Miasto Kutno ogłasza przetarg
- Adres: 99-300 Kutno, pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 024 2531225, 2531100 , fax. 024 2542836
- Data zamieszczenia: 2009-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Kutno
pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18 18
99-300 Kutno, woj. łódzkie
tel. 024 2531225, 2531100, fax. 024 2542836
REGON: 00052559900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.bip-jst.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy oświetlenia ulicznego w ulicy Kościuszki na odcinku od ulicy Sowińskiego do drogi krajowej nr 60 w Kutnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu przebudowy oświetlenia ulicznego w ulicy Kościuszki na odcinku od ulicy Sowińskiego do drogi krajowej nr 60 w Kutnie. 2. Opis przedmio - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: 1) doświadczenie: wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie oświetlenia ulic lub placów o wartości minimum 300 000 PLN brutto (trzysta tysięcy złotych) każda oraz przedstawią dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 2) potencjał kadrowy: wykażą, że dysponują (osobą) osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, które posiadają uprawnienia budowlane do: - projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych, - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych (kierownik budowy), i które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego; 3) potencjał techniczny: wykażą, że dysponują następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: - samochód ciężarowy - 1 szt.; - koparka - 3 szt.; - podnośnik (ambona) - 2 szt.; - przecisk hydrauliczny o średnicy 150 mm - 1 szt.; - wiertnica do przejść pod drogami o średnicy 150 mm - 1 szt. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców, stosując formułę spełnia- nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 2.1), 2.2) i 2.3) ogłoszenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do siwz. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do siwz. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest dostarczyć: 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć: 5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt 2.1) ogłoszenia), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (Załącznik nr 5 do siwz Doświadczenie Wykonawcy). 6. dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wykonane należycie. 7. dokumenty stwierdzające, że (osoba) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, takie jak: a. zaświadczenia o uprawnieniach budowlanych do: - projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych, - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych (kierownik budowy), b. aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa. 8. wykaz osób (zgodnie z pkt 2.2) ogłoszenia), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (...) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do siwz (Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia). 8.a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (zgodnie z pkt 2.3) ogłoszenia) - Załącznik nr 7 do siwz (Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia). 9.a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9., wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Wykonawcy zagraniczni: 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3. i 4. ogłoszenia składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10. ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 12. ogłoszenia stosuje się odpowiednio. 12. Dokument, o którym mowa w pkt 10. lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 10. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna), każdy z uczestników oferty wspólnej musi złożyć oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 1. , 3. i 4. ogłoszenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.bip-jst.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie Projektu budowlanego, Projektu wykonawczego, materiałów przetargowych dla przedsięwzięcia: Rozbudowa skrzyżowania DK12 z DP1713E w m. Smardzew - km 316+875.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie pierwszej części dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 4304E Żelechlinek - Czerniewice.
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych dla zadań: Zadanie nr 1 - Przebudowa dróg - ul. Krakowskie Przedmieście, Barycz i Królewskiej wraz z budową skrzyżowań typu okrężnego z ul. Targową, Barycz, Królewską, Chopina, Reformacką Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie terenów przy ul. Stodolnianej w Wieluniu
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych przebudowy dróg powiatowych
Dodano: 2016-07-25 - Badania natężenia ruchu na skrzyżowaniach dla zadań inwestycyjnych
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie dokumentacji projektowej - Projektu budowlanego i projektu wykonawczego dla zadania pn. Budowa obwodnicy miejscowości Kurzeszyn w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 707
Dodano: 2016-07-25 - Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie decyzji pozwoleń wodnoprawnych na wprowadzanie wód opadowych lub roztopowych z pasów dróg wojewódzkich do środowiska lub do urządzeń kanalizacyjnych obcych podmiotów
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie dokumentacji projektowej pod nazwą : Przebudowa drogi powiatowej nr 4320E Skrzynki - Tobiasze w m. Przesiadłów - etap I: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4320E Skrzynki - Tobiasze w m. Przesiadłów.
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie dokumentacji projektowej - Projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 484 na odcinku Zelów - Bełchatów
Dodano: 2016-07-18