Przetargi.pl
Przebudowa wraz z pracami remontowymi oraz rozbudowa o część szatniową basenu Zespołu Szkół Mechanicznych Elektrycznych i Elektronicznych przy ul. Św. Józefa 26 w Toruniu.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2016-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wraz z pracami remontowymi oraz rozbudowa o część szatniową basenu Zespołu Szkół Mechanicznych Elektrycznych i Elektronicznych przy ul. Św. Józefa 26 w Toruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Przebudowa wraz z pracami remontowymi oraz rozbudowa o część szatniową basenu Zespołu Szkół Mechanicznych Elektrycznych i Elektronicznych przy ul. Św. Józefa 26 w Toruniu. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) roboty rozbiórkowe ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne, 2) dobudowa szatni, 3) przebudowa węzłów sanitarnych i natrysków z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych wraz z wyposażeniem, zmiana układu funkcjonalnego i komunikacyjnego z ujednoliceniem poziomu posadzek, 4) remont niecki basenu (oczyszczenie, przygotowanie podłoża, izolacja), 5) podłoża i posadzki, 6) remont trybun, 7) wykończenie ścian i sufitów, 8) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 9) remont dachu wraz z dociepleniem, 10) docieplenie ścian piwnic i ścian fundamentowych, 11) roboty elewacyjne wraz z dociepleniem, 12) pochylnia dla osób niepełnosprawnych, 13) pozostałe prace w tym schody zewnętrzne, siłownia zewnętrzna, zagospodarowanie terenu, 14) wykonanie instalacji sanitarnych wraz z automatyką i AKP, 15) wykonanie instalacji elektrycznych wraz z automatyką i AKP, 16) wykonanie instalacji niskoprądowej (sieci strukturalne, systemu kontroli dostępu i monitoringu wewnętrznego), 17) przebudowa i modernizacja instalacji technologicznej wody basenowej wraz z wyposażeniem, automatyką i AKP, 18) instalacja fotowoltaiczna, 19) wyposażenie inwestycyjne zgodne z opisem wyposażenia pomieszczeń m.in.: sauna z wyposażeniem, jacuzzi z wyposażeniem, odkurzacz podwodny, fotometr, dźwig basenowy, tablica temperatury oraz czasu, zestaw reanimacyjny + ampularium, deska ortopedyczna, szafki podwójne, pozostałe elementy jak: suszarki, lustra, liny, ławki, koła ratunkowe, tyczka, gaśnice, krzesła, stoliki, szafy biurowe, drabinki, dozowniki na mydło, wieszaki ubraniowe itp., 20) wykonanie rozruchu: instalacji technologii wody basenowej - w czasie 15-20 dni, pozostałych instalacji - minimalny czas rozruchu 72 godz. oraz badań wody pod względem fizyko-chemii i bakteriologii, jakości i wydajności układów wraz z UDT. 1.3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TAROS Tadeusz Rostkowski; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do wzoru umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy. 1.4. Wykonawca przed złożeniem oferty zapozna się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi placu budowy i uwzględni je w wynagrodzeniu ryczałtowym. 1.5. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, nie stanowi podstawy wyceny i zostanie zweryfikowany przez Wykonawcę. 1.6. Jeżeli w przedmiarze robót nie zostały ujęte wszystkie niezbędne materiały i nakłady pracy lub zostały ujęte w innym rozmiarze, Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w projekcie, jedynie stosując materiały i rozwiązania techniczne przyjęte w przedmiarze robót jeżeli w projekcie nie wskazano żadnych materiałów lub rozwiązań technicznych (informując Zamawiającego o istniejących rozbieżnościach na piśmie co najmniej 3 dni przed planowanym przystąpieniem do prac uzupełniających lub dodatkowych). Wykonawca nie może wykonać prac uzupełniających i dodatkowych bez uzyskania zgody Zamawiającego. Zamawiający ma prawo nie wyrazić zgody na wykonanie prac uzupełniających lub uzależnić ich wykonanie od sporządzenia przez Wykonawcę kosztorysu obejmującego zakres tych prac. W przypadku wykonania tych prac bez zgody Zamawiającego Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za ich wykonanie. 1.7. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. 1.8. Wymagania zamawiającego i informacje dotyczące podwykonawstwa, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 11 PZP oraz zaliczek, o których mowa w art. 151a ust. 1 PZP zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 1.9. Termin realizacji zamówienia: - rozpoczęcie: z dniem zawarcia umowy - zakończenie: Etap I (tj. wykonanie całości zadania z wyłączeniem opaski betonowej wokół budynku oraz siłowni zewnętrznej) - do 10.07.2017 r. Etap II (tj. wykonanie opaski betonowej wokół budynku oraz siłowni zewnętrznej) - 30.11.2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją: Wadium - przetarg nieograniczony nr 103/2016: Przebudowa wraz z pracami remontowymi oraz rozbudowa o część szatniową basenu Zespołu Szkół Mechanicznych Elektrycznych i Elektronicznych przy ul. Św. Józefa 26 w Toruniu. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi w miesiącach - nie mniej niż 60 miesięcy, nie więcej niż 84 miesiące
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach