Przetargi.pl
Usługa kompleksowa sprzątania w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu i obiektach jednostek podległych – 7 części

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, Podwale
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713403716 , fax. +48717824171
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    Podwale 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713403716, fax. +48717824171
    REGON: 93015621600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowa sprzątania w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu i obiektach jednostek podległych – 7 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowa sprzątania w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu i obiektach jednostek podległych. 2. Usługa polegać będzie na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych, pomieszczeniach socjalnych, gospodarczych, szatniach, sanitariatach przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości od poniedziałku do piątku w godzinach pracy jednostki od 7: 30 do 15:30. Zakres usługi obejmuje również utrzymanie czystości w pomieszczeniach technicznych, magazynowych, socjalnych, gospodarczych, garażowych i piwnicach oraz utrzymanie czystości na terenie posesji przy budynku przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania. Wymaga się jednak złożenia oferty na całość usług określonych w poszczególnych częściach zamówienia. Zamawiający podzielił postępowanie na 7 części: 3.1. Część 1 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Komendzie Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław) – realizacja umowy od 14-11-2020 r. – powierzchnia kompleksowego sprzątania: 301,60 m². Szczegółowy katalog, miejsce wykonania, sposób wykonania, ilość i częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz Istotne Postanowienia Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3.2. Część 2 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Komisariacie Policji II Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu (ul. Psie Pole 7, 58-301 Wałbrzych) – realizacja umowy od 12-12-2020 r. – powierzchnia kompleksowego sprzątania 190,06 m². Szczegółowy katalog, miejsce wykonania, sposób wykonania, ilość i częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz Istotne Postanowienia Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3.3. Część 3 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Sekcji Lotnictwa Policji Sztab Policji Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (hangar nr 6, ul Graniczna 24, 54-516 Wrocław) – realizacja umowy od 14-11-2020 r. – powierzchnia kompleksowego sprzątania wewnątrz: 179,88 m². Szczegółowy katalog, miejsce wykonania, sposób wykonania, ilość i częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz Istotne Postanowienia Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3.4. Część 4 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Komisariat Kolejowy Policji Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (ul. Piłsudskiego 105, 50-525 Wrocław) – realizacja umowy od 22-11-2020 r. – powierzchnia kompleksowego sprzątania: 717,81 m². Szczegółowy katalog, miejsce wykonania, sposób wykonania, ilość i częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz Istotne Postanowienia Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3.5. Część 5 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze: 3.5.1. Zadanie 1 w części 5 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Komisariacie Policji w Karpaczu Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze (ul. Obrońców Pokoju 2b, 58-540 Karpacz) – realizacja umowy od 13-11-2020 r. – powierzchnia kompleksowego sprzątania wewnątrz: 746,11 m²; powierzchnia terenu zewnętrznego: 1101,68 m². Szczegółowy katalog, miejsce wykonania, sposób wykonania, ilość i częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz Istotne Postanowienia Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3.5.2. Zadanie 2 w części 5 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Posterunku Policji I w Podgórzynie Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze (ul. Żołnierska 13a, 58-562 Podgórzyn) – powierzchnia kompleksowego sprzątania: 13,48 m². Szczegółowy katalog, miejsce wykonania, sposób wykonania, ilość i częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz Istotne Postanowienia Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3.5.3. Oferta musi obejmować 2 zadania w części 5 postępowania. 3.6. Część 6 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze: 3.6.1. Zadanie 1 w części 6 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania Komisariacie Policji w Kowarach Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze (ul. Władysława Grabskiego 7, 58-530 Kowary) – realizacja umowy od 12-12-2020 r. – powierzchnia kompleksowego sprzątania wewnątrz budynków biurowego i pomocniczego: 885,93 m²; powierzchnia terenu zewnętrznego: 4257,70 m2. Szczegółowy katalog, miejsce wykonania, sposób wykonania, ilość i częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz Istotne Postanowienia Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3.6.2. Zadanie 2 w części 6 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Posterunku Policji I w Mysłakowicach Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze (ul. Szkolna 5, 58-533 Mysłakowice) – powierzchnia kompleksowego sprzątania: 18,01 m². Szczegółowy katalog, miejsce wykonania, sposób wykonania, ilość i częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz Istotne Postanowienia Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3.6.3. Oferta musi obejmować 2 zadania w części 6 postępowania. 3.7. Część 7 postępowania: usługi kompleksowego sprzątania w Komendzie Miejskiej Policji w Wałbrzychu PDOZ (ul. Mazowiecka 2, 58-300 Wałbrzych) – realizacja umowy od 07-11-2020 r. – powierzchnia kompleksowego sprzątania: 402,7 m². Szczegółowy katalog, miejsce wykonania, sposób wykonania, ilość i częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz Istotne Postanowienia Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ROZDZIAŁ VIII: GRUPA KAPITAŁOWA. 1. Zgodnie z art. 4 pkt 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229) pod pojęciem grupy kapitałowej rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. 2. Przedsiębiorcą, zgodnie z art. 4 pkt 1 powołanej ustawy, jest przedsiębiorca w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, a także: 2.1. Osobę fizyczną, osobę prawną, a także jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, organizującą lub świadczącą usługi o charakterze użyteczności publicznej, które nie są działalnością gospodarczą w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, 2.2. Osobę fizyczną wykonującą zawód we własnym imieniu i na własny rachunek lub prowadzącą działalność w ramach wykonywania takiego zawodu, 2.3. Osobę fizyczną, która posiada kontrolę, w rozumieniu pkt 4 tejże ustawy, nad co najmniej jednym przedsiębiorcą, choćby nie prowadziła działalności gospodarczej, jeżeli podejmuje dalsze działania podlegające kontroli koncentracji, o której mowa w art. 13 ustawy uokik, 2.4. Związek przedsiębiorców w rozumieniu pkt 2 ustawy uokik (tj. izby, zrzeszenia i inne organizacje zrzeszające przedsiębiorców, o których mowa w ustawie, jak również związki tych organizacji) – na potrzeby przepisów dotyczących praktyk ograniczających konkurencję oraz praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. 3. Pod pojęciem przejęcia kontroli, zgodnie z art. 4 pkt 4 uokik, rozumie się wszelkie formy bezpośredniego lub pośredniego uzyskania przez przedsiębiorcę uprawnień, które osobno albo łącznie, przy uwzględnieniu wszystkich okoliczności prawnych lub faktycznych, umożliwiają wywieranie decydującego wpływu na innego przedsiębiorcę lub przedsiębiorców; uprawnienia takie tworzą w szczególności: 3.1. dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów na zgromadzeniu wspólników albo na walnym zgromadzeniu, także, jako zastawnik albo użytkownik, bądź w zarządzie innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, 3.2. uprawnienie do powoływania lub odwoływania większości członków zarządu lub rady nadzorczej innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, 3.3. członkowie jego zarządu lub rady nadzorczej stanowią więcej niż połowę członków zarządu innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), 3.4. dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów w spółce osobowej zależnej albo na walnym zgromadzeniu spółdzielni zależnej, także na podstawie porozumień z innymi osobami, 3.5. prawo do całego albo do części mienia innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), 3.6. umowa przewidująca zarządzanie innym przedsiębiorcą (przedsiębiorcą zależnym) lub przekazywanie zysku przez takiego przedsiębiorcę. 4. W związku z powołanymi wyżej przepisami: 4.1. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z tych Wykonawców), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.1.1. Grupa kapitałowa. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 6 do SIWZ(6) – składa się zamawiającemu w oryginale w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej opatrzonej przez wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres e-mail: adam.balicki@wr.policja.gov.pl 5. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba, że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. ROZDZIAŁ IX: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA WRAZ Z OFERTĄ 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (oferta) sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ(1), zawierający w szczególności: wskazanie przedmiotu zamówienia, całkowitą ryczałtową cenę ofertową brutto, ceny jednostkowe brutto i kalkulację tej ceny sporządzoną zgodnie z tabelą zamieszczoną w formularzu ofertowym dla danej części postępowania; 2. Do oferty (formularza ofertowego) wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (załącznik nr 4 do SIWZ)(4). 2.1. Wykonawcy, którzy chcą złożyć ww. oświadczenie w formie elektronicznej, to jest w postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przesyłają je zaszyfrowane w terminie składania ofert na adres: adam.balicki@wr.policja.gov.pl 3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oświadczeń przez Wykonawcę, jest wyłącznie poczta elektroniczna. Złożenie oświadczeń wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi, bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 4. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych: 4.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, 4.2. komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, 4.3. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 5. Informacje na temat przesyłania, kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: 5.1. Wykonawca wypełnia formularz oświadczenia tworząc dokument elektroniczny. 5.2. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym Zamawiający zaleca jednak wykorzystywanie plików w formacie .pdf. 5.3. Po stworzeniu przez wykonawcę dokumentu (oświadczenia) elektronicznego, wykonawca podpisuje ww. oświadczenie kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie. 5.4. Zalecenia Zamawiającego odnośnie do kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 5.4.1. dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES, 5.4.2. dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES. 5.4.3. zaleca się stosowanie podpisu wewnętrznego polegającego na tym, że jest on zapisany łącznie z podpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany oraz plik podpisu). 5.5. Podpisane elektronicznie oświadczenie może zostać zaszyfrowane, tj. opatrzone hasłem dostępowym. W tym celu wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np. Adobe Acrobat), lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source (np.: AES Crypt, 7-Zip i Smart Sign) lub komercyjnych, z tym, że zamawiający musi mieć bezpłatny dostęp do tych narzędzi. 5.6. W przypadku zaszyfrowania oświadczenia Wykonawca zamieszcza hasło dostępu do pliku w treści formularza ofertowego składanego w formie pisemnej. W treści formularza ofertowego Wykonawca może zawrzeć, jeśli to niezbędne, również informacje dla prawidłowego dostępu do dokumentu, w szczególności informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych w oświadczeniu. 5.7. Wykonawca przesyła zamawiającemu podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym oświadczenie na wskazany adres poczty elektronicznej (adam.balicki@wr.policja.gov.pl) w taki sposób, aby dokument ten dotarł do zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu. W treści przesłanej wiadomości należy wskazać oznaczenie i nazwę postępowania, którego oświadczenie dotyczy oraz nazwę wykonawcy dowolne oznaczenie pozwalające na identyfikację wykonawcy. 5.8. Zamawiający potwierdzi Wykonawcy dostarczenie wiadomości zawierającej oświadczenie. 5.9. Datą przesłania oświadczenia będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej oświadczenie z serwera pocztowego zamawiającego. 6. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp: 6.1. Są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 6.2. Są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 6.1 powyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 6.3. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 6.3.1. łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), 6.3.2. oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). 6.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum, jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 6.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, oświadczenie wymienione wyżej w punkcie 1.2. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia każdego z tych wykonawców. 6.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SIWZ(6) – składa każdy z tych Wykonawców. 6.7. Zamawiający nie wymaga zamieszczenia informacji o podwykonawcach w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4 do SIWZ). 6.8. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników – pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach