Przetargi.pl
Przebudowa wodociągu przesyłowego w Gołuchowicach i Dziewkach

Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Ściegna 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 6741338 , fax. 0-32 6741338
  • Data zamieszczenia: 2010-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
    ul. Ściegna 9 9
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0-32 6741338, fax. 0-32 6741338
    REGON: 27237888000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wodociągu przesyłowego w Gołuchowicach i Dziewkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wodociągu przesyłowego w Gołuchowicach i Dziewkach. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, danych technicznych, przedmiarze robót w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w załącznikach graficznych. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: I Remont wodociągu przesyłowego w miejscowości Gołuchowice - gmina Siewierz 1. Zakres remontowanego wodociągu: a)długość 2 700 m, od budynku nr 1do 131, po trasie istniejącego wodociągu stalowego dn 200/100 mm; b)Wodociąg z rur PE ? 160mm (PE 100, SDR 17, PN 10)-2.200 mm; c)Wodociąg z rur PE ? 110mm (PE 100, SDR 17, PN 10)- 500 m; d)Przewierty sterowane - z rur PE ? 160mm z warstwą ochronną np. rury TS (PE 100, SDR 17, PN 10); e)Przewierty sterowane - z rur PE ? 110mm z warstwą ochronną np. rury TS (PE100, SDR 17, PN 10); f)Przyłącza (przełączenia) w ilości 140 szt. - rura PE ? 32mm (PE 80, SDR 11, PN 10 lub PE100, SDR 17); Jeśli przyłącze zasila 2 lub więcej budynków - rura PE ? 40mm. Średnica przyłącza do budynku szkoły - rura 2, do budynku straży 5/4 g)Przeciski pod drogami i wjazdami do posesji - wykonać metodą kreta w rurze ochronnej PCV klasy S (rury lite) SDR 34; 2. Szczegółowe dane techniczne zostały określone w załączniku nr 7 do specyfikacji. II Remont wodociągu przesyłowego w miejscowości Dziewki - Gmina Siewierz 1. Zakres remontowanego wodociągu: a)długość 1.640 m, od budynku nr 31 do działki nr 821 (za budynkiem nr 81) po trasie istniejącego wodociągu stalowego dn 200 mm; b)Wodociąg z rur PE ? 160mm (PE 100, SDR 17, PN 10); c)Przewierty sterowane - z rur PE ? 160mm z warstwą ochronną np. rury TS (PE100, SDR 17); d)Remont metodą Crakingu - jw. rury z w-wą ochronną do przewiertów np. TS jw. (lub równoważne). Wykonanie wodociągu metodą Crakingu na odcinku działki nr 629 pod istniejącymi drzewami; e)Przyłącza (przełączenia) w ilości 46 szt. - rura PE ? 32mm (PE 80, SDR 11, PN 10 lub PE100, SDR 17); Przełączenia i montaż armatury wg schematu technologicznego. f)Przeciski pod drogą powiatową i wjazdami do posesji - wykonać metodą kreta w rurze ochronnej PCV-U klasy S UD SN8 (rury lite). Pozostałe PCV-U klasy S. 2. Szczegółowe dane techniczne zostały określone w załączniku nr 8 do specyfikacji. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do: a)urządzenia terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia, b)wykonania robót zabezpieczających, odtworzeniowych, c)wykonania wszystkich robót towarzyszących zgodnych z prawidłową technologią wykonywania robót d)wykonania przyłączeń wodociągowych, energetycznych, telekomunikacyjnych i teleinformatycznych dla potrzeb robót i zaplecza terenu budowy wraz z licznikami oraz ponoszenia kosztów zużycia tych mediów, poniesienia ewentualnych kosztów włączenia i wyłączenia energii elektrycznej i innych mediów e)wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektorów nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, f)dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, g)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji: robót, ich części, urządzeń lub też elementów istniejących- naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, h)zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą robót wraz z ich naniesieniem na mapę zasadniczą, i)dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, j)zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru - opłaty za nadzory branżowe, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, k)utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, l)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, m)przywrócenia terenu pomocniczego wykorzystywanego na cele budowy przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia) Dotyczy to także nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, elementów ogrodzeń itp. n)wykonania robót z należytą starannością nie powodującego uszkodzenia istniejących sieci uzbrojenia terenu, a w przypadku takiego uszkodzenia wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy uszkodzeń na własny koszt, o)uzgodnienia robót z zarządcami dróg, sieci, terenów zamkniętych i wykonania ich zgodnie z wytycznymi, p)ponoszenia kosztów zajęcia pasa ruchu drogowego q)wykonania innych prac, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki zlecenia: 1.Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac. 2.W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru z ramienia Zamawiającego na co najmniej 10 dni przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 3.Wybrane materiały i części uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 5 km. 4.Zamawiający uzyskał dofinansowanie realizacji zadania w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. W związku z powyższym procedury związane z realizacją zadania i płatnościami będą dostosowane do wymogów Samorządu Województwa Śląskiego. 5.Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w załączonych danych technicznych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 6.Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym na podstawie kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, oferty wykonawcy oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 14 dni od daty przekazania placu budowy. 7.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 36 miesięcy liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do siwz. 8.Warunki płatności: kwartalnie, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo- finansowym, przelewem w terminie 30 dni od daty wpływu faktury VAT do Zamawiającego poprzedzonej protokołem odbioru zatwierdzonym przez Inspektora Nadzoru, na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 9.Po realizacji zadania wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia kosztorysu powykonawczego wykonanego metodą kalkulacji szczegółowej. Do kosztorysu należy dołączyć zestawienie zużytych materiałów wyliczone na podstawie kosztorysu powykonawczego ze wskaźników zużycia materiałów w robotach budowlanych. 10.Wykonawca powinien dokonać wizji miejsca robót celem uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuwik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach