Przetargi.pl
Przebudowa zaplecza budynków przy ul. B.Chrobrego 17-23 i ul. Ciesielska 1 w Bolesławcu.

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Dolne Młyny 23
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 644 0901 , fax. 075 644 0925
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Dolne Młyny 23 23
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 644 0901, fax. 075 644 0925
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.boleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa zaplecza budynków przy ul. B.Chrobrego 17-23 i ul. Ciesielska 1 w Bolesławcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje swym zakresem wykonanie przebudowy zaplecza budynków mieszkalnych dojść i dojazdów do budynków mieszkalnych przy ul. B.Chrobrego 17-23 i ul. Ciesielskiej nr 1 w Bolesławcu o pow. 826m2. Zakres robót budowlanych obejmuje między innymi wykonanie: drogi i miejsca parkingowe o nawierzchni z kostki brukowej betonowej 444m2, chodniki z kostki brukowej betonowej 25m2, rekultywacja terenów zielonych 230m2, kanalizacja odwadniająca - 3 wpusty uliczne, 3 studnie inspekcyjne, kanał Dn250 l=47,0m, Dn200 l=38,5m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn: 1.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Określą minimalny okres gwarancji na 36 miesięcy od daty końcowego odbioru. 3. Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. od m-ca wrzesień 2004 do września 2009 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu, co najmniej 3 robót budowlanych o wartości 150 000zł każda, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (nawierzchnie parkingów, dróg, chodników, ulic) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, (jeżeli występuje). 3. Wykazu osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta - w formie pełnomocnictwa podpisanego przez oferenta. 4. Informacje na temat kwalifikacji zawodowych wyznaczonego kierownika budowy, oraz dokumentów potwierdzających te uprawnienia (uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do izby inżynierów budownictwa). 5. Wykaz wykonanych w okresie od m-ca wrzesień 2004 do września 2009 robót a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu, co najmniej 3 robót budowlanych o wartości 150 000zł każda, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (nawierzchnie parkingów, dróg, chodników, ulic) z podaniem ich powierzchni, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu (załącznik nr 2) 6. Referencje 7. Podpisane przez oferenta oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Oświadczenie wykonawcy, że nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku Wykonawcy będącego: - osobą fizyczną - tej osoby fizycznej - spółką jawną - wspólników - spółką partnerską - partnerów lub członków zarządu - spółką komandytowa - komplementariusza - spółka komandytowo - akcyjną - komplementariusza - osoba prawną nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mającym na celu popełnienie przestępstwa skarbowego. Dla podmiotów zbiorowych oświadczenie, że sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych. 9.Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalność na kwotę min 100000zł. 10.Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 11.Obliczenie oferowanej (kosztorys ofertowy-szczegółowy) ceny wg załącznika nr 4 12.Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy - wg załącznika nr 3 13.Podpisany projekt umowy - załącznik nr 6 W przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Dokumenty, o których mowa w pkt 1-2 oraz pkt 3 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Informacje powyższe powinny być udzielone na piśmie w formie załączników do oferty. Wszystkie dokumenty winny być przedłożone w formie oryginału, lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z datą wystawienia nie wcześniejszą niż sześć miesięcy od daty określającej termin złożenia oferty. Oświadczenia Wykonawcy winny być wystawione z datą składania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm.boleslawiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach