Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 91-842 Łódź, ul. Tokarzewskiego 2
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6160209 , fax. 042 6160751
- Data zamieszczenia: 2009-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o.
ul. Tokarzewskiego 2 2
91-842 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6160209, fax. 042 6160751
REGON: 47079708100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpolodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na dostawę pojemników z tworzywa sztucznego na odpady komunalne i surowce. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników z tworzywa sztucznego na odpady komunalne w okresie jednego roku od daty podpisania umowy: pojemniki o pojemności 0,08 m3 - z polietylenu niskociśnieniowego, pojemniki o pojemności 0,11 m3 - z polietylenu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta składana przez wykonawcę musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł.)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Dysponują doświadczeniem w zakresie realizacji podobnych dostaw o zbliżonym do przedmiotu zamówienia charakterze i wartości min 700 000 zł netto. Zamawiający stawia warunek, że każdy wykonawca ubiegający się o zamówienie musi mieć wykonane w ciągu ostatnich trzech lat (2006-2008), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzy dostawy pojemników z tworzywa sztucznego o podobnym charakterze. Na potwierdzenie należytego wykonania wykazanych dostaw należy załączyć dokumenty od poprzednich zleceniodawców. 4. Pojemniki będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać normy PN-EN-840-1 i PN-EN-840-2
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, wg załączonego do specyfikacji wzoru (zał. Nr 1). Dowód wpłaty wadium. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 i 24 prawa zamówień publicznych, wg załączonego do specyfikacji wzoru nr 2. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat min. 3 dostaw o podobnym charakterze i wartości min 700 000 netto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie, wg załączonego do Specyfikacji wzoru nr 3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum lub spółka cywilna) pełnomocnictwo dla wykonawcy wiodącego (lidera konsorcjum). Atest Państwowego Zakładu Higieny na oferowane pojemniki Certyfikat zgodności producenta pojemników na zgodność produktów z normami PN-EN-840-1 (poj. 0,08 - 0,40 m3) i PN-EN-840-2 (poj. 0,66 m3 - 1,1 m3)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpolodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- pojemniki plastikowe na odpady II/2016
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa kontenerów na wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Wróblew gmina Wróblew
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa pojemników na odpady komunalne.
Dodano: 2016-06-14 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Dalików
Dodano: 2016-04-27 - Dostawa ulicznych betonowych koszy na śmieci dla Urzędu Miasta Łodzi
Dodano: 2016-04-18 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Dalików
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa i montaż koszy do zbierania psich nieczystości wykonanych z blachy ocynkowanej, DOA-ZP-VII.271.23.2016
Dodano: 2016-04-01 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Dalików
Dodano: 2016-03-29 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Dalików
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa pojemników przeznaczonych na odpady komunalne i odpady zbierane selektywnie
Dodano: 2016-02-24