Przetargi.pl
Wykonanie okablowania strukturalnego w budynku UGIM Nisko wraz z doposażeniem szafy serwerowej w ramach projektu "Cyfrowa Gmina”

Gmina Nisko ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Plac Wolności 14
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nisko
    Plac Wolności 14
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    REGON: 830409442
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie okablowania strukturalnego w budynku UGIM Nisko wraz z doposażeniem szafy serwerowej w ramach projektu "Cyfrowa Gmina”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający informuje, że zadanie pn: „Wykonanie okablowania strukturalnego w budynku UGIM Nisko wraz z doposażeniem szafy serwerowej w ramach projektu "Cyfrowa Gmina” jest realizowane jest w ramach: „Umowy o powierzenie grantu o numerze 5216/3/2022 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00”.Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.310 ustawy Pzp jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.1. Zakres robót obejmuje budowę sieci LAN i sieci zasilania nn 230V DATA w budynku Urzędu Gminy i Miasta Nisko, parter oraz piętro. I został podzielony na 2 zadania, zgodnie z STWiOR i załączonymi dokumentacjami technicznymi. Zadaniami w niniejszym postępowaniu są:1) Zadanie nr 1: Wykonanie budowy sieci LAN i oraz modernizacja szafy serwerowej w budynku Urzędu Gminy i Miasta Nisko, w zakresie:a) Wybudowanie sieci komputerowej LAN w pomieszczeniach budynku na parterze oraz pierwszym piętrze budynku urzędu Gminy i Miasta Nisko pl. Wolności 14 według wytycznych (według załącznika nr 2 dokumentacja techniczna i załącznika nr 3 przedmiar robót) b) Wykonanie demontażu istniejącej sieci LAN okablowania oraz tras z korytkami kablowymi. (według załącznika nr 2 dokumentacja techniczna i załącznika nr 3 przedmiar robót) c) Wykonanie testów oraz pomiarów wykonanych instalacji LAN d) Wykonanie dokumentacji powykonawczej e) Wytyczne do serwera: f) Modernizacja serwerowni i szafy serwerowej 42U 800x1000 (według załącznika nr 3 przedmiar robót) 2) Zadanie nr 2: Wykonanie budowy sieci nn 230V DATA w budynku Urzędu Gminy i Miasta Nisko, w zakresie:a) Wybudowanie sieci komputerowej 230V w pomieszczeniach budynku na parterze oraz pierwszym piętrze budynku urzędu Gminy i Miasta Nisko pl. Wolności 14 według wytycznych (według załącznika nr 2 dokumentacja techniczna i załącznika nr 3 przedmiar robót) b) Wykonanie testów oraz pomiarów wykonanych instalacji sieci 230V/400V c) Uzyskanie zgody z Zakładu Energetycznego PGE Dystrybucja S.A. Rejon Stalowa Wola na demontaż licznika i przeniesienie – zabudowanie w nowej rozdzielni RG na parterze. d) Wykonanie dokumentacji powykonawczej 2. Istotne uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:1) Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarach, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami lub sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone.2) Dokumentacja techniczna, projekt techniczno-wykonawczy, projekt architektoniczno-budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja techniczna, przedmiary robót, umowa oraz SWZ.3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej oraz w STWiORB - Załącznik nr 9 do SWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach