Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Wolności i Mleczarskiej w Mochach wraz z odwodnieniem

Urząd Gminy Przemęt ogłasza przetarg

  • Adres: 64-234 Przemęt, ul. Jagiellońska 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5496071 , fax. 065 5496975
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Przemęt
    ul. Jagiellońska 8 8
    64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5496071, fax. 065 5496975
    REGON: 00065486500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Wolności i Mleczarskiej w Mochach wraz z odwodnieniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres projektowanych robót obejmuje przebudowę ulic: Wolności i Mleczarskiej w następującym zakresie: - odtworzenia trasy w terenie, - wycinki drzew kolidujących z przebiegiem chodnika, - rozebrania chodników z płyt chodnikowych na podsypce piaskowej i wjazdów z płyt betonowych sześciokątnych oraz krawężników betonowych i obrzeży z odwozem gruzu poza teren budowy, - wykonania wykopów pod studnie rewizyjne, ściekowe, kolektory i przykanaliki kanalizacji deszczowej oraz pod zbiornik infiltracyjno- odparowujący, - wykonanie robót ziemnych związanych z wykopami pod konstrukcje jezdni, zjazdów do posesji i chodników, - wykonania kolektora, studni rewizyjnych i ściekowych oraz przykanalików z rur PCV a także ułożenie dwudzielnych rur osłonowych typu -Arot-, - regulacji pionowej urządzeń naziemnych, - mechaniczne profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne jezdni, zjazdów do posesji i chodników, - wykonania wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem, - wykonania podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu stabilizowanego mechanicznie, - wykonania podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego grub. 7cm na jezdni, - ustawienia krawężnika betonowego wibroprasowanego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, - ustawienie obrzeża betonowego wibroprasowanego 6x20 cm na ławie betonowej z oporem, - ułożenia ścieku z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej typu -HOLLAND- na ławie betonowej, - ułożenia nawierzchni z betonu asfaltowego grub. 5cm na jezdni, - ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 8cm w kolorze czerwonym na zjazdach do posesji, - ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 6cm koloru szarego na chodnikach, -2- - umocnienia skarp zbiornika infiltracyjno-odparowującego płytami ażurowymi typu -MEBA-, - umocnienie wylotu kanalizacji deszczowej w zbiorniku z kostki betonowej wibroprasowanej grub. 8cm typu -HOLLAND- ułożonej na betonie, - plantowania zieleńców oraz humusowania z obsianiem nasionami traw, - ustawienia oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, - ogrodzenie zbiornika infiltracyjno-odparowującego. Ponadto wykonawca zobowiązany jest min. do: - opracowania projektu organizacji ruchu na czas budowy. - uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w okresie wykonywania robót budowlanych oraz ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego Wszystkie roboty objęte niniejszym zamówieniem muszą być zgodne z wymogami podanymi w odpowiednich Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) oraz odpowiadać warunkom dla poszczególnych rodzajów robót podanych w Polskiej Normie: - PN-S-02205 Drogi samochodowe. Roboty ziemne - Wymagania i badania, - PN-S-06102 Drogi samochodowe. Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie, - PN-B-06250 Beton zwykły, - PN-S-0224 Odwodnienie dróg, - BN-80/6775-03/01 Prefabrykaty budowlane z betonu. Elementy nawierzchni dróg,ulic, parkingów i torowisk tramwajowych. Wspólne wymagania i badani - BN-80/6775-03/02 Prefabrykaty budowlane z betonu. Elementy nawierzchni dróg,ulic, parkingów i torowisk tramwajowych. Płyty drogowe, - BN-80/6775-03/04 Prefabrykaty budowlane z betonu. Elementy nawierzchni dróg,ulic, parkingów i torowisk tramwajowych. Krawężniki i obrzeża, - BN-68/8931-04 Drogi samochodowe. Pomiar równości nawierzchni planografem i łatą. Szczegółowy zakres robót określa załączony przedmiar robót. Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do - opracowania i przedstawienia dokumentacji powykonawczej, - przedstawienia deklaracji zgodności, certyfikatów zgodności lub aprobat technicznych wbudowanych materiałów, certyfikatów na znak bezpieczeństwa zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - opracowania i przedstawienia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót -opracowania i przedstawienia kosztorysu powykonawczego w oparciu o stawki, normy i narzuty z kosztorysu ofertowego i zaakceptowanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie przedmiot zamówienia, wykonać w oparciu o projekt budowlany zgodnie z aktualną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami niniejszej siwz, Specyfikacji Technicznej oraz umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 25 000,00 zł Wadium można wnieść w formie: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Urząd Gminy Przemęt BS Wschowa oddział w Przemęcie 15 8669 0001 0042 0000 2000 0098 z dopiskiem: -Wadium na przebudowę ulicy Wolności i Mleczarskiej- Za datę wpłaty wadium uważa się zgodnie z art. 454 Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z 1964), datę wpływu wadium na konto zamawiającego tj. do dnia 21 maja 2008 roku do godz. 10 oo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. - udokumentują, iż w okresie ostatnich 5 lat lub w okresie krótszym niż 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy niż 5 lat, wykonali z należytą starannością, 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, - wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi wykonawcze uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie budowy dróg
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mają dostarczyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy zgodny z załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji 2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do siwz przedmiaru robót 3. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości -4- wykonania decyzji organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. Wykaz (stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji) co najmniej 2 zamówień obejmujących roboty budowlane polegające na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami i przepompowniami o zbliżonym zakresie do przedmiotu zamówienia zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania lub w okresie krótszym niż 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 5 lat. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że powyższe roboty zostały wykonane należycie tj. referencje lub protokoły odbioru. 7. Dokument potwierdzający nadanie wykonawczych uprawnień budowlanych niezbędnych do wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia osobie, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy przy niniejszym zamówieniu. 8. Dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy przy niniejszym zamówieniu. 9. W przypadku konsorcjum do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wszystkie dokumenty powinny być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przemet.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach