.Jana Pawła II 37. Warunki jakie muszą spełniać oferowane produkty: - muszą odpowiadać określonym normom jakościowym i posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny , - muszą odpowiadać normom jakościowym GHP,GMP lub HACCP . Na potwierdzenia ,że oferowane produkty spełnianiają w/w wymagania należy dołączyć : - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające ,że dostarczane produkty odpowiadją określonym normom /tzn.że na dostarczane produkty będzie wystawiany Handlowy Dokument Identyfikacyjny/. - zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi o wdrażaniu zasad GHP,GMP lub HACCP . Planowana ilość mięsa do zakupu to 4 200 kg. przez okres objęty umową , szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Zamówienie powyżej 14 000 euro , a poniżej progów unijnych. Termin realizacji zamówienia od 1.03.2010r. do 28.02.2011r. Zamawiajacy nie będzie zawierał umowy ramowej. Zamawiający nie będzie przeprowadzał aukcji elektronicznej . Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom. Do oferty należy również dołączyć dokumenty: - aktualny odpis z własciwego rejestru /KRS/ lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej /EDG/ wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Wymagane wyżej dokumeny należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii , która musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami: p.Anna Jędrychowicz -gł. ks. p.Grażyna Klimowicz -kier.sekcji tel.044 7243247 od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 15:00 .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps2.vernet.pl/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach