Przetargi.pl
Przebudowa węzłów sanitarnych w zakresie przystosowania dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej w lokalu użytkowym przy ul. Perseusza 11 w Głogowie (klub MAY-DAY)

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Poczdamska 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8335885 , fax. 076 8332533
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Poczdamska 1 1
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8335885, fax. 076 8332533
    REGON: 00016053100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgm.glogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa węzłów sanitarnych w zakresie przystosowania dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej w lokalu użytkowym przy ul. Perseusza 11 w Głogowie (klub MAY-DAY)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku użytkowym MAY-DAY w Głogowie w zakresie: - przebudowa węzłów sanitarnych w celu przystosowania ich dla potrzeb osób niepełnosprawnych - przebudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej w pomieszczeniach lokalu użytkowego MAY-DAY i lokalu mieszkalnego przy tym lokalu użytkowym. 2.Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają: - opisy techniczne - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - przedmiary robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości 5.500,00 zł słownie: pięć tysięcy pięćset zł 00/100 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, zastawach na papierach wartościowych emitowanych lub gwarantowanych przez Skarb Państwa. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie w Banku Spółdzielczym w Głogowie nr konta 04 86460008 0000 0000 6392 0003. 4. Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego ul. Poczdamska 1 przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta. 7. Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić wadium, jeżeli: 7.1. Upłynął termin związania ofertą. 7.2. Zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 7.3. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia 8. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 8.1. Który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Który został wykluczony z postępowania. 8.3. Którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. Odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 10.2. Nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.3. Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 3. Wykonali w okresie pięciu lat przed wszczęciem postępowania roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za roboty podobne uzna roboty polegające na wymianie instalacji wodno - kanalizacyjnej w budynkach użytkowych lub mieszkalnych w ilości minimum 4 szt. 4. Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych. 5. Dysponują co najmniej 15 pracownikami do realizacji przedmiotu zamówienia 6. Posiadają ubezpieczenie działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto. 7. Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. 8. Dokonali wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia potwierdzonej stosownym dokumentem podpisanym przez Wykonawcę i upoważnioną osobę z ramienia Zamawiającego. Termin wizji lokalnej winien być ustalony z 2-dniowym wyprzedzeniem
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda następujących dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (zał. nr l do SIWZ) 2. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych robót przy udziale Kierownika Działu TE ZGM lub Z-cy Kierownika ADM Hutnik w Głogowie. Termin wizji lokalnej winien być ustalony z 2 - dniowym wyprzedzeniem (zał. nr 2 do SIWZ) 3. Kosztorysy ofertowe opracowane metodą szczegółową (w oparciu o tablice KNR podane w przedmiarze robót załączonym do SIWZ - zał. nr 11,11a do SIWZ) 4. Wykaz robót polegających na wymianie instalacji wodno - kanalizacyjnej w budynkach użytkowych lub mieszkalnych z podaniem wartości robót, daty i miejsca ich wykonania zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - w ilości minimum 4 szt. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły odbioru robót) (zał. nr 3 do SIWZ) 5. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników czego potwierdzeniem będzie miesięczna deklaracja rozliczeniowa DRA wraz z dowodem uiszczenia płatności do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych za ostatnie pełne 3 miesiące (nie dopuszcza się wersji roboczej dokumentu) wraz z wykazem osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w ilości minimum 15 pracowników. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, tj. załączenie uprawnień budowlanych o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych (podstawa prawna - art. 14 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. (zał. 4 do SIWZ) 6. Bilans za rok 2008, a w przypadku oferentów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy, niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8. Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy oraz przy spółce cywilnej umowę spółki cywilnej. Poświadczenie za zgodność z oryginałem nie jest równoznaczne z potwierdzeniem nadal prowadzonej działalności. 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia na kwotę oferowanej ceny brutto. 10. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 5 do SIWZ) 11. Informacje, czy oferent jest płatnikiem podatku od towarów i usług, czy też nie jest takim płatnikiem. 12. Wykaz podwykonawców (zał. nr 6 do SIWZ) 13. Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 7 do SIWZ) 14. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgm.glogow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach