Powiat Jasielski ogłasza przetarg
- Adres: 38200 Jasło, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4483410 w. 108 , fax. 134 463 189
- Data zamieszczenia: 2018-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Jasielski
ul. Rynek 18
38200 Jasło, woj. podkarpackie
tel. 013 4483410 w. 108, fax. 134 463 189
REGON: 37044025800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat.jaslo.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz systemu sygnalizacji wczesnego wykrywania pożaru w budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz systemu sygnalizacji wczesnego wykrywania pożaru w budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle w ramach dwóch zadań. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach dwóch zadań: Zadanie nr 1: Pierwszy etap budowy Systemu Sygnalizacji Wczesnego Wykrywania Pożaru w budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle wraz z przebudową wewnętrznej instalacji elektrycznej parteru: 1) System Sygnalizacji Wczesnego Wykrywania Pożaru w budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle, tj.: a) centrala: rozbudowa istniejącego systemu SSP w oparciu o zainstalowaną centralę sygnalizacji pożarowej IGNIS 1080. Na chwilę obecną centrala obsługuje jedną linię dozorową zabezpieczającą pomieszczenia archiwów P016 do P018, P020, P024 do P026 - czujki optyczne dymu oraz P023 – ROP-y. Linię należy rozdzielić, celem uzyskania alarmowania dwustopniowego, w centrali należy wymienić akumulatory b) piwnica: wymiana czujek wraz z gniazdami w pomieszczeniach: P016 do P018, P020, P024 do P026 wraz z ułożeniem linii kablowych, wymiana ręcznego ostrzegacza pożarowego wraz z ułożeniem linii kablowych; c) utylizacja zdemontowanych czujek zgodnie ze stosownymi przepisami; d) parter: wykonanie linii kablowych oraz montaż czujek w pomieszczeniach: P123 – pomieszczenie CSP, P156 – serwer, Pomieszczenia archiwum P103,104, ROP korytarz na wysokości P156, ROP korytarz na wysokości P103, ROP P123 – pomieszczenie CSP P123, e) 2- gie piętro: wykonanie linii kablowych oraz montaż czujek w pomieszczeniach: wielodetektorowe czujki dymu P344, P345 – serwer, ROP korytarz na wysokości P345 f) dodatkowo montaż sygnalizatorów optyczno – akustycznych wraz z ułożeniem linii kablowych: sygnalizator akustyczno – optyczny zewnętrzny zainstalowany na elewacji frontowej budynku na wysokości parteru od strony ul. Kazimierza Wielkiego, sygnalizator wewnętrzny zainstalowany na korytarzu piwnicy na wysokości pomieszczenia P003 sygnalizator wewnętrzny zainstalowany na korytarzu parteru na wysokości pomieszczenia serwera P156, sygnalizator wewnętrzny zainstalowany na korytarzu II piętra na wysokości pomieszczenia serwera P345 2) Wewnętrzna instalacja elektryczna parteru: przebudowa instalacji elektrycznej wewnętrznej parteru budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle, układaną na korytarzach w listwach elektroinstalacyjnych natomiast w pomieszczeniach biurowych w rurkach elektroinstalacyjnych. Budowę rozdzielnic piętrowych dla parteru oraz WLZ-y rozdzielnic piętrowych dla obwodów gwarantowanych TA z których zasilane będą obwody oświetlenia podstawowego, oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego, gniazd wtyczkowych 230V i urządzeń technicznych. Zadanie nr 2: Przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej drugiego piętra budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę instalacji elektrycznej wewnętrznej drugiego piętra budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle, układaną na korytarzach w listwach elektroinstalacyjnych natomiast w pomieszczeniach biurowych w rurkach elektroinstalacyjnych. Budowę rozdzielnic piętrowych dla parteru oraz WLZ-y rozdzielnic piętrowych dla obwodów gwarantowanych TA z których zasilane będą obwody oświetlenia podstawowego, oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego, gniazd wtyczkowych 230V i urządzeń technicznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1) dokumentacja projektowa – załącznik nr 6 do SIWZ, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiary robót udostępniono Wykonawcy w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i mają charakter jedynie pomocniczy. W trakcie realizacji zamówienia nie będą stanowić podstawy jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy. Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z projektantem. Roboty te nie spowodują zmiany wynagrodzenia za przedmiot umowy. Wprowadzenie robót zamiennych będzie możliwe jeżeli: a) są korzystne dla Zamawiającego lub przyniosą korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy, b) stały się konieczne na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie lub błędów w dokumentacji projektowej, c) pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej, d) pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. 5. Strony przewidują także możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami, wykonania przedmiotu umowy (tzw. roboty zaniechane). Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z projektantem. W przypadku gdy zaniechana zostanie cała kategoria robót określonych w tabeli elementów scalonych, wartość robót zaniechanych to wartość wskazana w tej tabeli. W przypadku odstąpienia od części robót z danego elementu, obliczenie niewykonanej części tego elementu nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego, przygotowanego przez Wykonawcę, a zatwierdzonego przez Inspektora nadzoru i Zamawiającego. Kosztorysy te opracowane będą na podstawie odpowiednich KNR-ów lub KNNR-ów w oparciu o następujące założenia: a) ceny jednostkowe robót zostaną przyjęte z kosztorysów szczegółowych złożonych przez Wykonawcę, a ilości wykonanych robót z książki obmiarów; b) w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o w/w zapisy, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SECOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: a) zabezpieczenia robót budowlanych przez cały okres wykonywania robót (na podstawie zatwierdzonego Projektu); b) utrzymania zaplecza budowy przez cały okres wykonywania robót; c) podjęcia wszelkich niezbędnych działań w przypadku zaistnienia takiej konieczności, celem zapewnienia prawidłowej eksploatacji obiektu. 7. W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie dbać o prawidłowość oznakowania przez cały czas realizacji robót oraz zapewniać warunki bezpieczeństwa. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. 8. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie przez Zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników”. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. 9. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali szczegółowej inspekcji placu budowy, a w szczególności wizji lokalnej na terenie przewidzianej do realizacji inwestycji w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. Materiały pochodzące z rozbiórek Wykonawca zutylizuje na własny koszt. Uwaga: Ze względu na charakter obiektu (obiekt czynny) Wykonawca musi uzgodnić kolejność wykonywania robót z zarządcą budynku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 2) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodano: 2020-09-16’’Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Urzędu Miejskiego w Brzostku”
- Dodano: 2020-07-30Przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej (parter i II piętro) w budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle”
- Dodano: 2020-07-15Remont instalacji oświetleniowej w galeriach kontrolno-pomiarowych Zbiornik Wodny Besko
- Dodano: 2020-05-19wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Krosno, Muzeum Podkarpackie, Pałac Biskupi (XIVw.): montaż instalacji przeciwwłamaniowej oraz przeciwpożarowej wraz z budową rozdzielni zasilania systemów bezpieczeństwa dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Program: Ochrona zabytków
- Dodano: 2020-04-29„Remont stacji transformatorowej w Weryni”
- Dodano: 2019-10-04Remont instalacji oświetleniowej w górnej galerii kontrolno - pomiarowej s. 9-14.
- Dodano: 2019-09-05Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego oraz latarni parkowych na potrzeby iluminacji zabytkowego budynku Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego
- Dodano: 2019-05-22Budowa kaplicy przedpogrzebowej przycmentarnej na działkach nr 258, 260 w miejscowości Bircza. (Instalacja elektryczna wewnętrzna i instalacja nagłośnienia)
- Dodano: 2019-03-14Budowa instalacji fotowoltaicznej na oczyszczalni ścieków w Cmolasie
- Dodano: 2019-02-07Budowa instalacji fotowoltaicznej na oczyszczalni ścieków w Cmolasie