Przetargi.pl
KPN/9/2024 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych

Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-570 Jelenia Góra, Cieplicka 196
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (075) 75 533 48
  • Data zamieszczenia: 2024-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
    Cieplicka 196
    58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. (075) 75 533 48
    REGON: 021781314
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KPN/9/2024 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektów i pomieszczeń w budynkach Centrum Przyrodniczo – Edukacyjnego Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze: przy ul. Cieplickiej 196, Cieplickiej 196a, Karkonoskiej 3-4, budynku Stacji Monitoringowo – Badawczej przy ul. Chałubińskiego 23 w Jeleniej Górze oraz Karkonoskiego Banku Genów przy ul. Myśliwskiej 9A w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2, załącznik nr 7, załącznik nr 8.1, 8.2, 8.3, 8.4, 8.5, 8,6 oraz załącznik nr 9 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4.000,00 zł.; słownie cztery tysięcy PLN.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zaleca się wymienienie wszystkich wykonawców), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (np. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,3) kwotę gwarancji lub poręczenia,4) termin ważności gwarancji lub poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą),5) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:a) wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy;b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 6) oznaczenie postępowania, którego wadium dotyczy.6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego BGK 52 1130 1033 0018 8169 9620 0002 z dopiskiem: KPN/9/2024 .7. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.8. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą w postaci elektronicznej.9. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 3 jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: KPN/9/2024 „Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych”.10. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu zamawiający może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki dotyczące udziału w postępowaniu:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa- zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;4) zdolności techniczne lub zawodowe:a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalny zdolności w zakresie doświadczenia, a mianowicie:- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywali odpowiadające swoim rodzajem i wartością minimum jedną usługę sprzątania obiektów użyteczności publicznej zdefiniowanych w § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury (Dz.U. z 2022r., poz. 1225) o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m². - z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie;.UWAGA: W każdym przypadku pod pojęciem obiektu użyteczności publicznej zamawiający rozumie budynek służący celom administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, mieszkalnym, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz o charakterze biurowym i socjalnym oraz innym podobnym celom lub o funkcji mieszanej zawierającej powyżej określone funkcje.Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia.Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej usługi zamówienia, jeżeli ta sama usługa odpowiada warunkom przewidzianym dla obydwu części.b) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy wykażą minimalny poziom zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:– minimum jedną osobą pełniącą funkcję stałego koordynatora. Koordynator będzie obowiązany do utrzymywania stałego kontaktu telefonicznego i e-mail z Zamawiającym. Do zadań Koordynatora będzie należało organizowanie i sprawowanie nadzoru nad świadczeniem usług oraz zarządzanie personelem Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach