Przetargi.pl
Nr 42/ZP/2014. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej kwoty 207 000 euro na realizację usługi zorganizowania 4 wyjazdów wymiany doświadczeń w ramach funduszu Programu Uczenie się przez całe życie, Leonardo da Vinci, VETPRO dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 93-513 Łódź, ul. Pabianicka 62
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6895910, 6895912 , fax. 042 6895911
  • Data zamieszczenia: 2014-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika
    ul. Pabianicka 62 62
    93-513 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6895910, 6895912, fax. 042 6895911
    REGON: 00029540300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nr 42/ZP/2014. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej kwoty 207 000 euro na realizację usługi zorganizowania 4 wyjazdów wymiany doświadczeń w ramach funduszu Programu Uczenie się przez całe życie, Leonardo da Vinci, VETPRO dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania 4 wyjazdów wymiany doświadczeń, finansowanych w 100% z funduszu Programu Uczenie się przez całe życie, Leonardo da Vinci, VETPRO (w każdym wyjeździe uczestniczyć będzie 20 osób). W zakresie zadania nr 1 - 3 zamówienie składane jest w ramach realizacji projektu Wypracowanie metod obsługi pacjenta i pracy przy użyciu nowoczesnych metod badań obrazowych w kontekście administracyjnym i specjalistycznym. W zakresie zadania nr 4 zamówienie składane w ramach realizacji projektu Przeprowadzenie wysokospecjalistycznych staży - podniesienie kwalifikacji oraz wypracowanie standardów pracy zespołowej w Regionalnym Centrum Urazowym. ZADANIE NR 1: Zorganizowanie wyjazdu w ramach wymiany doświadczeń do Centrum Urazowego w Szpitalu Istituto Clinico Humanitas w Mediolanie. 1. Wykonawca zapewni wyjazd dla 20 osób na wymianę doświadczeń Szpitala Istituto Clinico Humanitas w Mediolanie, w okresie 02.06.2014r. - 06.06.2014r. 2. Wykonawca zorganizuje transport dla uczestników wyjazdu z Polski do Mediolanu a także drogę powrotną do Polski samolotem w klasie ekonomicznej, lot bez przesiadek. 3. Wykonawca zorganizuje wylot oraz przylot z/do Łodzi Zamawiający dopuszcza możliwość wylotu/przylotu z/do Warszawy, Katowic, Wrocławia i Poznania. W przypadku wylotu/przylotu z/do Warszawy, Katowic, Wrocław i Poznania Wykonawca zorganizuje autokar bądź busy, które zawiozą wszystkich uczestników wyjazdu z Łodzi na zaproponowane, dopuszczone przez Zamawiającego lotnisko oraz z lotniska do Łodzi. 4. Wykonawca zorganizuje transport z lotniska do hotelu oraz z hotelu na lotnisko. 5. Wykonawca zapewni 4 noclegi dla 20 osób w co najmniej hotelu 3*** znajdującym się blisko tj. w odległości nie większej niż 5 km) od Szpitala, do którego jadą uczestnicy wymian: Szpital Istituto Clinico Humanitas w Mediolanie. 6. Podczas pobytu każdy uczestnik wyjazdu będzie miał zapewnione śniadania i obiadokolację w hotelu w formie szwedzkiego stołu. 7. Podczas pobytu za granicą wykonawca zorganizuje program kulturalny na jeden wieczór(po godz. 16.00). W tym dniu obiadokolacja będzie zorganizowana poza hotelem (wybór restauracji należy oprzeć o dane zawarte we wiodących przewodnikach turystycznych). 8. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika wyjazdu tygodniowe bilety komunikacji miejskiej (metro, autobusy, tramwaje) ważne w obrębie Mediolanu 9. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika wyjazdu ubezpieczenie NNWiKL. 10. Wykonawca zapewni opiekę koordynatora na miejscu. 11. Wykonawca dostarczy dla wszystkich uczestników wymiany co najmniej na 4 dni przed wyjazdem zagranicznym: a) przewodnik po mieście, b) plan miasta, c) podręczny słownik ang./pol. - pol./ang. (słownik musi zawierać min. 70 tys. wyrazów, wyrażeń i zwrotów). 12. W sumie dostarczonych zostanie 20 kompletów publikacji. 13. Tytuły przewodnika, i plan miasta zostaną ustalone z Zamawiającym - będą to wydawnictwa powszechnie dostępne na rynku. 14. Wykonawca zorganizuje 1 spotkanie integrujące z Partnerem (Szpital Istituto Clinico Humanitas w Mediolanie ) w miejscu wymiany. 15. Spotkanie odbędzie się w restauracji wieczorem, po godzinach pracy (po 16.00) lub w porze lunchu, w zależności od preferencji partnera zagranicznego. Kolacja/lunch powinna odbyć się w restauracji rekomendowanej przez wiodące przewodniki turystyczne, powinna się składać z dwóch dań, deseru, napojów. 16. W spotkaniu weźmie udział 20 uczestników z Polski i 20 z instytucji przyjmującej (w sumie 40 osób). 17. Wykonawca przygotuje posiłek biorąc pod uwagę potrzeby wegetarian i osób nie jedzących wieprzowiny oraz alergików. 18. Spotkanie to będzie zorganizowane niezależnie od zorganizowania programu kulturalnego, o których mowa w punkcie 7. ZADANIE NR 2: Zorganizowanie wyjazdu na wymianę doświadczeń do Kliniki Uniwersyteckiej Johanna Wolfganga Goethego we Frankfurcie nad Menem 1. Wykonawca zapewni wyjazd dla 20 osób na wymianę doświadczeń do Kliniki Uniwersyteckiej Johanna Wolfganga Goethego we Frankfurcie, w okresie 05.05.2014r. - 09.05.2014r. 2. Wykonawca zorganizuje transport dla uczestników wyjazdu z Polski do Frankfurtu a także drogę powrotną do Polski samolotem w klasie ekonomicznej, lot bez przesiadek. 3. Wykonawca zorganizuje wylot oraz przylot z/do Łodzi Zamawiający dopuszcza możliwość wylotu/przylotu z/do Warszawy, Katowic, Wrocławia i Poznania. W przypadku wylotu/przylotu z /do Warszawy, Katowic, Wrocław i Poznania Wykonawca zorganizuje autokar bądź busy, które zawiozą wszystkich uczestników wyjazdu z Łodzi na zaproponowane, dopuszczone przez Zamawiającego lotnisko oraz z lotniska do Łodzi. 4. Wykonawca zorganizuje transport z lotniska do hotelu oraz z hotelu na lotnisko. 5. Wykonawca zapewni 4 noclegi dla 20 osób w co najmniej hotelu 3*** znajdującym się blisko tj. w odległości nie większej niż 10 km) od Szpitala, do którego jadą uczestnicy wymian: Klinika Uniwersytecka Johanna Wolfganga Goethego we Frankfurcie nd Menem. 6. Podczas pobytu każdy uczestnik wyjazdu będzie miał zapewnione śniadania i obiadokolację w hotelu w formie szwedzkiego stołu. 7. Podczas pobytu za granicą wykonawca zorganizuje program kulturalny na jeden wieczór(po godz. 16.00). W tym dniu obiadokolacja będzie zorganizowana poza hotelem (wybór restauracji należy oprzeć o dane zawarte we wiodących przewodnikach turystycznych). 8. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika wyjazdu tygodniowe bilety komunikacji miejskiej (metro, autobusy, tramwaje) ważne w obrębie Frankfurtu. 9. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika wyjazdu ubezpieczenie NNWiKL. 10. Wykonawca zapewni opiekę koordynatora na miejscu. 11. Wykonawca dostarczy dla wszystkich uczestników wymiany co najmniej na 4 dni przed wyjazdem zagranicznym: a) przewodnik po mieście, b) plan miasta, c) podręczny słownik ang./pol. - pol./ang. (słownik musi zawierać min. 70 tys. wyrazów, wyrażeń i zwrotów). 12. W sumie dostarczonych zostanie 20 kompletów publikacji. 13. Tytuły przewodnika, i plan miasta zostaną ustalone z Zamawiającym - będą to wydawnictwa powszechnie dostępne na rynku. 14. Wykonawca zorganizuje 1 spotkanie integrujące z Partnerem (Klinika Uniwersytecka Johanna Wolfganga Goethego we Frankfurcie nd Menem) w miejscu wymiany. 15. Spotkanie odbędzie się w restauracji wieczorem, po godzinach pracy (po 16.00) lub w porze lunchu, w zależności od preferencji partnera zagranicznego. Kolacja/lunch powinna odbyć się w restauracji rekomendowanej przez wiodące przewodniki turystyczne, powinna się składać z dwóch dań, deseru, napojów. 16. W spotkaniu weźmie udział 20 uczestników z Polski i 20 z instytucji przyjmującej (w sumie 40 osób). 17. Wykonawca przygotuje posiłek biorąc pod uwagę potrzeby wegetarian i osób nie jedzących wieprzowiny oraz alergików. 18. Spotkanie to będzie zorganizowane niezależnie od zorganizowania programu kulturalnego, o których mowa w punkcie 7. ZADANIE NR 3: Zorganizowanie wyjazdu na wymianę doświadczeń do Szpitala w Magdeburgu 1. Wykonawca zapewni wyjazd dla 20 osób na wymianę doświadczeń do Szpitala w Magdeburgu - University Hospital Magdeburg A.o.R, w okresie 23.06.2014r. - 27.06.2014r. 2. Wykonawca zorganizuje transport dla uczestników wyjazdu z Polski do Magdeburga a także drogę powrotną do Polski samolotem w klasie ekonomicznej, lot bez przesiadek. 3. Wykonawca zorganizuje wylot oraz przylot z/do Łodzi Zamawiający dopuszcza możliwość wylotu/przylotu z/do Warszawy, Katowic, Wrocławia i Poznania. W przypadku wylotu/przylotu z /do Warszawy, Katowic, Wrocław i Poznania Wykonawca zorganizuje autokar bądź busy, które zawiozą wszystkich uczestników wyjazdu z Łodzi na zaproponowane, dopuszczone przez Zamawiającego lotnisko oraz z lotniska do Łodzi. 4. Wykonawca zorganizuje transport z lotniska do hotelu oraz z hotelu na lotnisko. 5. Wykonawca zapewni 4noclegów dla 20osób w co najmniej hotelu 3*** znajdującym się blisko tj. w odległości nie większej niż 10 km) od Szpitala, do którego jadą uczestnicy wymian: Szpital w Magdeburgu 6. Podczas pobytu każdy uczestnik wyjazdu będzie miał zapewnione śniadania i obiadokolację w hotelu w formie szwedzkiego stołu. 7. Podczas pobytu za granicą wykonawca zorganizuje program kulturalny na jeden wieczór(po godz. 16.00). W tym dniu obiadokolacja będzie zorganizowana poza hotelem (wybór restauracji należy oprzeć o dane zawarte we wiodących przewodnikach turystycznych). 8. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika wyjazdu tygodniowe bilety komunikacji miejskiej (metro, autobusy, tramwaje) ważne w obrębie Magdeburga. 9. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika wyjazdu ubezpieczenie NNWiKL. 10. Wykonawca zapewni opiekę koordynatora na miejscu. 11. Wykonawca dostarczy dla wszystkich uczestników wymiany co najmniej na 4 dni przed wyjazdem zagranicznym: a) przewodnik po mieście, b) plan miasta, c) podręczny słownik ang./pol. - pol./ang. (słownik musi zawierać min. 70 tys. wyrazów, wyrażeń i zwrotów). 12. W sumie dostarczonych zostanie 20 kompletów publikacji. 13. Tytuły przewodnika, i plan miasta zostaną ustalone z Zamawiającym - będą to wydawnictwa powszechnie dostępne na rynku. 14. Wykonawca zorganizuje 1 spotkanie integrujące z Partnerem (University Hospital Magdeburg A.o.R) w miejscu wymiany. 15. Spotkanie odbędzie się w restauracji wieczorem, po godzinach pracy (po 16.00) lub w porze lunchu, w zależności od preferencji partnera zagranicznego. Kolacja/lunch powinna odbyć się w restauracji rekomendowanej przez wiodące przewodniki turystyczne, powinna się składać z dwóch dań, deseru, napojów. 16. W spotkaniu weźmie udział 20 uczestników z Polski i 20 z instytucji przyjmującej (w sumie 40 osób). 17. Wykonawca przygotuje posiłek biorąc pod uwagę potrzeby wegetarian i osób nie jedzących wieprzowiny oraz alergików. 18. Spotkanie to będzie zorganizowane niezależnie od zorganizowania programu kulturalnego, o których mowa w punkcie 7. ZADANIE NR 4: Zorganizowanie wyjazdu w ramach wymiany doświadczeń do Centrum Urazowego w Szpitalu Istituto Clinico Humanitas w Mediolanie. 1. Wykonawca zapewni wyjazd dla 20 osób na wymianę doświadczeń do Centrum Urazowego w Szpitalu Istituto Clinico Humanitas w Mediolanie, w okresie 01.09.2014r. - 19.09.2014r. 2. Wykonawca zorganizuje transport dla uczestników wyjazdu z Polski do Mediolanu a także drogę powrotną do Polski samolotem w klasie ekonomicznej, lot bez przesiadek. 3. Wykonawca zorganizuje wylot oraz przylot z/do Łodzi Zamawiający dopuszcza możliwość wylotu /przylotu z/do Warszawy, Katowic i Poznania, Wrocławia. W przypadku wylotu/przylotu z /do Warszawy, Katowic, Wrocławia i Poznania Wykonawca zorganizuje autokar bądź busy, które zawiozą wszystkich uczestników wyjazdu z Łodzi na zaproponowane, dopuszczone przez Zamawiającego lotnisko oraz z lotniska do Łodzi. 4. Wykonawca zorganizuje transport z lotniska do hotelu oraz z hotelu na lotnisko. 5. Wykonawca zapewni 18 noclegów dla 20 osób w co najmniej hotelu 3*** znajdując się blisko tj. w odległości nie większej niż 5 km) od Szpitala, do którego jadą uczestnicy wymian: Szpital Istituto Clinico w Mediolanie. 6. Podczas pobytu każdy uczestnik wyjazdu będzie miał zapewnione śniadania i obiadokolacji w hotelu w formie szwedzkiego stołu. 7. Podczas pobytu za granicą wykonawca zorganizuje program kulturalny na dwa wieczory (po godz. 16.00). W tym dniu obiadokolacja będzie zorganizowana poza hotelem (wybór restauracji należy oprzeć o dane zawarte we wiodących przewodnikach turystycznych). 8. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika wyjazdu 19 dniowe bilety komunikacji miejskiej (metro, autobusy, tramwaje) ważne w obrębie Mediolanu. 9. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika wyjazdu ubezpieczenie NNW i KL. 10. Wykonawca zapewni opiekę koordynatora na miejscu. 11. Wykonawca dostarczy dla wszystkich uczestników wymiany co najmniej na 4 dni przed wyjazdem zagranicznym: b) przewodnik po mieście, c) plan miasta, d) podręczny słownik ang./pol. - pol./ang. (słownik musi zawierać min. 70 tys. wyrazów, wyrażeń i zwrotów). 12. W sumie dostarczonych zostanie 20 kompletów publikacji. 13. Tytuły przewodnika, i plan miasta zostaną ustalone z Zamawiającym - będą to wydawnictwa powszechnie dostępne na rynku. 14. Wykonawca zorganizuje 2 spotkania integrujące z Partnerem (Szpital Istituto Clinico Humanitas w Mediolanie) w miejscu wymiany 15. Spotkania odbędą się w restauracji wieczorem, po godzinach pracy (po 16.00) lub w porze lunchu, w zależności od preferencji partnera zagranicznego. Kolacja/lunch powinna odbyć się w restauracji rekomendowanej przez wiodące przewodniki turystyczne, powinna się składać z dwóch dań, deseru, napojów. 16. W spotkaniu weźmie udział 20 uczestników z Polski i 20 z instytucji przyjmującej (w sumie 40 osób). 17. Wykonawca przygotuje posiłek biorąc pod uwagę potrzeby wegetarian i osób nie jedzących wieprzowiny oraz alergików. 18. Spotkanie to będzie zorganizowane niezależnie od zorganizowania programu kulturalnego, o których mowa w punkcie 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PeKaO S.A. V Oddział/Łódź 78 1240 1545 1111 0000 1166 9960 do dnia składania ofert z zaznaczeniem: Wadium na realizację usługi zorganizowania 4 wyjazdów wymiany doświadczeń w ramach funduszu Programu Uczenie się przez całe życie, Leonardo da Vinci, VETPRO - Nr sprawy - 42/ZP/2014. 3. Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego do dnia i godziny składania oferty. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wniesione w pieniądzu lub innych przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych formach. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia to jego oryginał musi być załączony do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1. 6. Oferta nie zabezpieczona wymaganym przez ustawę wadium zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach