Przetargi.pl
Organizacja obozu dydaktyczno-rekreacyjnego rozszerzonego o program nauki windsurfingu w Bułgarii dla młodzieży szkół średnich i studentów z terenu Gminy Kleszczów w 2009 roku

Gminny Ośrodek Kultury w Kleszczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna 74
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 731 32 30 , fax. 0-44 731 32 30
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Kleszczowie
    ul. Główna 74 74
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. 0-44 731 32 30, fax. 0-44 731 32 30
    REGON: 10062352500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goksir.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja obozu dydaktyczno-rekreacyjnego rozszerzonego o program nauki windsurfingu w Bułgarii dla młodzieży szkół średnich i studentów z terenu Gminy Kleszczów w 2009 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja obozu dydaktyczno-rekreacyjnego rozszerzonego o program nauki windsurfingu w Bułgarii dla młodzieży szkół średnich i studentów z terenu Gminy Kleszczów w 2009 roku. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części (Część 1, Część 2): 1) Organizacja 14-dniowego obozu dydaktyczno-rekreacyjnego rozszerzonego o program nauki windsurfingu w Bułgarii /region południowy, północno - wschodni i środkowy Bułgarii/ dla młodzieży szkół średnich (osoby niepełnoletnie) dla 55 osób (jeden turnus), w okresie wakacyjnym między 01.08.2009 roku a 31.08.2009 roku (należy podać w ofercie termin wypoczynku oraz nazwę miejscowości w której zakwaterowana będzie grupa). 2) Organizację 14-dniowego obozu dydaktyczno-rekreacyjnego rozszerzonego o program nauki windsurfingu w Bułgarii /region południowy, północno - wschodni i środkowy Bułgarii/ dla młodzieży szkół średnich i studentów (osoby pełnoletnie) dla 95 osób (dwa turnusy), w okresie wakacyjnym między 01.08.2009 roku a 31.08.2009 roku (należy podać w ofercie termin wypoczynku oraz nazwę miejscowości w której zakwaterowana będzie grupa). Szczegółowy opis w/w części zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Część 1 -2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) Część 2 -2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) W przypadku składania oferty na kilka części powyższe kwoty należy odpowiednio zsumować.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2.1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia poprzez wykazanie się należytym zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednej usługi odpowiadających rodzajem (wypoczynek letni zagraniczny zorganizowany dla minimum 50 osób) przedmiotowi zamówienia. 2.2. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.1Wykonawca winien wykazać się informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na kwotę: 1.Minimum 120 000 zł w części 1 2.Minimum 120 000 zł w części 2 W przypadku składania oferty na kilka części powyższe kwoty należy odpowiednio zsumować. 3.2. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: A.1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 SIWZ. A.2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.3)Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. A.4)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. A.5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.6)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.7)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A.8)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 SIWZ. B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Obowiązkowo należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 SIWZ. B.2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Wykaz winien zawierać przynajmniej jedną usługę odpowiadającą zakresem (wypoczynek letni zagraniczny zorganizowany dla minimum 50 osób) przedmiotowi zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 SIWZ. Do wykazu obowiązkowo należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług np. referencje zleceniodawców tych usług. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na kwotę: C.1.1. Minimum 120 000 zł w części 1 C.1.2 Minimum 120 000 zł w części 2 W przypadku składania oferty na kilka części powyższe kwoty należy odpowiednio zsumować. C.2)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: D.1) Zdjęcia /fotografie, foldery, ulotki w formie papierowej, strony WWW/ przedstawiające szczegółowo miejsca i warunki wypoczynku, obowiązkowo należy dołączyć zdjęcia pokoi, w których będą zakwaterowani uczestnicy wypoczynku podczas pobytu w Bułgarii, zdjęcie łazienki oraz opis oferowanego miejsca i warunków wypoczynku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego- spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: A.1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 SIWZ. A.2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.3)Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. A.4)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. A.5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.6)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.7)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A.8)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 SIWZ. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Obowiązkowo należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 SIWZ. B.2)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Wykaz winien zawierać przynajmniej jedną usługę odpowiadającą zakresem (wypoczynek letni zagraniczny zorganizowany dla minimum 50 osób) przedmiotowi zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 SIWZ. Do wykazu obowiązkowo należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług np. referencje zleceniodawców tych usług. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na kwotę: C.1.1. Minimum 120 000 zł w części 1 C.1.2 Minimum 120 000 zł w części 2 W przypadku składania oferty na kilka części powyższe kwoty należy odpowiednio zsumować. C.2)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: D.1) Zdjęcia /fotografie, foldery, ulotki w formie papierowej, strony WWW/ przedstawiające szczegółowo miejsca i warunki wypoczynku, obowiązkowo należy dołączyć zdjęcia pokoi, w których będą zakwaterowani uczestnicy wypoczynku podczas pobytu w Bułgarii, zdjęcie łazienki oraz opis oferowanego miejsca i warunków wypoczynku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Atrakcyjność programu, miejsca wypoczynku oraz miejsca zakwaterowania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goksir.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach