Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-304 Wrocław, Namysłowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 777 90 23, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Namysłowska 8
50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 777 90 23, , fax. -
REGON: 22287361000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cui.wroclaw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedłużenie wsparcia producenta na infrastrukturę sprzętową HPE (znak sprawy: CUI-ZZ.3200.30.2020) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.2. Przedmiotem zamówienia jest: Przedłużenie wsparcia producenta na infrastrukturę sprzętową HPE. 3.2.1. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu umowy zobowiązany jest do: 3.2.1.1. zapewnienia dostawy pakietów wsparcia serwisowego na posiadane przez Zamawiającego elementy infrastruktury serwerowo macierzowej wymienione w Załączniku nr 1 do projektu umowy. 3.2.1.2. Zapewnienie wsparcia serwisowego sprzętu i oprogramowania wymienionej w pkt. 3.2.1.1., będzie polegało na: a. nabyciu przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego u producenta sprzętu i oprogramowania stosownych pakietów serwisowych spełniających wymogi określone w umowie i w Załączniku nr 1 do umowy. Pakiety te winny być zapewniać świadczenie usług w nich określonych do dnia 30.09.2021 r. Wsparcie serwisowe we wszystkich pakietach powinno mieć jedną datę końcową świadczenia usług serwisowych; b. usuwaniu wad sprzętu i usterek oprogramowania, na warunkach wskazanych przez producenta sprzętu lub oprogramowania i w sposób nie powodujący utraty gwarancji producenta sprzętu lub oprogramowania, przez okres wskazany w §2 ust. 1. W razie wątpliwości poczytuje się, że usuwanie wad sprzętu i usterek oprogramowania następować będzie w ramach wykupionych pakietów serwisowych przez producenta sprzętu i oprogramowania, a w wyjątkowych sytuacjach - po dokonaniu stosownych ustaleń pomiędzy producentem sprzętu i oprogramowania i Wykonawcą oraz wyrażeniu zgody przez Zamawiającego - subsydiarnie przez Wykonawcę. 3.2.1.3. Przez „pakiet serwisowy” w ramach umowy należy rozumieć zestaw usług świadczonych przez producenta sprzętu lub oprogramowania, polegających, w szczególności na: a. diagnozowaniu wad sprzętu i usterek oprogramowania, b. usuwaniu wad sprzętu i usterek oprogramowania, w szczególności poprzez: porady świadczone drogą elektroniczną lub telefoniczną, dostawę części zamiennych i podzespołów, dostawę nowych wersji oprogramowania, naprawę sprzętu i usunięcie usterek oprogramowania przez serwisantów producenta sprzętu. 3.2.1. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy stanowi Załącznik nr 1 do Umowy - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) 3.2.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia i wymagania do niego znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 3.3. Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich (PLN). 3.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.7. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 3.8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 3.9. Podwykonawstwo W przypadku powierzenia realizacji zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) tej części zamówienia, której realizację powierzy Podwykonawcy oraz, o ile jest to wiadome, podania wykazu proponowanych Podwykonawców. W przypadku braku takiego oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawców. 3.10. Wymagania w zakresie zatrudnienia: Zamawiający nie precyzuje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający nie precyzuje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.4. Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór – Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wsparcia technicznego dla serwerów IBM /Lenovo posiadanych przez Uniwersytet Wrocławski
Dodano: 2024-03-21 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ITManager
Dodano: 2023-09-08 - Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania
Dodano: 2022-08-22 - Zapewnienie wsparcia producenta na licencje Bezagentowej Ochrony Antywirusowej
Dodano: 2022-07-21 - Dostawa usług wsparcia technicznego dla oprogramowania: Część 1, 2 i 3.
Dodano: 2021-01-13 - Przedłużenie wsparcia producenta na oprogramowanie Microsoft
Dodano: 2020-11-27 - ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEDŁUŻENIA OKRESU GWARANCYJNEGO INFRASTRUKTURY SERWEROWEJ
Dodano: 2020-11-24 - Przedłużenie wsparcia producenta na infrastrukturę sprzętową NetApp (CUI-ZZ.3200.45.2020)
Dodano: 2020-11-23 - Usługa migracji posiadanego systemu wideokonferencyjnego Avaya Scopia do Avaya Equinox z zachowaniem posiadanych funkcjonalności wraz z dostawą na wyłączność dokumentów wymaganych przez proces migracji (potwierdzenia licencji na wersję Avaya Equinox itp.) oraz wsparciem producenta dla systemu Avaya Equinox na okres co najmniej 12 miesięcy oraz usługa wsparcia technicznego dla systemu wideokonferencyjnego firmy Avaya lub rozwiązania równoważnego w postaci co najmniej 100 godzin konsultacji.
Dodano: 2020-11-17 - Dostawa usług wsparcia technicznego dla oprogramowania: Część 1, 2 i 3.
Dodano: 2020-11-04