Przetargi.pl
Przebudowy budynku Ośrodku Sportu i Rekreacji w Sobótce

Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 55-050 Sobótka, Aleja św. Anny 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 316 23 55 , fax. 71 316 23 55
  • Data zamieszczenia: 2010-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji
    Aleja św. Anny 12 12
    55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie
    tel. 71 316 23 55, fax. 71 316 23 55
    REGON: 93228437800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.sobotka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowy budynku Ośrodku Sportu i Rekreacji w Sobótce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot inwestycji Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącego budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sobótce. 3.2. Stan istniejący. Istniejące zagospodarowanie terenu 3.2.1. Stan istniejący - zagospodarowanie terenu Inwestycja będzie prowadzona na terenie stadionu miejskiego w Sobótce. Działka posiada dostęp do drogi publicznej; istniejące wjazdy nie ulegają zmianie. 3.2.2. Stan istniejący - budynek Budynek w konstrukcji szkieletowej drewnianej. Fundamenty z bloczków betonowych. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne wyłożone płytami drewnopochodnymi i malowane. Okna z PCV. Drzwi drewniane. Posadzki betonowe wyłożone płytkami; podłogi wykończone panelami drewnianymi. Sufity z płyt drewnopochodnych. Dach kryty blachodachówką. 3.3. Zestawienie powierzchni i dane budynku Funkcja obiektu: zaplecze szatniowo - administracyjne dla stadionu; sala fitness Sposób posadowienia: Ławy fundamentowe z bloczków betonowych Liczba kondygnacji: 1 Podziemnych: 0 Nadziemnych: 1 Powierzchnia zabudowy: 300,92 m2 Powierzchnia wewnętrzna: 279,48 m2 Kubatura brutto: 1299,16m3 Wysokość budynku 5,04 m Kategoria zagrożenia ludzi: ZL III 3.4. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych obiektów Zakres robót: - roboty przygotowawcze - zagospodarowanie placu budowy oraz jego oznaczenie i zabezpieczenie, - prace pomiarowe - wyburzenie fragmentów istniejących ścian szkieletowych - demontaż instalacji en. elektrycznej, wod-kan - demontaż stolarki drzwiowej i ościeżnic - skucie istniejących posadzek i okładzin ściennych - budowa ścian działowych GK - roboty tynkarskie i okładzinowe, - roboty posadzkarskie, - roboty malarskie i impregnacyjne, - wykonanie instalacji wodnej i kanalizacyjnej - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i wspomagającej, - wykonanie instalacji elektrycznej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumenty techniczne stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w dalszej części zwanej SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10.000 ,- PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Termin wniesienia wadium w pieniądzu ustala się do dnia 30.03.2010 roku do godz 10.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy numer: 86 9574 1015 2003 0200 0187 0001 w Banku Spółdzielczym w Kątach Wrocławskich, Oddział w Sobótce (w tytule przelewu prosimy wpisać: -wadium przetargowe- Przebudowy budynku Ośrodku Sportu i Rekreacji w Sobótce-). Wadium wniesione w innej formie należy załączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie ustalonej w pkt. 8 lit. 2) ÷ 5) SIWZ musi być zdeponowane w oryginale u głównego księgowego zamawiającego w budynku administracyjno - sportowym Ośrodka Sportu i Rekreacji przed terminem składania ofert, a kserokopię z adnotacją i podpisem głównego księgowego o przyjęciu wadium oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć jako załącznik do oferty. W przypadku składania oferty drogą pocztową do oferty należy włączyć kserokopię gwarancji wadialnej potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę oraz dołączyć osobno oryginał gwarancji wadialnej, który po otwarciu ofert zostanie przekazany głównemu księgowemu a jego ksero z adnotacją i podpisem głównego księgowego o przyjęciu wadium zostanie przesłane wykonawcy pocztą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium będzie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2) Ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z regulacjami Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sobotka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach