Przetargi.pl
Przebudowa wielofunkcyjnego boiska sportowego

Fundacja "Szkoła Gminna Menadżersko-Księgowa" ogłasza przetarg

  • Adres: 58-302 Wałbrzych, ul. Armii Krajowej 35A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 84 258 26 , fax. 74 84 291 13
  • Data zamieszczenia: 2015-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja "Szkoła Gminna Menadżersko-Księgowa"
    ul. Armii Krajowej 35A 35A
    58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 84 258 26, fax. 74 84 291 13
    REGON: 89001071000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsmk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wielofunkcyjnego boiska sportowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania prac modernizacyjnych związanych z zagospodarowaniem terenu przy budynkach szkolnych na wielofunkcyjne boisko sportowe. Modernizacja obejmuje zamianę nawierzchni żwirowej na tartanową, wykonanie zabezpieczenia w postaci barierek i słupków z piłkochwytami oraz ustawienie ławek dla zawodników. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie: - podłoża pod nawierzchnię tartanową boiska wielofunkcyjnego w postaci warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - gr. 47 mm, - nawierzchni tartanowej na powierzchni boiska wielofunkcyjnego - Tetrapur ENZ odm II - typ P (przepuszczający wodę) - gr. 13 mm, - malowanie linii boiska wielofunkcyjnego do gier zespołowych (koszykówka 1 szt., siatkówka 1 szt., tenis ziemny 1 szt.) oraz małej piłki nożnej, - osadzenie piłkochwytów wys. 800 cm w odległości 1,00 m od granicy boiska wielofunkcyjne za bramkami oraz za widownią, - osadzenie barierek ochronnych niskich na granicy boiska wielofunkcyjnego i drogi wewnętrznej dojazdowej do tylnego wejścia do budynku dydaktycznego, - wykonanie fundamentów betonowych wraz z osadzeniem tulei montażowych słupków i stojaków urządzeń sportowych, - montaż urządzeń sportowych, - ukształtowanie i uzupełnienie nawierzchni trawiastej wraz z rozplantowaniem gruntu na terenie widowni z ustawieniem ławek dla publiczności. Uwaga! Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym przy wycenie i nie będzie podlegał ocenie. W razie rozbieżności pomiędzy kosztorysem ofertowym wykonawcy, a dokumentacją projektową (oraz zapisami SIWZ) dostarczoną przez zamawiającego, ryczałtem objęte będzie wynagrodzenie za roboty, których zakres wynika z dokumentacji zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: - zał. nr 4 Wzór umowy - zał. nr 6 Dokumentacja projektowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu (przelew) na konto Zamawiającego: Fundacja Szkoła Gminna Menadżersko - Księgowa - Bank ING, nr 08 1050 1908 1000 0022 9416 6307 z dopiskiem Wadium - Boisko/1/2015 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu (przelewem bankowym) należy dołączyć kserokopię potwierdzenia dokonania przelewu. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formach innych niż pieniądz, oryginał bądź kserokopie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądał. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę lub który został wykluczony z postępowania, bądź którego oferta została odrzucona. 8. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsmk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach