Urząd Miejski w Kowarach ogłasza przetarg
- Adres: 58-530 Kowary, ul. 1-go Maja
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 718-24-16
- Data zamieszczenia: 2020-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Kowarach
ul. 1-go Maja
58-530 Kowary, woj. dolnośląskie
tel. 075 718-24-16
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowary.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Filie Biblioteki Miejskiej w lokalu nr 10 w budynku wielorodzinnym przy ul. Wojska Polskiego 4 działka nr 298/1, wraz z pochylnią dla niepełnosprawnych dz. nr 298/1 w ramach projektu „Odkrywanie Polsko-Niemieckich Tradycji Piwowarskich” nr PLSN.01.01.00-02-0129/18 realizowanego w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska – Saksonia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Filie Biblioteki Miejskiej w lokalu nr 10 w budynku wielorodzinnym przy ul. Wojska Polskiego 4 działka nr 298/1, wraz z pochylnią dla niepełnosprawnych dz. nr 298/1 w ramach projektu „ Odkrywanie Polsko-Niemieckich Tradycji Piwowarskich” nr PLSN.01.01.00-02-0129/18 realizowanego w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska – Saksonia obejmująca: - wykonanie robót rozbiórkowych; - wykonanie robót budowlanych; - wykonanie instalacji gazowej; - wykonanie instalacji CO; - wykonanie instalacji kanalizacyjnej; - wykonanie instalacji wodociągowej; - wykonanie instalacji wentylacyjnej; - wykonanie instalacji elektrycznej; - wykonanie rampy podjazdowej dla osób niepełnosprawnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1) Dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą: Opis przedmiotu zamówienia oraz Dokumentacja techniczna – stanowiąca Załącznik Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiące Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 4) Kosztorys ofertowy – stanowiący Załącznik Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 5) Tabela równoważności – stanowiąca Załącznik Nr 12 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 6) Decyzja Konserwatora Zabytków nr 394/2020 – stanowiąca Załącznik Nr 13 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku poniższych formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. konto depozytowe 08 1020 2124 0000 8002 0011 1641 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą (wypełnionym Formularzem ofertowym – Załącznik Nr 1 do SIWZ) oraz oświadczeniami, o których mowa w Dziale VII SIWZ, Wykonawca składa: 1) wypełniony kosztorys ofertowy – (Załącznik Nr 8 do SIWZ) – jako załącznik do Formularza ofertowego (w charakterze dokumentu pomocniczego/ informacyjnego, wymaganego przez organ udzielający Zamawiającemu dotacji na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia); 2) dowód wniesienia wadium; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – o ile ofertę składa pełnomocnik (pełnomocnictwo musi być oryginalne lub poświadczone notarialnie); 4) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Z przedmiotowego zobowiązania, lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie Wykonawcy przez inne podmioty zasobów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą; 5) pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WM/SZP/TP/72/2023/G _ Wykonanie robót zabezpieczających lokale (pustostany), budynki niezamieszkałe, obiekty małej architektury oraz tereny zewnętrzne, stanowiące własność Gminy Wrocław.
Dodano: 2024-04-25 - Remont dachu budynku nr 32 w kompleksie 2245 w Głogowie.
Dodano: 2024-04-24 - Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: „Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu „Maluch +”
Dodano: 2024-04-23 - Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2024-04-23 - „Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont” w zakresie wykonania remontu foyer
Dodano: 2024-04-23 - Poprawa bezpieczeństwa w ciągu dr.gminnej oraz dr.wojewódzkiej nr382wByczeniu(...)w podziale na2zadania.Projekt współfinansowany ze środków RządowegoFunduszuPolskiŁad:ProgramInwestycjiStrategicznych.
Dodano: 2024-04-20 - Przebudowa mostu w miejscowości Pławna Dolna
Dodano: 2024-04-17 - Budowa windy zewnętrznej osobowej przy budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Księcia Bolka I w Jaworze
Dodano: 2024-04-15 - „Przystosowanie pomieszczeń w budynku przy ul. Piłsudskiego 17 w Świeradowie Zdroju na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego”
Dodano: 2024-04-15 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Modernizacja hali sportowej wraz z zapleczem sanitarnym oraz auli w Zespole Szkół Zawodowych i Licealnych w Zgorzelcu”
Dodano: 2024-04-12