Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto ogłasza przetarg
- Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2254600 , fax. 042 2254669
- Data zamieszczenia: 2009-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto
ul. Zamkowa 16 16
95-200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 042 2254600, fax. 042 2254669
REGON: 00051691000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przebudowę dróg gminnych w Pabianicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przebudowę dróg gminnych w Pabianicach polegającą na wykonaniu nawierzchni asfaltowej wraz z warstwami podbudowy oraz chodników i wjazdów z kostki betonowej w ulicach zad. A- ul. Młynarska zad. B- ul. Modra, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy 1) nie podlegają wykluczeniu na okoliczności podane w art.24, ust.1i 2 Ustawy PZP, 2) spełniają warunki określone w art.22, ust.1Ustawy PZP 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania , w tym przynajmniej jednym specjalistą o następujących kwalifikacjach: uprawnienia budowlane o specjalności drogowej i członkostwo w samorządzie zawodowym, 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zadania i w ciągu ostatnich 5lat - przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności przez oferenta jest krótszy to w tym okresie- wykonali co najmniej dwie roboty polegające na modernizacji dróg ( nawierzchnia z asfaltobetonu) wartości co najmniej 1 mln zł, 5) posiadają polisę ubezpieczeniową potwierdzającą , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000 zł
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu ,Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów 1) Formularz ofertowy 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3) Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy i że spełnia wymagania określone w art.22 ust. 1 prawo zamówień publicznych 4) Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i są członkami Izby Inżynierów Budownictwa. 5) Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie -robót drogowych polegających na budowie nawierzchni z asfaltobetonu, z podaniem ich wartości oraz miejsca i daty wykonania 6) dla minimum dwóch robót ujętych w zestawieniu dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością 7) Polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - ważna w dniu otwarcia ofert 8) Harmonogram robót- przygotowuje oferent 9) Harmonogram rzeczowo- finansowy wg wzoru
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pabianice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną