Gmina Zgorzelec ogłasza przetarg
- Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Kościuszki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 77 21 400 , fax. 75 77 56 564
- Data zamieszczenia: 2020-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zgorzelec
ul. Kościuszki 70
59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
tel. 75 77 21 400, fax. 75 77 56 564
REGON: 23082136800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmina.zgorzelec.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie Gminie Zgorzelec kredyt długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów oraz na sfinansowanie planowanego deficytu gminy w wysokości 3.000.000 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia dotyczy udzielenia na rzecz Gminy Zgorzelec kredytu bankowego długoterminowego na następujących warunkach: Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w walucie polskiej w kwocie do 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych i 00/100) na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Planowane daty uruchomienia poszczególnych transz kredytu: a) I transza - do dnia 15 maja 2020 r. w wysokości 1.000.000,00 złotych; b) II transza - do dnia 15 czerwca 2020 r. w wysokości 1.000.000,00 złotych; c) III transza – do dnia 15 października 2020 r. w wysokości 500.000 złotych; d) IV transza – do dnia 15 listopada 2020 r. w wysokości 500.000 złotych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek w odniesieniu do kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów. Dla uznania, że Wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy – zgodnie z Działem XI pkt 2 SIWZ, o ile wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ), d) Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, e) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 000 000,00 zł dla Gminy Szczytna
Dodano: 2024-05-23 - „Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 2.500 000,00 zł
Dodano: 2023-12-20 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego – część I
Dodano: 2023-12-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego – część II
Dodano: 2023-12-08 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w kwocie 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych).
Dodano: 2023-10-25 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2.000.000,00 zł, przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2023-10-09 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 4 000 000,00 zł dla Gminy Szczytna
Dodano: 2023-09-05 - Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 1.000 000,00 zł.
Dodano: 2022-11-30 - „Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości do 1.970.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu i wykup wcześniej wyemitowanych obligacji komunalnych” - POWTÓRKA.
Dodano: 2021-03-11 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Kudowa-Zdrój
Dodano: 2021-02-19