Przetargi.pl
„Przebudowa ulicy Sienkiewicza w Grudziądzu” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i przebudowa infrastruktury transportu publicznego wraz z zakupem taboru autobusowego w Grudziądzu”

Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86300 Grudziądz, ul. Ludwika Waryńskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 66 30 800 , fax. 56 66 30 801
  • Data zamieszczenia: 2018-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu
    ul. Ludwika Waryńskiego
    86300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 66 30 800, fax. 56 66 30 801
    REGON: 34053433300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdm.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ulicy Sienkiewicza w Grudziądzu” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i przebudowa infrastruktury transportu publicznego wraz z zakupem taboru autobusowego w Grudziądzu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Dokumentacji Technicznej - załączniku nr 1 do SIWZ. W ramach inwestycji kompleksowo przebudowana zostanie ulica Sienkiewicza na odcinku od skrzyżowania z ul. Al. 23 Stycznia do skrzyżowania z ul. Sikorskiego. Będzie to jedna jezdnia z dwoma psami ruchu. Każdy z pasów ruchu posiadał będzie 3,5 metra szerokości, powstaną nowe nawierzchnie chodników oraz wybudowana zostanie nowa zatoka autobusowa. W ramach zadania prawie na całym odcinku ul. Sienkiewicza wymieniona zostanie nawierzchnia z kostki kamiennej na nawierzchnie z masy bitumicznej. Dopuszczalne obciążenie nawierzchni wyniesie 115 kN/oś. Ulica Sienkiewicza zyska także nowe oświetlenie uliczne wykonane w technologii LED. Dokładny zakres inwestycji opisany został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszego postępowania. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji robót. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie umowy (załącznik nr 5) - § 14 oraz § 15 pkt 2 ust. 7. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach