Przetargi.pl
Przebudowa ulicy wewnętrznej przy ul. Żeromskiego 12 w m. Kozienice wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2014-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy wewnętrznej przy ul. Żeromskiego 12 w m. Kozienice wraz z infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulicy wewnętrznej przy ul. Żeromskiego 12 w m. Kozienice wraz z infrastrukturą towarzyszącą i w szczególności obejmuje: 1.Przebudowa ulicy wewnętrznej przy ul. Żeromskiego 12 o długości 67,51 mb wraz z budową zatoki postojowej, 2.Włączenie do ulicy Żeromskiego wraz z przebudową przyległej infrastruktury, w tym odtworzenie odwodnienia liniowego ul. Żeromskiego, 3.Budowa kanalizacji deszczowej, 4.Przebudowa i budowa nowego odcinka oświetlenia ulicznego,5.Wycinka kolidującej zieleni i odtworzenie trawników,6.Wykonanie czasowej i stałej organizacji ruchu, 7.Roboty towarzyszące (zabezpieczenia istn. sieci regulacja urządzeń infrastruktury technicznej), Zadanie inwestycyjne wykonywane będzie w oparciu o przyjęte rozwiązania konstrukcyjne i rozwiązania lokalizacyjne i geometryczne w zakresie rzeczowym do wykonania wynikającym z n/w dokumentów. 1.Projekt zagospodarowania terenu - projekt budowlany branża drogowa, 2.Projekt wykonawczy - branża drogowa, 3.Projekt budowlany - branża sanitarna, 4.Projekt wykonawczy - branża sanitarna, 5.Projekt budowlany - branża elektryczna, 6.Projekt wykonawczy - branża elektryczna, 7.Projekt budowlany - inwentaryzacja zieleni, 8.Projekt wykonawczy - stała organizacja ruchu, 9.Opinia geotechniczna, 10.Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla w/w branż, Roboty zostaną wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w umowie, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ. Parametry techniczne oraz parametry charakterystyczne:1.droga jednojezdniowa, dwukierunkowa, 2.klasa drogi D, 3.przekrój poprzeczny - uliczny, 4.szerokość jezdni - 5,00m, 5.szerokość chodnika - 2,0m, 6.szerokość poboczy po prawej stronie, 7.prędkość projektowa 30 km/h, 8.Kategoria ruchu KR1, 9.Szerokość zatoki postojowej - 5,0 m, 10.Odwodnienie poprzez projektowaną sieć kanalizacji deszczowej, 11.Oświetlenie poprzez projektowane oświetlenie z oprawami typu LED, 12.Pozostałe szczegółowe parametry zgodne z dokumentami określonymi w niniejszym punkcie. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (stwior) oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ. II.Inne prace towarzyszące i wymagania zamawiającego przy realizacji zadania: Do wykonawcy należy: 1)Przed przystąpieniem do robót ziemnych Wykonawca zlokalizuje istniejące uzbrojenie terenu i dokona sprawdzenia położenia i głębokości posadowienia przewodów infrastruktury technicznej. Prace ziemne w pobliżu urządzeń infrastruktury technicznej należy wykonywać ręcznie pod nadzorem pracowników wyznaczonych przez właścicieli sieci. Zabezpieczenie przez Wykonawcę infrastruktury technicznej winno być wykonane zgodnie z zaleceniami dysponentów sieci wynikającymi z warunków technicznych i uzgodnień dokumentacji projektowej. W przypadku uszkodzeń sieci lub urządzeń koszty naprawy lub ich wymiany ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki ekonomiczne, cywilne i związane z bezpieczeństwem w przypadku uszkodzenia sieci i przyłączy infrastruktury technicznej. 2)Wszystkie istniejące urządzenia infrastruktury technicznej należy wyregulować wysokościowo do projektowanych rzędnych 3)Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i badań w zakresie wykonywanych robót. 4)Geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, bieżąca obsługa i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu. Wykonawca po zakończeniu robót przekaże Zamawiającemu 5 szt. powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wraz z zestawieniem ilościowym wykonanych robót (tj. powierzchni jezdni. zjazdów, chodników, długości linii elektrycznych i deszczowych, ilości słupów oświetleniowych, pow. terenów zielonych), przy czym Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej wymaganej na czas odbiorów branżowych w szczególności dotyczących sieci i instalacji elektrycznych i sanitarnych. 5)Wywóz i utylizacja wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórki i uporządkowanie terenu po robotach budowlanych w zakresie i na koszt Wykonawcy. 6)Wykonawca powiadomi pisemnie na 7 dni przed planowanym rozpoczęciem robót Kozienicką Go-spodarkę Komunalną z siedzibą przy ul. Przemysłowej 15 o utrudnieniach w odbiorze nieczystości stałych i odpadów z terenów przyległych posesji z uwagi na realizację robót. Wykonawca ma obowiązek współpracować z odbierającym odpady w celu ich bezproblemowego odbioru od mieszkańców. 7)Wycinka, karczowanie pni, wywóz dłużyc, gałęzi i karpiny w zakresie i na koszt wykonawcy, 8)Wykonawca powiadomi mieszkańców przyległych bloków poprzez pisemne ogłoszenia na klatkach oraz Spółdzielnię Mieszkaniową o czasowych utrudnieniach w ruchu. Z uwzględnieniem faktu, że dalsza część parkingu przed blokiem zlokalizowana jest na terenach Spółdzielni Mieszkaniowej i leży w jego zarządzie. Wykonawca odpowiedzialny jest za uniemożliwienie wyjazdu samochodów na parkingu Spółdzielni. 9)Wykonawca do odbioru kanalizacji deszczowej przedstawi nagranie z inspekcji wizyjnej kanałów wykonanych oraz odcinki istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Żeromskiego po 100 m w każdą stronę od miejsca włączenia. 10)Wykonawca wykona odtworzenia cieku odwodnieniowego ul. Żeromskiego po przebudowie włączeniu ulicy wewnętrznej, 11)Wykonawca trwale wygrodzi plac budowy, w szczególności zabezpieczy ruch pieszy, 12)Prowadzenie prac na przebudowywanej sieci elektrycznej należy prowadzić zgodnie z przepisami obowiązującymi w PGE Dystrybucja. 13)Wykonawca w ramach realizacji robót związanych z przebudową sieci elektroenergetycznej zobowiązany jest do przygotowania miejsca pracy, uzyskania zgody na jej prowadzenie oraz uiszczenia opłaty zgodnie z obowiązującą taryfą w RE Kozienice, 14)Wykonawca zobowiązany jest do przekazania RE Kozienice materiałów pochodzących z rozbiórki istniejącej sieci elektroenergetycznej. 15)Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania do odbioru RE Kozienice robót ulegających zakryciu związanych z przebudową sieci elektroenergetycznej, 16)Wykonawca zobowiązany jest to wydzielenia kosztów poszczególnych elementów robót w szczególności elementów sieci elektroenergetycznych. III.Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1.Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonawca wykona kompleksowo zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami i normami oraz zgodnie z zaleceniami wynikającymi z dokumentacji projektowej. 2.W ramach robót, o których mowa w pkt. I Wykonawca: a)zabezpieczy trwale i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami, b)dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy, c)będzie dbał o porządek na terenie budowy podczas wykonywania robót, d)uporządkuje teren budowy po zakończeniu robót, e)zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i ponosi odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich, f)będzie prowadził roboty w sposób wolny od przeszkód komunikacyjnych i będzie minimalizował utrudnienia w ruchu kołowym i pieszym, w szczególności umożliwi właścicielom przyległych nieruchomości bezpieczny dojazd i dojście do nieruchomości. g)zabezpieczy przed zniszczeniem stałe znaki stabilizowanej osnowy geodezyjnej, h)zabezpieczy obiekt przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi w sposób skuteczny,i)grunty zajęte w czasie realizacji inwestycji przywróci do stanu pierwotnego sprzed ich zajęcia, j)roboty objęte zamówieniem zobowiązuje się wykonać pod kierownictwem osób posiadających odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tym zakresie. 3.Uwzględniając specyfikę obiektu i warunki prowadzenia robót na Wykonawcy spoczywa obowiązek zabezpieczenia robót pod względem technicznym i bezpieczeństwa, monitorowanie budowy podczas przerw technologicznych i przerw spowodowanych wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz ocena ryzyka dla zadania inwestycyjnego uwzględniająca zagrożenia jakie mogą wystąpić w okresie realizacji zadania w związku z prowadzonymi robotami, przyjętą technologią i sposobem wykonywania robót oraz uwzględniać ryzyko związane z wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych w czasie realizacji zadania. 4.Przed przystąpieniem do robót, o terminie rozpoczęcia prac budowlanych w obrębie urządzeń infrastruktury technicznej wykonawca zobowiązany jest powiadomić właścicieli tych urządzeń z odpowiednim wyprzedzeniem przed planowanym terminem rozpoczęcia prac. Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z warunkami i zaleceniami właścicieli sieci infrastruktury technicznej. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia infrastruktury technicznej w trakcie prowadzenia robót Jeżeli nastąpią uszkodzenia jakiegokolwiek elementu infrastruktury podziemnej lub naziemnej Wykonawca będzie zobowiązany do jego naprawy na własny koszt. 5.Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia w sposób zwyczajowo przyjęty (pisemnie) mieszkań-ców i właścicieli przyległych nieruchomości o terminie rozpoczęcia robót z 7-dniowym wyprzedzeniem, a także umożliwić odbiór nieczystości stałych z kontenerów umieszczonych na terenie przyległych nieruchomości. 6.Przy realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. (Prawo budowlane) i ustawą o wyrobach budowlanych z dn. 16 kwietnia 2004r. wraz z dokumentami potwierdzającymi ich jakość. Wykonawca przed zastosowaniem jakichkolwiek urządzeń i materiałów przedstawi inspektorowi nadzoru źródło ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. W przypadku wątpliwości co do jakości zastosowanych urządzeń lub materiałów Zamawiający ma prawo przekazać urządzenie i lub materiał do badań laboratoryjnych. Negatywny wynik badań spowoduje wstrzymanie odbioru przez zamawiającego. Każdy rodzaj robót, w których znajdą się materiały lub urządzenia nieodpowiadające normom i niezaakceptowane przez Zamawiającego, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i niezapłaceniem. 7.Wszelkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Traktować je należy jako przykładowe informacje. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej z zachowaniem wymogów w zakresie jakości i bezpieczeństwa. Materiały muszą gwarantować realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową i zapewniać uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od założonych w dokumentacji projektowej i SIWZ. 8.Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: a)roboty objęte umową, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót, b)odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 9.Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi i gwarancji jakości na okres 4 lat, liczonej od daty końcowego, bezusterkowego odbioru robót.10.Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, mieszkańców jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wykonywaniem robót będą kierowane do Wykonawcy w celu ich wyjaśnienia lub załatwienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach