Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika wzdłuż drogi gminnej w msc. Bartków gm. Zagnańsk.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa 8
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3001322 , fax. 041 3001373
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Spacerowa 8 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3001322, fax. 041 3001373
    REGON: 00055194100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika wzdłuż drogi gminnej w msc. Bartków gm. Zagnańsk.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m. in.: 1) Budowę chodnika po lewej stronie jezdni - bezpośrednio przy jezdni o szer. 1,5m (kostka typu behaton, koloru czerwonego) od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 0300T do końca zabudowy w msc. Bartków odc. od km 0+000 do km 0+365. 2) Budowę zjazdów do posesji. 3) Pogłębienie i oczyszczenie z namułu istniejącego rowu przydrożnego. 4) Odwodnienie powierzchniowe. Z uwagi na lokalne zaniżenie niwelety, wzdłuż krawędzi jezdni na odcinku od km 0+005 do km 0+073 w ścieku przykrawężnikowym należy wykonać korytka aco-drein o zmiennej głębokości. 5) Konstrukcja chodnika: kostka betonowa kolorowa gr. 6cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 3cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm, krawężnik betonowy 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem - od strony drogi, obrzeże betonowe 6x20 - od strony ogrodzeń. 6) Konstrukcja wjazdów do posesji przez chodnik: kostka betonowa kolorowa gr. 8cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 3cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.15 cm, warstwa odcinająca z piasku gr. 15cm, obrzeże betonowe 8x30 - od strony wjazdów. 7) Konstrukcja ścieku: kostka betonowa gr. 8cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 3cm, ława betonowa z betonu B-15 gr. 12cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.500,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (Zamawiający, niezbędne doświadczenie Wykonawcy będzie rozumiał jako realizację dotyczącą budowy chodnika wraz ze zjazdami o długości min. 200mb); 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Zamawiający, sytuację ekonomiczną i finansową Wykonawcy będzie rozumiał jako wykazanie zdolności kredytowej w kwocie 50.000,00 zł); 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia; 5) Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ; 6) Przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: 1) oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa w rozdziale V pkt. 1 SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 -9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. 5) wykaz (sporządzony według wzoru stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ) wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - (załącznik nr 4 do SIWZ); 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 8) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 5 do SIWZ) tj: a) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - jedna osoba, b) do kierowania pracami geodezyjnymi - jedna osoba, 9) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 10) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 11) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert; 12) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagnansk.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach