Przetargi.pl
„Przebudowa ulicy Pszczyńskiej w Mikołowie – Etap 1”

Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-170 Łaziska Górne, ul. Chopina
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2244499, 2244516 , fax. 32 2244499 w. 226
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych
    ul. Chopina 8
    43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 32 2244499, 2244516, fax. 32 2244499 w. 226
    REGON: 27773689300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pzd.mikolowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ulicy Pszczyńskiej w Mikołowie – Etap 1”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zadania planuje się przebudowę ulicy Pszczyńskiej na odcinku o długości 816,63m – (od obrębu budynku nr 40) km 0+78,71 do (do obrębu skrzyżowania z DW928) km 0+895,34. Całość planowanych robót mieści się w pasie drogowym drogi powiatowej oraz dróg gminnych. Zmiany w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu dotyczą w szczególności: - wykonanie nowej konstrukcji drogi o szerokości jezdni 6,0m (na łukach wymagających poszerzenia zwiększono szerokość jezdni), - budowa chodników o szerokości 2,0 m, - budowa dwukierunkowej drogi dla rowerów o szerokości 2,0 m, - przebudowę zatok autobusowych, - przebudowę skrzyżowań z ulicami Marii Skłodowskiej Curie, Kolonia Wojewódzka, Wojaczka (2 wloty), Klonową i Lipową, - wykonanie poboczy gruntowych o szerokości 1,0m, - przebudowa zjazdów na posesje, - budowę kanału technologicznego, - przebudowę ściany oporowej przy budynku Pszczyńska 2. Nie przewiduje się rozbudowy sieci kanalizacji deszczowej za wyjątkiem dostosowania lokalizacji wpustów deszczowych do projektowanej krawędzi oraz uzupełnieniem odwodnienia drogi o dodatkowe wpusty. Podczas przebudowy ulicy Pszczyńskiej należy uwzględnić zapisy zawarte w uzgodnieniach branżowych załączonych do projektu budowlanego. Szczegółowy opis prac: Jezdnia – ul. Pszczyńska Zakres przebudowy ulicy Pszczyńskiej przewiduje wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości podstawowej wynoszącej 6,0m z poszerzeniami na łukach o promieniach R<270m oraz przy azylach dla pieszych. Planowane do wykonania poszerzenia jezdni: - na łuku poziomym R75m (łuk od km 0+79,29 do km 0+135,37) – poszerzenie zaprojektowano poprzez łuk R100m na krawędzi wewnętrznej oraz łuk R60m na krawędzi zewnętrznej. • Łuk na krawędzi wewnętrznej R100 wykonać od km 0+68,31 do km 0+146,36m • Łuk na krawędzi zewnętrznej R60 wykonać od km 0+86,37 do km 0+128,60 - na łuku poziomym R200m (łuk od km 0+173,29 do km o +235,94m – projektuje się poszerzenie jezdni o 40cm po wewnętrznej stronie łuku. Zmianę szerokości jezdni projektuje się po obu stronach łuku skosem 1:20 na długości 8,0m. - przed projektowanym azylem na przejściu dla pieszych do szerokości 8,3m od km 0+645,95 do km 0+654,95m. Zmianę szerokości jezdni projektuje się po obu stronach skosem 1:10 na długości 11,5m. Zaprojektowano ograniczenie jezdni ulicy Pszczyńskiej: • krawężnikami drogowymi betonowymi, wyniesionymi na 12 cm o wymiarach 15x30cm, oddzielającymi chodniki/ ścieżki rowerowe od jezdni, • krawężnikami drogowymi betonowymi, bez wyniesienia o wymiarach 15x30cm, oddzielającymi pobocze gruntowe od jezdni, • krawężnikami najazdowymi betonowymi 15x22 cm na zjazdach na posesje, przejściach dla pieszych i przejazdach dla rowerzystów. Wyniesienie 4 cm na zjazdach oraz 1 cm na przejściach dla pieszych i rowerzystów • krawężnikami kamiennymi prostokątnymi 15x30cm układanymi bez wyniesienia oddzielającymi zatoki autobusowe od jezdni. Wewnętrzna krawędź pasa ruchu dla pojazdów skręcających w prawo na skrzyżowaniu zwykłym, na wlocie ulicy Pszczyńskiej do dróg gminnych klasy L i D zaplanowana została za pomocą łuków poziomych o promieniu R=8,0m - skrzyżowania ulicy Pszczyńskiej z ulicami Kolonia Wojewódzka, Wojaczka – wlot pomiędzy posesjami Pszczyńska 59-61, Klonowa). Na wlotach dróg gminnych klasy L i D do ulicy Pszczyńskiej wewnętrzna krawędź pasa ruchu dla pojazdów skręcających w prawo zaplanowana została za pomocą łuków poziomych o promieniu R=6,0m. Zaprojektowano spadki poprzeczne jezdni daszkowe o wartości 2,0% na całym odcinku objętym opracowaniem. Zatoki autobusowe Zatoki autobusowe zaprojektowano w lokalizacji: 1. Strona prawa w km 0+193,29 - 0+213,29 2. Strona lewa w km 0+297,90 – 0+317,90 3. Strona lewa w km 0+779,12 – 0+799,12 Nawierzchnia zatoki autobusowej z kostki granitowej 15x17cm z wypełnieniem spoin zaprawą na bazie żywic. Spadek poprzeczny o wartości 2,0% w kierunku jezdni. Zatoka oddzielona od jezdni krawężnikiem granitowym 15x30cm układanym bez wyniesienia. Poza powyższym przebudowę zatoki autobusowej zaprojektowano do następujących parametrów: • Długość krawędzi zatrzymania 20,0m • Skos wyjazdowy z drogi 1:8 (zatoka nr 2 ze skróconym wyjazdem) • Skos wjazdowy na drogę 1:4 • Łączna długość zatoki wynosi 56m (nie dotyczy zatoki nr 2) • Szerokość zatoki przy jezdni 3,0m • Załomy krawędzi jezdni wyokrąglono łukiem o promieniu R=30m • Peron przystankowy o szerokości bez krawężników 1,5m dla zatoki nr 1 oraz 2,0m dla zatok nr 2 i 3 Ścieżka rowerowa Planuje się wykonanie ścieżki rowerowej dwukierunkowej po lewej stronie jezdni o nawierzchni bitumicznej na odcinku od km 0+78,71 (początek opracowania) do końca opracowania. Zaprojektowano ścieżkę rowerową o szerokości 2,0m (szerokość 2,0m bez krawężnika i obrzeża). Oddzielenie ścieżki rowerowej od chodnika za pomocą obrzeża betonowego 8x30cm układanego na ławie betonowej z oporem. Spadki poprzeczne o wartości 2,0% w kierunku jezdni. Spadki podłużne dostosowane do spadków jezdni tj. 0,6% - 6,0%. Chodniki Zaprojektowano chodnik lewostronny na odcinku od początku opracowania (0+78,71) do km 0+827,01. Ponadto planuje się chodnik lewostronny na odcinkach: • Od początku opracowania do km 0+190,92 • od 0+428,67 do 0+480,47 • 0+643,69 – do końca opracowania Szerokość chodników bez krawężnika i obrzeża - 2,0m. Chodnik wykonać z kostki betonowej behaton, kolor szary, grubości 8cm. Spadki poprzeczne chodników o wartości 2% w kierunku jezdni. Spadek podłużny chodników dostosowany do spadku podłużnego jezdni tj. 0,6% - 6,0%. Zjazdy na posesje Zjazdy indywidualne zaprojektowano do wykonania o szerokości 3,0m – 6,0m zjazdy w dostosowaniu do szerokości zjazdów istniejących. Zjazdy włączone do jezdni skosem 2m:2m za wyjątkiem zjazdów w km 0+664.46 i km 0+695.78 które włączono do jezdni łukami o promieniu R5,0m. Zjazd publiczny zlokalizowany w km 0+071.05 wykonać w dostosowaniu do szerokości zjazdu istniejącego - 5,3m, włączenie do jezdni łukiem o promieniu R6,0m. Zjazdy indywidualne wykonać z kostki betonowej behaton, kolor czerwony, grubości 8cm, Zjazd publiczny wykonać o nawierzchni bitumicznej. Spadki poprzeczne na zjazdach na posesje w ciągu chodnika i ścieżki rowerowej wykonać o nachyleniu 1-3%, na dalszym odcinku o wartości nie większej niż 5%, w dostosowaniu do istniejącej zabudowy. Pobocza Pobocze o nawierzchni gruntowej o szerokości 1,0m planuje się po prawej stronie jezdni na odcinkach bez chodników prawostronnych: • od km 0+227.86 do km 0+422.17 • od km 0+485.63 do km 0+637.46 Przebudowa ściany oporowej Istniejące elementy oporowe zlokalizowane po lewej stronie drogi na odcinku od km 0+110 do 0+120 przeznaczone są do usunięcia. Zaprojektowano nową konstrukcję oporową, prefabrykowaną, z początkiem w km 0+111,54 o długości 11m wzdłuż ulicy Pszczyńskiej oraz odcinek o długości 2,0m na początku ściany oporowej usytuowany prostopadle. Lico ściany oporowej zlokalizowano w odległości 2,0 – 2,24m od krawędzi ścieżki rowerowej. Zaprojektowano ścianę oporową prefabrykowaną z prefabrykatów o wymiarach: Segment A - wysokość 255cm, szerokość 99cm (49cm), długość stopy 145 cm. Grubość elementu wynosi 12/25cm. Segment B oraz C - wysokość 280cm, szerokość 99cm (49cm), długość stopy 160 cm. Grubość elementu wynosi 12/25cm. Lokalizacja ściany oporowej przedstawiona została na projekcie zagospodarowania terenu. Ustawienie pamiątkowej tablicy o wymiarach 150 x 100 cm wraz z konstrukcją wsporczą (na dwóch słupkach). Tarcza znaku winna być wykonana z materiałów trwałych (stal, aluminium, tworzywa syntetyczne itp.). Słupki do zamocowania tablicy zaleca się wykonać z ocynkowanych rur o średnicy 60,3 mm i długości 3,8 m. Lico tablicy wykonane z folii odblaskowej II generacji. Ponadto w związku z przebudową drogi – ulicy Pszczyńskiej przewiduje się likwidację słupa wraz z oprawą oświetleniową zlokalizowanego w km 0+33,16 oraz budowę oświetlenia ulicznego. ZAKRES PRAC DO WYKONANIA Zakresem objęto dwa odcinki linii kablowej oświetleniowej ziemnej o łącznej długości 1161 m. DANE OGÓLNO-ENERGETYCZNE  Napięcie zasilania: 400/230V  Moc zainstalowana Pi = 3,1 kW  Moc maksymalna Pm = 3,1 kW  Ochrona przeciwporażeniowa: samoczynne wyłączenie  Układ sieci: TN-C  Typ opraw: Oprawy LED minimum 90W, strumień świetlny min.14200lm Oprawy LED minimum 75W, strumień świetlny min.8500lm ZASILANIE SIECI OŚWIETLENIOWEJ Zaprojektowaną sieć oświetlenia ulicznego przy ulicy Pszczyńskiej w Mikołowie zasilić ze stacji transformatorowej „Pszczyńska 3” (M0087) poprzez projektowane złącze pomiarowe (objęte projektem TD). Ze złącza pomiarowego wyprowadzić kabel YAKY 4x35 mm2 i zasilić nim szafkę oświetlenia ulicznego, którą zabudować przy płocie budynku nr 65A. Szafkę wyposażyć w sterownik astronomiczny „rabbit”. Zastosować szafkę czteroobwodową. Z projektowanej szafki oświetlenia ulicznego należy wyprowadzić kabel ziemny YAKY 4x35 mm2 dla zasilania projektowanego oświetlenia ulicy. Oświetlenie wykonać stosując słupy aluminiowe o wysokości 9 metrów z wysięgnikami długości 1,5 m i kącie nachylenia 15o, oraz słupy o wysokości 6 metrów dla oświetlenia przejść dla pieszych. Na słupach zabudować oprawy oświetleniowe LED o mocy minimum 90W i strumieniu świetlnym minimum 14200lm dla oświetlenia ulicznego oraz oprawy oświetleniowe LED o mocy minimum 75W i strumieniu świetlnym minimum 8500lm (optyka prawa) dla oświetlenia przejść dla pieszych. Słupy zabudować wzdłuż drogi zgodnie z planem sytuacyjnym. Dla zasilania projektowanych słupów oświetleniowych zastosować kabel ziemny typu YAKY 4x35 mm2 . Należy zabudować oprawy o poniższych parametrach: - oprawa oświetlenia zewnętrznego LED minimum 90W, IK08, IP66, ,strumień świetlny minimum 14200lm (wydajność świetlna oprawy minimum 140lm/W); - oprawa oświetlenia zewnętrznego LED minimum 75W, IK08, IP66, strumień świetlny minimum 8500lm (optyka prawa); - oprawa wyposażona w programowalny zasilacz z protokołem 1-10V i wbudowanym gniazdem w standardzie NEMA służącym do wpięcia sterownika komunikującego się z miejskim systemem sterowania. - II klasa ochronności; - deklaracja zgodności CE, ENEC; - zakres temperatur pracy -35 °C / +50 °C; - korpus oprawy wykonany z odlewu aluminiowego; - rozsył strumienia świetlnego szerokokątny; - temperatura barwowa 3000°K; - regulacja kąta pochylenia oprawy w zakresie +-15°; - trwałość użyteczna min. 60 000 h, - gwarancja 5 lat Po zakończeniu przebudowy należy ustawić pamiątkową tablicę o wymiarach 150 x 100 cm wraz z konstrukcją wsporczą (na dwóch słupkach). Tarcza znaku winna być wykonana z materiałów trwałych (stal, aluminium, tworzywa syntetyczne itp.). Słupki do zamocowania tablicy zaleca się wykonać z ocynkowanych rur o średnicy 60,3 mm i długości 3,8 m. Lico tablicy wykonane z folii odblaskowej II generacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych, informuje, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych, ul. Fryderyka Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne. 2. Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw, dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: kancelaria@pzd.mikolowski.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą: a) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. e RODO; b) w celu zawarcia i wykonania umowy zawartej przez Panią/Pana z Powiatowym Zarządem Dróg w Mikołowie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO 4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom podmiotów: a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz 96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 i 2018 b) do podmiotów publicznych na zasadach obowiązujących w przepisach prawa c) do podmiotów świadczących usługi prawne oraz informatyczne na rzecz Powiatowego Zarządu Dróg w Mikołowie. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z zasadami archiwizacji dokumentów w Powiatowym Zarządzie Dróg w Mikołowie. 6. Informacje o prawach osoby, której dane osobowe dotyczą 1) posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania; 2) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w zakresie ochrony danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO; 7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym niezbędnym do dalszego procedowania przez Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie, określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach