Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Strefowej w Tomaszowie Mazowieckim - wsparcie rozwoju przedsiębiorczości poprzez poprawę infrastruktury drogowej.

Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. POW 10/16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44/724-45-47 , fax. 724-2311
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego
    ul. POW 10/16 10/16
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 0-44/724-45-47, fax. 724-2311
    REGON: 59064831000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Strefowej w Tomaszowie Mazowieckim - wsparcie rozwoju przedsiębiorczości poprzez poprawę infrastruktury drogowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Strefowej w Tomaszowie Mazowieckim. Zakres zamówienia: - długość ulicy ok. 346m; - jezdnia szerokości 6÷7 m z mieszanki mineralno-asfaltowej na podbudowie z kamienia łamanego, kategoria ruchu KR-2 i KR-4;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie pobierał wadium w wysokości 20.000 PLN (dwadzieścia tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a) Dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane odpowiadające zakresowi zamówienia do kierowania robotami budowlanymi: - w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, - w specjalności instalacyjno-sanitarnej w zakresie nieb pędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe. Zamawiający będzie liczył doświadczenie zawodowe od dnia otrzymania uprawnień budowlanych. Osoby mające pełnić funkcje kierowników robót w poszczególnych specjalnościach muszą posiadać wymagane doświadczenie zawodowe na dzień otwarcia ofert. Zamawiający zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. b) W okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy, wykonali minimum 2 roboty budowlane odpowiadające zakresowi przedmiotu zamówienia. Poprzez robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia zamawiający będzie rozumiał budowę /przebudowę drogi/ulicy o długości min. 300 mb, której elementem była pełna konstrukcja jezdni na całej szerokości, chodniki oraz kanalizacja deszczowa wraz z odwodnieniem. c) Dysponują lub będą dysponowali automatyczną, legalizowaną wytwórnią masy asfaltowej o wydajności nie mniejszej niż 30t/h. Zamawiający zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wytwórni masy, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał wytwórnię masy asfaltowej, którą będzie dysponował. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: a) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 milion zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów i oświadczeń: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania należy złożyć: 1.1 Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności - (dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: 2.1 Wykaz osób jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wskazanymi do kierowania robotami budowlanymi: - w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, - w specjalności instalacyjno-sanitarnej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym zamówieniem oraz aktualne potwierdzenie przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert. 2.2 Wykaz robót potwierdzający, iż Wykonawca wykonał minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, iż roboty zostały wykonane należycie. Dokumentami takimi będą np. referencje, protokoły odbioru. 2.3. Wykaz narzędzi i urządzeń, potwierdzający iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował automatyczną, legalizowaną wytwórnią masy asfaltowej o wydajności nie mniejszej niż 30t/h. 3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć: 3.1 Kopię polisy lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 milion złotych. 4. Dodatkowe dokumenty i oświadczenia jakie zobowiązani są złożyć Wykonawcy: 4.1 Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. 4.2 Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego. 4.3 Kosztorys ofertowy 4.4 Zestawienie kosztów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tomaszow.miasta.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach