Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-304 Wrocław, Namysłowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 777 90 23, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Namysłowska 8
50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 777 90 23, , fax. -
REGON: 22287361000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.wroclaw.pl/index.php?app=przetargi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedłużenie wsparcia producenta na oprogramowanie Microsoft - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.2.1. przedłużenie wskazanych w tabeli poniżej pakietów wsparcia Software Assurance w ramach MPSA lub w programie OPEN. Produkt Ilość Opis Referencyjny numer produktu Identyfikator zamówienia Windows Server Datacentrer SA 28 Przedłużenie Software Assurance 28 x 2 core Windows Server Datacentrer 9EA-00233 7500723958 Windows Server CAL SA 1200 Przedłużenie Software Assurance Windows Server Cal per user R18-01635 Z087986_2 Windows Server Standard SA 28 Przedłużenie Software Assurance 28 x 2 core Windows Server Standard 9EM-00229 7500723958 Server External Connector 1 Przedłużenie Software Assurance dla 1 licencji Server External Connector R39-00558 Z087986_2 3.2.2. Zapewnienie wsparcia Software Assurance nastąpi na warunkach producenta oprogramowania, które opisane są w Załączniku nr 1 do Umowy. 3.2.3. Pakiety wsparcia muszą obowiązywać co najmniej 2 lata. Termin dotychczasowego wsparcia upływa w dniu 31.12.2020 r. 3.2.4. Szczegółowy opis pis przedmiotu zamówienia, pełen zakres i wszystkie standardy jakościowe zostały wskazane w Projekcie umowy – załącznik nr 5 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wsparcia technicznego dla serwerów IBM /Lenovo posiadanych przez Uniwersytet Wrocławski
Dodano: 2024-03-21 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ITManager
Dodano: 2023-09-08 - Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania
Dodano: 2022-08-22 - Zapewnienie wsparcia producenta na licencje Bezagentowej Ochrony Antywirusowej
Dodano: 2022-07-21 - Dostawa usług wsparcia technicznego dla oprogramowania: Część 1, 2 i 3.
Dodano: 2021-01-13 - ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEDŁUŻENIA OKRESU GWARANCYJNEGO INFRASTRUKTURY SERWEROWEJ
Dodano: 2020-11-24 - Przedłużenie wsparcia producenta na infrastrukturę sprzętową NetApp (CUI-ZZ.3200.45.2020)
Dodano: 2020-11-23 - Usługa migracji posiadanego systemu wideokonferencyjnego Avaya Scopia do Avaya Equinox z zachowaniem posiadanych funkcjonalności wraz z dostawą na wyłączność dokumentów wymaganych przez proces migracji (potwierdzenia licencji na wersję Avaya Equinox itp.) oraz wsparciem producenta dla systemu Avaya Equinox na okres co najmniej 12 miesięcy oraz usługa wsparcia technicznego dla systemu wideokonferencyjnego firmy Avaya lub rozwiązania równoważnego w postaci co najmniej 100 godzin konsultacji.
Dodano: 2020-11-17 - Dostawa usług wsparcia technicznego dla oprogramowania: Część 1, 2 i 3.
Dodano: 2020-11-04 - Zakup usługi przedłużenia wsparcia na grafową bazę danych RDF w ramach potrzeb Zamawiającego.
Dodano: 2020-10-30