Przetargi.pl
PRZEBUDOWĘ ULICY P. SKARGI W PABIANICACH

Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2254600 , fax. 042 2254669
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto
    ul. Zamkowa 16 16
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2254600, fax. 042 2254669
    REGON: 00051691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWĘ ULICY P. SKARGI W PABIANICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje: PRZEBUDOWĘ ULICY P. SKARGI W PABIANICACH odcinek od ul. Myśliwskiej do ul. Spokojnej W zakres robót wchodzi budowa: 1) jezdni ulicy - powierzchnia ca 4090,00 m2 o konstrukcji: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 5,0 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 7,0 cm podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego grub. 7,0 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 20,0 cm warstwa odsączająca z piasku grub. 15,0 cm 2) zjazdów z ulicy na posesje - powierzchnia ca 570,00 m2 o konstrukcji: kostka betonowa brukowa grub. 8,0 cm podsypka cementowa - piaskowa grub. 4,0 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 15,0 cm warstwa odsączająca z piasku grub. 10,0 cm 3) chodników - powierzchnia ca 2005,00 m2 o konstrukcji: kostka betonowa brukowa grub. 8,0 cm podsypka cementowa - piaskowa grub. 4,0 cm warstwa odsączająca z piasku grub. 10,0 cm 4) krawężników betonowych drogowych 15x30 cm na podsypce cem. - piask. grub. 5,0 cm i ławie z betonu B15 z oporem - długość ca 1540,00 mb 5) obrzeży chodnikowych betonowych 8x30 cm na podsypce piaskowej -długość ca 1020,00 mb 6) montaż wpustów ulicznych kompletnych na istn przykanalikach - kpl 12 7) regulacją istniejących wpustów ulicznych - szt 4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na okoliczności podane w art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP; 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP; 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zadania i w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez oferenta jest krótszy, to w tym okresie wykonali minimum 2 roboty polegające na budowie, przebudowie ulic obejmującej jezdnie, chodniki, zjazdy na posesje o wartości robót i charakterze zbliżonym do wartości zamówienia. 4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania w tym przynajmniej 1 specjalistą, o następujących kwalifikacjach: a) wykształcenie co najmniej średnie techniczne; b) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 5) Posiadają polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. 3. Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć oświadczenie o spełnieniu tych warunków zgodnie z art. 44 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda, następujących n/w dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3) Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy i spełnia wymagania określone w art.22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych 4) Poświadczona za zgodność z oryginałem, kserokopia uprawnień budowlanych osoby wskazanej na kierownika budowy wraz z aktualną, poświadczoną za zgodność z oryginałem, kserokopią zaświadczenia OIIB; 5) Wykaz robót polegających na budowie, przebudowie układu drogowego obejmującej jezdnie, chodniki, zjazdy na posesje o wartości robót i charakterze zbliżonym do wartości zamówienia. z podaniem miejsca i daty wykonania oraz załączeniem dla minimum 2 robót ujętych w zestawieniu, dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, przy czym jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wykaz ten składa co najmniej jeden spośród nich, 6) Polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważne w dniu otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach