Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku ogłasza przetarg
- Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Stanisława Wyspiańskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8657410, 8657419 , fax. 748 657 434
- Data zamieszczenia: 2020-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
ul. Stanisława Wyspiańskiego
57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
tel. 074 8657410, 8657419, fax. 748 657 434
REGON: 98112912300000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEDŁUŻENIA OKRESU GWARANCYJNEGO INFRASTRUKTURY SERWEROWEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedłużenie okresu gwarancyjnego na posiadane produkty firmy HP • serwer HP DL 380 g8, numer seryjny: CZ22500S9Z • serwer HP ML 350 g6, numer seryjny: CZJ91706EX, • macierz P2000 g3 FC, numer seryjny: 2S6134B110, Okres gwarancyjny – 12 miesięcy Gwarancja typu podstawowego – Next Business Day - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wsparcia technicznego dla serwerów IBM /Lenovo posiadanych przez Uniwersytet Wrocławski
Dodano: 2024-03-21 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ITManager
Dodano: 2023-09-08 - Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania
Dodano: 2022-08-22 - Zapewnienie wsparcia producenta na licencje Bezagentowej Ochrony Antywirusowej
Dodano: 2022-07-21 - Dostawa usług wsparcia technicznego dla oprogramowania: Część 1, 2 i 3.
Dodano: 2021-01-13 - Przedłużenie wsparcia producenta na oprogramowanie Microsoft
Dodano: 2020-11-27 - Przedłużenie wsparcia producenta na infrastrukturę sprzętową NetApp (CUI-ZZ.3200.45.2020)
Dodano: 2020-11-23 - Usługa migracji posiadanego systemu wideokonferencyjnego Avaya Scopia do Avaya Equinox z zachowaniem posiadanych funkcjonalności wraz z dostawą na wyłączność dokumentów wymaganych przez proces migracji (potwierdzenia licencji na wersję Avaya Equinox itp.) oraz wsparciem producenta dla systemu Avaya Equinox na okres co najmniej 12 miesięcy oraz usługa wsparcia technicznego dla systemu wideokonferencyjnego firmy Avaya lub rozwiązania równoważnego w postaci co najmniej 100 godzin konsultacji.
Dodano: 2020-11-17 - Dostawa usług wsparcia technicznego dla oprogramowania: Część 1, 2 i 3.
Dodano: 2020-11-04 - Zakup usługi przedłużenia wsparcia na grafową bazę danych RDF w ramach potrzeb Zamawiającego.
Dodano: 2020-10-30