Przetargi.pl
„Przebudowa ulicy Żwirki i Wigury (na odcinku od skrzyżowania z ul. Różaną do skrzyżowania z ul. Tobruk) wraz z rozbudową ul. Złotej w Gubinie”

GMINA GUBIN O STATUSIE MIEJSKIM ogłasza przetarg

  • Adres: 66-620 Gubin, ul. Piastowska 24
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GUBIN O STATUSIE MIEJSKIM
    ul. Piastowska 24
    66-620 Gubin, woj. lubuskie
    REGON: 970770190
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ulicy Żwirki i Wigury (na odcinku od skrzyżowania z ul. Różaną do skrzyżowania z ul. Tobruk) wraz z rozbudową ul. Złotej w Gubinie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje m.in.:- przebudowę ulicy Żwirki i Wigury,- rozbudowę ul. Złotej poprzez poszerzenie pasa drogowego (nowa działka nr 385/9), w celu budowy chodnika po lewej stronie jezdni;- przebudowę skrzyżowania ulic Żwirki i Wigury oraz Złotej na skrzyżowanie o ruchu okrężnym w postaci minironda;- przebudowę i budowę zjazdów indywidualnych,- przebudowę i budowę chodnika i dojść do posesji,- budowę dwóch wpustów wraz z przykanalikami,- usuniecie istniejącego wpustu deszczowego,- przebudowę sieci telekomunikacyjnej,- przebudowę sieci gazowej,- przebudowę sieci kablowej nn wraz z przyłączami o łącznej długości 600 m,- przebudowę sieci kablowej SN wraz z przyłączami o łącznej długości 200 m,- ułożenie rur osłonowych o średnicy wewnętrznej 50mm.Parametry techniczne dróg:a) ul. Żwirki i Wigury – odcinek B-A-C- klasa drogi - D;- przekrój drogi: uliczny- kategoria ruchu - KR1;- prędkość projektowa: 30km/h;- szerokość jezdni: 5,00m (2x2,50m);- nawierzchnia jezdni – kostka kamienna; kostka betonowa;- długość projektowanej ulicy – 182,93m, 165,94.b) ul. Złota – odcinek A-D- klasa drogi - L;- przekrój drogi: uliczny- kategoria ruchu – KR2;- prędkość projektowa: 30km/h;- szerokość jezdni: 6,00m (2x30m);- nawierzchnia jezdni – kostka kamienna;- długość projektowanej ulicy – 123,28m.c) rondo typu mini:- wyspa środkowa przejezdna o promieniu - 2,50m;- promień zewnętrzny ronda - 7,50m;- szerokość jezdni ronda – 5,00m;- szerokość wlotów i wylotów - 2,50m, 3,0m;- promienie wyokrąglające: 8,0m – wjazd na rondo, 8,0m – wyjazd z ronda;- pochylenie jezdni ronda – 2,0%;- pochylenie jezdni pierścienia ronda – 4,0%;- nawierzchnia jezdni ronda – kostka kamienna z rozbiórki;- nawierzchnia pierścienia ronda – kostka kamienna czarna;- poszerzenia wlotów i wylotów – max. 1,0m.Zestawienie powierzchni, długości elementów nawierzchni:- nawierzchnia - jezdnia 2615m2- nawierzchnia – chodnik i dojścia do posesji 1480m2- nawierzchnia – zjazdy i dojazdy 464m2- zieleń drogowa 970m2- krawężniki i oporniki 1242m- obrzeża betonowe 700m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 150 000 zł na konto Zamawiającego 13 1020 5402 0000 0502 0027 8747.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium uważa się za wniesione w momencie wpływu wymaganej kwoty na rachunek bankowy Zamawiającego.3. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach powinno zawierać:a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Gubin o statusie miejskim.b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem,c) kwotę gwarancji/poręczenia,d) termin ważności gwarancji/poręczenia,e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.4. Potwierdzenie wpłaty wadium należy załączyć do oferty. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.6. W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą należy przedłużyć okres ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą.7. Wykonawca może wnieść wadium według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a. pieniądzu;b. gwarancjach bankowych;c. gwarancjach ubezpieczeniowych;d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.9. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:a. upływu terminu związania ofertą;b. zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;c. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.10. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwróci wadium Wykonawcy:a. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;b. którego oferta została odrzucona;c. po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;d. po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.11. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa powyżej, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie Pzp.12. Zamawiający zwróci wadium wniesione:- w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.- w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy, dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejWykonawca musi przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości minimum 1 000 000 zł w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. podmiotowych środków dowodowych, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego ww. warunku udziału w postępowaniu.4. zdolności technicznej lub zawodowej:1) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:- dwie roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/remoncie drogi/chodnika/ścieżki o nawierzchni z kostki brukowej i powierzchni minimum 1000 m2- dwie roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/remoncie drogi/chodnika/ścieżki o nawierzchni z kostki kamiennej i powierzchni minimum 900 m2- dwie roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/remoncie gazociągu o długości minimum 40 m- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/remoncie gazociągu o długości minimum 40 m- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/remoncie sieci telekomunikacyjnej o długości minimum 90 m- jedną robotę polegającą na budowie/przebudowie sieci nn o długości co najmniej 200 m- jedną robotę polegającą na budowie/przebudowie sieci SN o długości co najmniej 100 m.Pojęcie budowy, remontu oraz przebudowy należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie Prawo Budowlane.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.2) Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi:- Kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz co najmniej 2-letnim doświadczeniem w kierowaniu budową / przebudową / modernizacją / remontem dróg,- Kierownika robót branży sanitarnej, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz co najmniej 2-letnim doświadczeniem w kierowaniu budową / przebudową / modernizacją / remontem sieci gazowej- Kierownika robót branży telekomunikacyjnej, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzysząca w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych oraz co najmniej 2-letnim doświadczeniem w kierowaniu budową / przebudową / modernizacją / remontem sieci telekomunikacyjnej- Kierownika robót branży elektrycznej, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz co najmniej 2-letnim doświadczeniem w kierowaniu budową / przebudową / modernizacją / remontem sieci elektroenergetycznejlub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie wskazanych funkcji kierownika budowy/robót dla budowy będącej przedmiotem zamówienia,oraz zrzeszoną/ymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117),lub spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), tj. osobą/ami której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą/ymi wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę kilku funkcji podczas wykonywania zamówienia, w przypadku posiadania przez tę osobę odpowiednich uprawnień.5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach, potwierdzonych następnie w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach